Axe förklarar krig mot Ninjorna

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nej det är ju klart alla inte kan ha samma humor som mig, det är ju däför jag sträcker ut min hand och erbjuder mig att visa vad sann humor är och så får jag skita för det? Följ min väg till huorhimlen och ni kommer få en roligare vardag!

Imponerande hittils av er i AXE iaf, ni ger oss en tuff match men äntligen får man lufta trupperna lite, inget höjer moralen mer o det vet ju ingen så väl som ni! Återigen lycka till!

jaja nog för att ja har helkonstig humor, men ändå :rolleyes:

ja såg att asker va lite snabb på o lufta trupperna :p fin transit, samt nära o träffa ^^
 

DeletedUser

Guest
är det dags för en vändning mot axe? ninjas och atD kan nog plocka AXE!
 

DeletedUser

Guest
Rykten gör gällande att Robin Hood och folket har haft en reunion under annat namn här på V4 och från ingenstans kommer med en 24 A4 sidor lång krigsförklaring mot AXE imorgon och sen är sagan slut!

Btw, Qubben gå å lägg dig! :D
 

DeletedUser

Guest
Känner knappt till något om någon av stammarna men lycka till, till er alla och låt blodet flöda!

Och glöm förfan inte att ha lite roligt! Det är inte mer en ett spel ifall man blir adlad så är det ju bara att börja om det är inte hela världen.

Alltid kul att läsa en lång och bra krigsförklarning AXE


Mvh
Drien
 

DeletedUser

Guest
Känner knappt till något om någon av stammarna men lycka till, till er alla och låt blodet flöda!

Och glöm förfan inte att ha lite roligt! Det är inte mer en ett spel ifall man blir adlad så är det ju bara att börja om det är inte hela världen.

Alltid kul att läsa en lång och bra krigsförklarning AXE


Mvh
Drien

Nej men man lägger ner ett par månader på att hamna där och man vill inte hamna på kanten, man började i mitten för att det är kul med action, ville jag haft det lätt kunde jag väntat och börjar i bushen men spelet är segt som det är och bo i storskogen lockar inte då!
 

DeletedUser

Guest
som sagt så har jag inte spelat mina kort ännu, muahah :)
Vad är detta Turken, jag trodde du kunde spela offensivt.
Nu ligger det fyra adelsmän och ett antal tusen trupper framför mina murar och min OB def har skjutit mot sin en gång forna storhet.
Jag önskar er alla i A.X.E lycka till när ni faller mot oss Ninjor.
Synd......



Försvararen har vunnit
Lycka (från anfallarens synvinkel)

15.0%
Moral: 100%

Anfallare: Turk the Great
By: Izmir (464|457) K44

Kvantitet: 0 0 6504 0 500 3000 0 0 297 25 0 0
Förluster: 0 0 6504 0 233 3000 0 0 297 25 0 0


Försvarare: LYeF
By: 01 Main Vault (465|459) K44

Kvantitet: 0 0 23125 0 600 7821 4084 0 940 80 1 3
Förluster: 0 0 17715 0 460 5991 3129 0 720 61 1 2




Spionage
Resurser spejade: 75.051 120.013 144.983

Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 10
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Samlingsplats har blivit skadad och nedgraderad från nivå1 till nivå0
 

DeletedUser

Guest
Synd......



Försvararen har vunnit
Lycka (från anfallarens synvinkel)

15.0%
Moral: 100%

Anfallare: Turk the Great
By: Izmir (464|457) K44

Kvantitet: 0 0 6504 0 500 3000 0 0 297 25 0 0
Förluster: 0 0 6504 0 233 3000 0 0 297 25 0 0


Försvarare: LYeF
By: 01 Main Vault (465|459) K44

Kvantitet: 0 0 23125 0 600 7821 4084 0 940 80 1 3
Förluster: 0 0 17715 0 460 5991 3129 0 720 61 1 2




Spionage
Resurser spejade: 75.051 120.013 144.983

Skada av murbräcka: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 20 till nivå 10
Skada av katapult bombardemang: Byggnaden Samlingsplats har blivit skadad och nedgraderad från nivå1 till nivå0

Tackar - då vet vi utan att LyeF meddelat oss hur en av dina byar såg ut...

Sen hade vi det där med att peka ut spelare...
Kasta sten i glashus igen...

