ARV vs P?

DeletedUser

Guest
Men Arthur då, vad har du petat i dig som sett till att du inte står med båda fötterna på jorden utan förvirrat och osammanhängande kommer med en massa konstiga påståenden.

Era goda kamrater?
Du menar dom vi inte sett till i era odeffade byar, eller menar du dom kamrater som vi inte sett anfalla våra byar?
Våra medlemmar som försöker fly till andra stammar.
Menar du dom härliga spelarna i vår stam som hela tiden sett till att deffa de byar som ni så flitigt besöker och lämnar en massa av era döda soldater utanför?
Vår imponerande Stock.
Han är en go kille som plockar en del av era byar, men också en del i en stam som gör ett härligt arbete att rensa P? byar i vår omgivning.
Att vi är pinsamma.
Snarare kan jag väl tycka att ert lagarbete är pinsamt, då vi på senaste dagarna utökat vårt försprång till er med drygt 70k.
Red Light District
Ett riktigt plumpt skriven mening av en desperat ledare som försöker visa "stake" för sin fallande stam.

Så bit ihop nu Arthur och bete dig som den ledare du önskar vara...

Du menar dom vi inte sett till i era odeffade byar, eller menar du dom kamrater som vi inte sett anfalla våra byar?
Lilla gubben vi är inte en stam som skriker och gråter efter hjälp så som dem flesta stammarna gör. Vi har klarat oss ganska fint själva och vi ligger nu rank 2 som bästa försvarare på värld 19.

Menar du dom härliga spelarna i vår stam som hela tiden sett till att deffa de byar som ni så flitigt besöker och lämnar en massa av era döda soldater utanför?
Vad har man för val om ingen annan stam vill ta emot en? Då krigar man för sin överlevnad och då är det ett ganska smart val att istället hjälpa sina stammedlemmar.

Snarare kan jag väl tycka att ert lagarbete är pinsamt, då vi på senaste dagarna utökat vårt försprång till er med drygt 70k.
Sen undrar jag hur mycket skillnad det blir om man räknar bort stackars Akademi stammen som ni valt att ger er på för att ni inte kan klara av oss som faktiskt förklarade kriget:thinking:

Ett riktigt plumpt skriven mening av en desperat ledare som försöker visa "stake" för sin fallande stam.
Fallande stam? Vi hade ungefär precis under 350 tusen poäng när vi förklarade krig och vi har nu 659 tusen poäng, vi har nästan dubblat våra poäng så ''Fallande stam'' är nog inte det korrekta ordvalet^_^
 

DeletedUser

Guest
Snälla, kan du inte bara vara tyst istället för att skämma ut dig? Ni har skickat brev till varenda jäkla stam på kontinenten, och fiskat efter hjälp både norrut och västerut.

Du ger mig så mycket att kontra på att det nästan blir löjligt. Gillar också att ni håller uppe traditionen att kicka spelare som adlas av oss.
 

DeletedUser

Guest
Visst är jag provocerande? Provocerande på ett sätt som håller sig till sanningen. Lugna ner nerverna nu lilla gubben och maka dig till affären och trösta dig själv med lite glass.

Det är ett spel, vi är här för att ha kul och för att skapa minnen. Har man inte kul när man bestämt sig för att spela ett spel så ge fan i att spela.

''Ni har skickat brev till varenda jäkla stam på kontinenten, och fiskat efter hjälp både norrut och västerut''

Då kan alla dem stammar och alla ledare som jag personligen ''fiskat efter hjälp'' utav träda fram nu och berätta för mig när jag har bett om hjälp. Det är inte rätt utav dig att dra en massa lögner bara för att du instängd i ett hörn och för att du känner dig att du är i behov utav lögner för att kunna bevisa dig själv någonting i diskussionen.
 

DeletedUser

Guest
Arhur, Arthur. Att räkna kanske inte är din starka sida. men om du tar fram en penna och ett rutat papper så och ställer upp 3153+1937+4387+4042+2531+2487 så får du fram vad din akademi tappat. Förövrigt trodde jag i min enfald att denna akademi var en del av "det stora problemet i denna värld", men det kanske bara är en lekskola som är fredad från allt farligt som sker i den övriga världen.

