Axe förklarar krig mot Ninjorna

DeletedUser

Guest
Koncernen, en familjestam beståendes av 30K, Axe, Ninjas och Holy.
Var temporärt allierade med JAWS, KGB i kriget mot NM och AtD.

Holy-spelare togs in i AXE på bl.a. mitt förslag
Resterande bildade Teuton, utan några diplomatiska förbindelser till Koncernen, inte mitt förslag.

Diplomatin och strukturen ser idag annorlunda ut.

Att veta sin historia ger en vetskap om framtiden.
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Aha, det var innan min tid i AXE. Betyder det här också att du kan se in i framtiden? :)
 

DeletedUser

Guest
Här kommer en v2-spelare och tippar.

Jag har länge spelat med ninjorna och styr min egen stam på samma sätt som ninjorna styr sina stammar. A.X.E pratar om demokrati och en stor ledning och att de kände sig orättvist behandlade vid händelse av merge. I ett krigsspel som tribalwars krävs snabba och raka beslut. I en demokratisk stam blir det alltför mycket tjafs och det tar lång tid innan man kan sätta planer i verket pga av all demokrati.

Av denna anledning är jag övertygad om att ninjorna vinner. Diktatur är den enda rätta vägen till triumf. Så är fallet på v2, v3 och v4. Enda undantaget är BFH på v1, men där är det väldigt hög disciplin från ledarna på sina medlemmar.

Med andra ord är disciplin det som krävs för att lyckas. Medlemmar skall följa order utan att ifrågasätta. Framförallt måste order effektivt delas ut. I en stam med många ledare blir det oftast rörigt och polsk riksdag då beslut skall fattas eller när order skall delas ut.

Ninjorna tar hem det här!

MVH
Elohim "First legend of 20"
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Har du tagit dig en titt på statistiken Elohim, innan du kom med din prognos? :) Vi nollade den 4e ninjan nyligen, med 3 andra nere på 1 by. Det skulle vara en sjuhelsikes vändning om det lyckades, och jag tror inte det är möjligt utan att rekrytera, ellr ta hjälp från annat håll.

Demokrati märker jag heller inte mycket av, så det var inte många rätt den här gången :D
 

DeletedUser

Guest
ok.. jag blev ägd.. ska hålal mig på v2 forumen i framtiden...
 

DeletedUser

Guest
ok.. jag blev ägd.. ska hålal mig på v2 forumen i framtiden...

Nej Elohim jag blev grymt glad du tittade in här i v4s forum, kul att höra du trodde så starkt på ninjorna men tyvärr måste jag säga de har förlorat.

Kan ju inte tala för hela v4 Elohim men i mina trådar som jag skapar äru iaf mer än välkommen ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej Elohim jag blev grymt glad du tittade in här i v4s forum, kul att höra du trodde så starkt på ninjorna men tyvärr måste jag säga de har förlorat.

Kan ju inte tala för hela v4 Elohim men i mina trådar som jag skapar äru iaf mer än välkommen ;)

Förstår inte hur du tänker här amf måste jag säga? Att förlora gör man väl antingen om man ger upp eller blir utslagagen?
Jag har inte sett de kvarvarande ninjorna ge upp ( iaf inte alla) och än så länge så är ett par av dom kvar på kartan.
 
Topp