Axe förklarar krig mot Ninjorna

DeletedUser

Guest
det var på gång innana kriget? men ja tycker ändå att ni är flyktingar! vet inte vad WAR tycker menmen
 

DeletedUser

Guest
det var på gång innana kriget? men ja tycker ändå att ni är flyktingar! vet inte vad WAR tycker menmen

Dina spekulationer är roande. Handlar inte om någon flykt. Vi bor kvar och ni bor kvar och är lika dryga som vanligt, vi har bara skaffat oss nya vänner och jämnat ut kampen lite. Har aldrig haft intresse från AXE från första början men självklart fortsätter försvarskriget i den mån det behövs. Vad WAR anser hänvisar jag till ledning och diplomater.
 

DeletedUser

Guest
Dina spekulationer är roande. Handlar inte om någon flykt. Vi bor kvar och ni bor kvar och är lika dryga som vanligt, vi har bara skaffat oss nya vänner och jämnat ut kampen lite. Har aldrig haft intresse från AXE från första början men självklart fortsätter försvarskriget i den mån det behövs. Vad WAR anser hänvisar jag till ledning och diplomater.

Vi anser som alltid att en attack på någon i WAR är en attack på hela stammen. Det spelar ingen roll om denne har varit med i en kvart eller sen starten.
Vi har inte skickat attacker på AXE men kommer självklart att vedergällda alla inkommande vi får.
 

DeletedUser

Guest
Är det denna byn du menar?
http://www.twstats.se/sv4/index.php?page=village&mode=conquers&id=6711

Bra att till och med jag som grunt har större koll på vad som sker än babbelbali.
Ta upp den byn med Turk, be honom tala med vår diplomat om det hela.

Så kan det nog reda ut sig för dig att byn är i rätta ägor som den är nu.
Tyckte däremot om att få höra om den attack AXE gjort mot WAR...
men den nämner du inte babbelbali?
 

DeletedUser

Guest
Jag och troy hade en disskusion igår och när han uppfyllt 1 krav han och jag kom överens om så återlämnas byn. Kommer ej komma fler attacker från mitt håll så länge inga landar på mig vilket jag vet att det gör och jag tar det säkra före det osäkra för ni är inte kände för att stå vid era ord.
 

DeletedUser

Guest
För det första så strider detta mot vårt avtal Noodle och för det andra så kom både du jag och Agersand fram till vad det var som orsakat konflikten oss emellan, men du verkar vilja dra upp detta igen trots avtalet som du accepterat.

Då tar jag svaret här.

Avtalet som AXE erbjöd för att de förlorat det politiska kriget mot Ninjas - är det just det specifika avtalet som du hänvisar till?

Har du fått något JA till det förslaget på avtal som bevisar det du påstår?

Jag tar gärna emot det IGM-et jag skickat där jag gått med på och skrivit under det avtalet.
Tror fler kan vara intresserade av att få se det IGM-et.

Eller ska ni bara ta och erkänna er besegrade - igen?
 

DeletedUser

Guest
Men snälla, va? Som gammal hederlig krigskämpe i AXE kan jag inte låta bli att undra över detta... ninjakriget kom som en komplett överraskning och till synes enbart eftersom flera personer gick över till er. Möjligen var det lite missnöje bland några i stammen och på forumet över att ni "trodde ni kunde göra vad ni ville" när det gällde att ha förtur på vissa byar, som andra också ville ha. Och i sådana fall är det ju ni som behandlar era allierade dåligt.

Att vi skulle planera något krig mot någon allierad just nu verkar i alla fall befängt :/

Jag har bevis för mina påståenden om att flera i ledningen för AXE planerade krig mot allierade.

Jag har även bevis för att AXE planerade attackera Ninjas i flera dagar innan kriget bröt ut.
 

Fongie

Member
Reaktionspoäng
0
Du menar medan Fegen fortfarande var i ledningen?
Hm, jag har svårt att tro på det, men w/e, ninjakriget är redan i gång.

Jag hänger rätt mycket på vår chatt där mycket diskuteras, och jag har mycket svårt att tro på att du kan ha konkret bevis från någon om en sådan sak som att vi skulle hålla på att planera något stort mot en allierad. Det som sägs i chatten är mycket skitsnack, och sånt som ledningen pratar om själva är... ja, sådant som ledningen pratar om helt själva, och därför vet inte du något om det - möjligtvis endast sådant fegen talat om, och det var ju längesen.

Aja, innan ville jag inte posta på forumet om sådana här så kallade bevisade saker som påstås här och som ingen annan verkade svara på, utom balibali som inte kanske gör det på bästa sätt ^^

Men, i vilket fall som helst, så bryr jag mig föga om diplomatin egentligen utan koncentrerar mig på att kriga och ha kul :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har IGM från olika personer i bl.a. AXE´s ledning som bevis.
 

DeletedUser

Guest
Jag har också bevis på att Björn Borg vann Wimbledon i fjol....
men det kan jag tyvärr inte visa upp pga säkerhetsskäl och andra skäl :D
 

DeletedUser

Guest
Jag har också bevis på att Björn Borg vann Wimbledon i fjol....
men det kan jag tyvärr inte visa upp pga säkerhetsskäl och andra skäl :D

Uppenbar lögn, tillför inte diskussionen något såtillvida visa att AXE inte har något att komma med som ordentliga motsvar utan försöker sig på att förlöjliga andra debattörer.
 

DeletedUser

Guest
Jag har nu för första gången läst denna tråd. Jag har sett att det snackas väldigt mycket om folks ess och hur de drar fram sina ess och inte kan dra fram sina ess och har problem med sina ess m.m. Vad ska man ha ess till? Det är ju bara att kötta upp allt motstånd man får, skit i ess, det är tråkigt. Angående Teuton så är de våra små minimes och det är då inte så konstigt att de vill göra likadant som oss (anfalla ninjas)
 

DeletedUser

Guest
Uppenbar lögn, tillför inte diskussionen något såtillvida visa att AXE inte har något att komma med som ordentliga motsvar utan försöker sig på att förlöjliga andra debattörer.

Förlöjligandet sköter nog de allvetande debatörerna som själva basunerar ut sina mer eller mindre fiktiva påståenden utan några som som helst bevis, vilket betyder att denne persons trovärdighet då är den avgörande faktorn om påståendet är sant eller falskt. Detta är dock inget man borde gå ut med i ett Publicum forum speciellt när jag och många andra verkligen har bevisligen fått felaktig och missvisande information.

Dock finns det många i detta forum som har denna besvisvårighetssyndrom...
 
Topp