Att ni är tvåa som försvarare i denna värld beror ju på att ni haft så många besök i era byar, vilket den stora massan får tolka om det är en positiv eller negativ merit.

Återigen detta med att ingen stam vill ha ha vissa spelare. Det händer något när du formulerar dig om detta, nämligen att du förväxlar våra krigare med dina krigare. Öppna upp ögonen och se vad som sker i dina egna led.

Visst har ni växt Lille Arthur, men inte på vår bekostnad. De 20 sista byarna ni "erövrat" har inte varit våra :)
Så när det gäller byar så har de 20 sista byarna ni "erövrat", varav 8 av dessa är barbarbyar inbringat er ca 52k, resten har ni byggt upp i byarna.
De 20 sista byarna vi har tagit är faktiskt 9 som varit era ( 8 i statistiken, men återigen hann du kicka spelare för att få en bättre stats) ;)

Så när det gäller sanningar så har du och jag olika definition på det ordet!

Här kommer en sanning:

Sida 1:
Stammar: ARV
Sida 2:
Stammar: P?

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 22
Sida 2: 22
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 2
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 78,664
Sida 2: 61,626
Skillnad: 17,038

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 34,586
Sida 2: 5,421
Skillnad: 29,165

chart
 

DeletedUser

Guest
''Snarare kan jag väl tycka att ert lagarbete är pinsamt, då vi på senaste dagarna utökat vårt försprång till er med drygt 70k.''
Herregud, ni har tagit drygt 30 tusen poäng ifrån Akademi stammen och ifrån oss har ni tagit 34 tusen poäng under dem senaste dagarna. Och det var där du antagligen fick för dig att du tog 70 tusen poäng ifrån oss i stammen P? inte sant? Att förväxla oss i P? med Akademi stammen SP? är något du återigen borde ta och fundera på.

Att vi ligger tvåa som bästa försvarare på denna värld är tack vare alla era trupper som nu ligger livlöst utanför våra murar.

''Visst har ni växt Lille Arthur, men inte på vår bekostnad. De 20 sista byarna ni "erövrat" har inte varit våra
Så när det gäller byar så har de 20 sista byarna ni "erövrat", varav 8 av dessa är barbarbyar inbringat er ca 52k, resten har ni byggt upp i byarna.
De 20 sista byarna vi har tagit är faktiskt 9 som varit era ( 8 i statistiken, men återigen hann du kicka spelare för att få en bättre stats)''


Ni har hjälpt oss en ganska bra bit strategiskt med poängen, men som du säger så har inte allting varit på er bekostnad och det är helt rätt. Det finns inte anvisningar för regler om hur en stam ska växa till sig, alla har rätt till att ta sig till toppen på sitt individuella sätt. Ibland håller sig inte planerna till vad man hade för baktanke i det första steget, du får väl vänta och se vad som händer här näst. Stammen P? är full av överraskningar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
fiska efter hjälp gör man ju alltid på .se har för mig att det också kallas gangbang och att det är en ganska förekommande aktivitet... synd att ni i P? inte tänkte på det :p
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
''Snarare kan jag väl tycka att ert lagarbete är pinsamt, då vi på senaste dagarna utökat vårt försprång till er med drygt 70k.''
Herregud, ni har tagit drygt 30 tusen poäng ifrån Akademi stammen och ifrån oss har ni tagit 34 tusen poäng under dem senaste dagarna. Och det var där du antagligen fick för dig att du tog 70 tusen poäng ifrån oss i stammen P? inte sant? Att förväxla oss i P? med Akademi stammen SP? är något du återigen borde ta och fundera på.

Att vi ligger tvåa som bästa försvarare på denna värld är tack vare alla era trupper som nu ligger livlöst utanför våra murar.

