Axe förklarar krig mot Ninjorna

DeletedUser

Guest
Vilken allierad anfaller A.X.E nästa gång? Man är ju nästa säkrare om man inte har allians:p
 

DeletedUser

Guest
Chicken:
De kommer nog inte attackera flera allierade, man måste ha byar + medlemmar kvar för det ^^

Ett av Agersands ess har nu sett ljuset och dragits fram ur rockärmen - om det spelas ut vet vi inte än ;)

Lolz - om det inte räckte med att de drog i krig mot 30000,en av deras allierade - nu ska de försöka backstabba oss fredliga Ninjas...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
haha ni ä roliga i Ninjas:p är det erat ess? att smutskasta våran stam? haha lycka till! vem tog den första byn?
 

DeletedUser

Guest
haha ni ä roliga i Ninjas:p är det erat ess? att smutskasta våran stam? haha lycka till! vem tog den första byn?

Var smutskastas det mot er stam?
Jag ser ingenting som ens kan liknas smutskastning.

Kanske var det ni som tog första byn då ni startade kriget? Hmmm...

ja, det var det: 03rd Aug 2008 - 20:44:02

Vem tar sista byn då?
 

DeletedUser

Guest
Jag ser ingenting som ens kan liknas smutskastning.



Nu blir jag lite upprörd, det personliga påhoppet som riktades mot mig togs bort, det hade ju varit bättre om alla såg det.
Det var ju ett förstaklassigt exempel på hur en oprofessionell ledare bör agera....

Pajkastning tycker ni om märker jag, skull gärna äga er på ett eller annat sätt men är tyvärr för snäll för att lägga upp dom olika dialogerna som ägt rum....

Faktum är ju att vi har dokument på det ni har sagt och gjort, det är det som är skillnaden mellan oss, ni hittar på saker för att smutskasta oss medans vi håller tillbaka saker för att inte smutskasta er.
 

DeletedUser

Guest
Nu blir jag lite upprörd, det personliga påhoppet som riktades mot mig togs bort, det hade ju varit bättre om alla såg det.
Det var ju ett förstaklassigt exempel på hur en oprofessionell ledare bör agera....

Pajkastning tycker ni om märker jag, skull gärna äga er på ett eller annat sätt men är tyvärr för snäll för att lägga upp dom olika dialogerna som ägt rum....

Faktum är ju att vi har dokument på det ni har sagt och gjort, det är det som är skillnaden mellan oss, ni hittar på saker för att smutskasta oss medans vi håller tillbaka saker för att inte smutskasta er.

Jag lägger mina pengar på A.X.E !!!

Go, go, go.. Kill em all !!!
 

DeletedUser

Guest
Vad är detta Turken, jag trodde du kunde spela offensivt.
Nu ligger det fyra adelsmän och ett antal tusen trupper framför mina murar och min OB def har skjutit mot sin en gång forna storhet.
Jag önskar er alla i A.X.E lycka till när ni faller mot oss Ninjor.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Turk jag rapporterade, pga ja skulle försöka hålla lite klass på tråden.

ja menar vi är trots allt Axe och ninjor som möts!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Danke satanic, tror du int vinner mkt ggr pengarna :p

ja menar vi har juh faktiskt släppt lös vårt lilla monster QTU (pistolhot host host)
 

DeletedUser

Guest
Nu blir jag lite upprörd, det personliga påhoppet som riktades mot mig togs bort, det hade ju varit bättre om alla såg det.
Det var ju ett förstaklassigt exempel på hur en oprofessionell ledare bör agera....

Pajkastning tycker ni om märker jag, skull gärna äga er på ett eller annat sätt men är tyvärr för snäll för att lägga upp dom olika dialogerna som ägt rum....

Faktum är ju att vi har dokument på det ni har sagt och gjort, det är det som är skillnaden mellan oss, ni hittar på saker för att smutskasta oss medans vi håller tillbaka saker för att inte smutskasta er.

Hitte-på och hitte-på....

Kasta sten i glashus ser jag.

Agersand är inte ledare för Ninjas.
Vi har en utsedd diplomat/rekryterare - resterande är statshemligheter som du inte har den minsta inblick i
 

DeletedUser

Guest
Haha jag har mött mycket patetiskt folk i mina dagar men det här tar fan priset. Personligt påhopp? Det kallas humor med glimten i ögat men är man för trångsynt och rakt igenom saknar humor och glädje för att jävlas lite med sina motståndare så är det fan inte mer än tragiskt. Hade någon gjort detsamma mot mig så hade jag skrattat och tagit det för vad det är, ett skämt och inget annat.

Spelet handlar om att dupera och få med sig folk och kriga, ena dagen är planerna si och andra dagen är planerna så, man måste överväga sina vänner varje dag då man kan hamna i olika situationer som gör vissa relationer mer lämpliga and so on. Du har själv Turken visat alla tecken som kännetecknar en dålig ledare, jag är inte ledare men om jag skulle vara det så skulle jag inte kännetecknas som en dålig ledare och framförallt inte pga jag jävlas lite med en surmulen gubbe.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha jag har mött mycket patetiskt folk i mina dagar men det här tar fan priset. Personligt påhopp? Det kallas humor med glimten i ögat men är man för trångsynt och rakt igenom saknar humor och glädje för att jävlas lite med sina motståndare så är det fan inte mer än tragiskt. Hade någon gjort detsamma mot mig så hade jag skrattat och tagit det för vad det är, ett skämt och inget annat.

Ja admins tyckte också så...:rolleyes:

Alla kanske inte har samma konstiga humor som du har..
 

DeletedUser

Guest
Ja admins tyckte också så...:rolleyes:

Alla kanske inte har samma konstiga humor som du har..

Nej det är ju klart alla inte kan ha samma humor som mig, det är ju däför jag sträcker ut min hand och erbjuder mig att visa vad sann humor är och så får jag skita för det? Följ min väg till huorhimlen och ni kommer få en roligare vardag!

Imponerande hittils av er i AXE iaf, ni ger oss en tuff match men äntligen får man lufta trupperna lite, inget höjer moralen mer o det vet ju ingen så väl som ni! Återigen lycka till!
 
Topp