Annars kan vi prata om snygga manövrar i kriget

Anfallare: AXE-spelare
By: ****

Kvantitet: OFF med noble

Oops, Ninjas förlorade visst byn

Anfallare: Ninjas-spelare

Försvarare: AXE-spelare
By: Den nyss tagna

Kvantitet: EN HEL DEL OFF
Förluster: ALLT

Försvarare: AXE-spelare
By: Den nyss tagna

Ojsan - där var den tillbaks i Ninjas ägo, bara ca 8 sek hade AXE den byn - går bra för AXE att ta byar men behålla vissa av dom verkar det vara sämre ställt med ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe vi förlora en by men va står det i kriget totalt då:rolleyes: ??
 

DeletedUser

Guest
Det är ju världens konstigaste grej att en stam som har 3 ggr så mkt byar, som ens egen stam, förklarar krig och inleder sin offensiv :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, enligt senaste uppdateringen på twstat står det hela 13 - 10 till er som inledde kriget.

Stark öppning när ni inte körde med öppna kort utan backstabbade.

Ca 5 timmar kvar till ett dygn gått sedan ert krig mot oss inleddes.

Edit: Du upptäcker nog när vi gör något motstånd, vi är ju bara med på top20 listan och blir nu ansatta av Top3-stammen som verkar tycka att det är godtyckligt att backstabba vilka som helst.

Fråga: När ni slagit ut oss Ninjas påhelt egen hand - vilka ska ni ta ut sen för att fredligt expandera?
AtD,KGB-stammarna eller JAWS?
Bara en stilla undran då Koncernens mål var att dominera kontinenten och sedan ta hela mittencirkeln.
Att ni sedan ville måla in er med ytterligare IAP´s och allierade för att sedan backstabba dom gör kanske att ingen kommer direkt lita på er.

30K, nu Ninjas - vilka står i tur av era allierade när ni har 1500+ byar?
AtD verkar det luta mest åt, då har ni ca 2k byar - så att ni har mer byar att använda mot KGB alternativt JAWS i nästa etapp.
Troligen KGB eftersom de har systerstammar och där blir byfördelningen lättare att göra + 600 byar per stor stam, sedan blir det JAWS som kommer få bita i det sura äpplet och möta 3k+ byar med sina kanske då 700+ byar.

Jag vet att spelet går ut på att expandera men att göra det på delar av sina allierade är lite väl magstarkt för mig.

Jag ärar och hedrar de avtal jag ingått med stammar och spelare.

Enskilda spelare i AXE vet vad jag menar och har inget att oroa sig för, så länge de håller sin del av avtalen.

Nudelpojken har talat.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tw-Noddle, varför ska vi anfalla allierade vi gillar? ja menar de är inte direkt som om de snor spelare från oss...samt så försökte ni göra statskupp i mergningen...5 ledare, 3 från axe 2 från ninjas. och fegen som ninja lovers på er sida...bestämma över hela axe.

Så nej, vi skulle inte expandera på våra allierade. finns ju gott om byar i bollen tex, k43.

Sen så visste ni nog om kriget liiiiite tidigare då asker o ja pratade, och han visste om de nån timme efter han gick över...Spioner i er så kallade "allians" de är nog den perfekta alliansen i ert syfte.

Vi vet ju hur ni älskar krig, inte direkt som om NI kommer låta Jaws, Kgb vara ifred. så dumma är ingen. Däremot valde vi och anfalla er pga era planer, måste kännas småjobbigt.
 

DeletedUser

Guest
Merge - har jag för mig är en sammanslagning och bildande av en ny stam - med samma inriktningar och planer som tidigare.

Eller missminner jag mig helt fel i de samtal jag fört med Jigsaw, Turk (fd HOLY) och Fegenbo?

Vet du något som jag inte vet - upplys mig gärna.

Att vi för dialoger med spelare inom Koncernen för Koncernens bästa är en självklarhet - det kallas personalsamtal/utveckling.
 

DeletedUser

Guest
När ska någon med behörighet och rättigheter förutom Turk tala för AXE?
Kanke milar ska yttra sig någon gång?

Taget från AXE´s medlemlista:
milar (Kommunikations ansvarig)

Resterande är att anse som fika-rumsskvaller från AXE´s sida.
Henrik338 visste med andra ord inget jag inte redan visste.
Jag ska be personalansvarige ta ett samtal (troligen flera) med dig Henrik338 om det hela.
 
Topp