''Visst har ni växt Lille Arthur, men inte på vår bekostnad. De 20 sista byarna ni "erövrat" har inte varit våra
Så när det gäller byar så har de 20 sista byarna ni "erövrat", varav 8 av dessa är barbarbyar inbringat er ca 52k, resten har ni byggt upp i byarna.
De 20 sista byarna vi har tagit är faktiskt 9 som varit era ( 8 i statistiken, men återigen hann du kicka spelare för att få en bättre stats)''


Ni har hjälpt oss en ganska bra bit strategiskt med poängen, men som du säger så har inte allting varit på er bekostnad och det är helt rätt. Det finns inte anvisningar för regler om hur en stam ska växa till sig, alla har rätt till att ta sig till toppen på sitt individuella sätt. Ibland håller sig inte planerna till vad man hade för baktanke i det första steget, du får väl vänta och se vad som händer här näst. Stammen P? är full av överraskningar.

Det finns inga regler om hur en stam ska växa nej, men hur bra stammen är visas ganska tydligt genom sättet de väljer. Väljer man sättet att plocka in medlemmar som blir sparkade pga deras uppförande så kanske det inte är det mest prestigefyllda sättet att välja, men Arthur visst är du stolt över denna fina medlem du har i din stam? :)


P? - Lazerblack den 02.05.2012 kl 16:13Tack Citera Redigera Ta bort

*Olämpligt och opassande innehåll i PM ska rapporteras och inte postas i forumet*

Efter delta fina uppförande blev han direkt sparkad ur sin förra stam, men han hittade sitt hem hos P? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det finns inga regler om hur en stam ska växa nej, men hur bra stammen är visas ganska tydligt genom sättet de väljer. Väljer man sättet att plocka in medlemmar som blir sparkade pga deras uppförande så kanske det inte är det mest prestigefyllda sättet att välja, men Arthur visst är du stolt över denna fina medlem du har i din stam? :)


P? - Lazerblack den 02.05.2012 kl 16:13Tack Citera Redigera Ta bort

*Olämpligt och opassande innehåll i PM ska rapporteras och inte postas i forumet*

Efter delta fina uppförande blev han direkt sparkad ur sin förra stam, men han hittade sitt hem hos P? :)


Ni blev irriterade och förbannade på honom för att det blev adelskrock och han råkade adla en by av misstag, ellerhur? Han bestämde sig för att behålla byn och då erbjöd han sig till att rensa en annan by åt denne spelaren som klagade så förbannat. Och ni bestämde er för att rensa och adla honom, en trogen medlem i er stam som varit med er i 60 Dagar. Så det är inte konstigt att lazerblack blir frustrerad och beter sig lite omoget. Enligt mig erbjöd han er en hur givmild lösning som helst och att ni löser det genom att istället internadla honom är väl en funderare.
 

DeletedUser

Guest
Ni blev irriterade och förbannade på honom för att det blev adelskrock och han råkade adla en by av misstag, ellerhur? Han bestämde sig för att behålla byn och då erbjöd han sig till att rensa en annan by åt denne spelaren som klagade så förbannat. Och ni bestämde er för att rensa och adla honom, en trogen medlem i er stam som varit med er i 60 Dagar. Så det är inte konstigt att lazerblack blir frustrerad och beter sig lite omoget. Enligt mig erbjöd han er en hur givmild lösning som helst och att ni löser det genom att istället internadla honom är väl en funderare.

Internadla kanske är lite fel ordval med tanke på att han inte var med i våran stam men men^^. (BTW för er eventuella P? läsare så innebär det att han inte var med i våran stam i 60 dagar)

Han tar en by som våran spelare var först till med adel och hade rensat men vägrar ändå ge upp byn, blir arg och kommer med ett typiskt, P? svar, om du så vill=>otrevligt och ointelligent.

Edit: Och om det där är "lite omoget", vad definierar du då som mycket omoget?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att Arthur skriver att han varit med i er stam 60 dagar när det är tydligt i TWStats att det är ca 40 dgr, är lika illa som när han lägger ihop 3153+1937+4387+4042+2531+2487 till 34000.

Men detta är hans stil. Får han inte ihop en verklighet som passar honom, skapar han en egen verklighet. Jag tror vi alla har lärt oss det nu.
 

DeletedUser

Guest
Denna soppan som P? är på väg att skapa är helt och hållet deras eget fel, kanske ett visst mått ödmjukhet och insikt i hur man språkligen uttrycker sig även om man blir arg

Ni blev irriterade och förbannade på honom för att det blev adelskrock och han råkade adla en by av misstag, ellerhur? Han bestämde sig för att behålla byn och då erbjöd han sig till att rensa en annan by åt denne spelaren som klagade så förbannat. Och ni bestämde er för att rensa och adla honom, en trogen medlem i er stam som varit med er i 60 Dagar. Så det är inte konstigt att lazerblack blir frustrerad och beter sig lite omoget. Enligt mig erbjöd han er en hur givmild lösning som helst och att ni löser det genom att istället internadla honom är väl en funderare

Vilka oskrivna regler gäller inom TW vid adelskrock (givmildhet är din definition på detta, inte min och inte stammen DREAMS)????? Lite omoget, är du inte nykter eller bara fel referensramar kring din definition???????:D
 

DeletedUser

Guest
Att Arthur skriver att han varit med i er stam 60 dagar när det är tydligt i TWStats att det är ca 40 dgr, är lika illa som när han lägger ihop 3153+1937+4387+4042+2531+2487 till 34000.

Men detta är hans stil. Får han inte ihop en verklighet som passar honom, skapar han en egen verklighet. Jag tror vi alla har lärt oss det nu.


Lazerblack gick med stammen What? 24th February 2012 - 13:13 och lämnade 02nd May 2012 - 18:15. Det där är exakt 69 dagar, Lazerblack var till och med en av dem första som gick med stammen. 70 dagar om han inte hade lämnat 23rd February 2012 - 20:15.

Att The Xerxes får 24th February 2012 - 02nd May 2012 till ca 40dagar, är lika illa som han får 34000 till 70 tusen. Men detta är hans stil. Får han inte ihop en verklighet som passar honom, skapar han en egen verklighet. Jag tror vi alla har lärt oss det nu:sneaky:

Lazergreen skrev klart och tydligt att stammen What? skickade anfall på honom, och det definerar jag som Internadling då man rensar en by innan man skickar adelsmän på besök.

Alla har sina egna definitioner om saker och ting, och det är just varför vi har bestämt oss för att behålla Lazerblack.

Vi är inte uppe i någon soppa, vi lever upp till vår titel i stammen och vi är här för att skapa problem. Ni alla reagerar och definerar det samma för att vi är en stam som är en aning annorlunda jämnfört med era mainstream stammar. Vi är det svarta fåret, nertryckt av alla men lyser bland dem bästa.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
OK Arthur, trodde inte detta skulle hända :)

Men du har rätt, jag missade hela april. Så visst blir det dom där 60 dagarna.

Förövrigt så vet jag att jag har rätt ;)
 

DeletedUser

Guest
Enda problemet du skapar ArthurKING är att du är så förvirrad i dina inlägg att du inte ens kan få rätt från vilken stam spelare kommer till din stam ifrån, tom den mest basala informationen kan du inte få rätt på, hur fasen ska du då få rätt på komplicerade saker som att folk är flyktingar:D
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju inte göra annat än att tycka synd om Arthur... Snälla grabben, du skämmer ju ut dig!
 

DeletedUser

Guest
Sympati är något som inte hör till här, sen vet man ju inte vart du har fått ''Grabben'' ifrån. Är det för att bevisa att man är cool och äldre:thinking:?

Tänk att 1 person kan skapa så mycket kaos så att ni till och med behöver gangbanga för att kunna klarar av dem hårda orden som slängs fram på tallriken:crybaby:

Nu har ju även asätarna flugit in och bestämt sig för att anfalla dem svältande byarna som Arvingarna självmant inte kunde ta, era fega smutsiga hundar.

Man kan hålla på att smutskasta och hålla igång pajkastningar med en massa fulingar till ord, men tyvärr är det beslutet och handlingarna i slutändan som avgör vad man är för stam.

Sympatipojken, nu kan du ju ta och fundera på vilka som verkligen skämmer ut sig.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sympati är något som inte hör till här, sen vet man ju inte vart du har fått ''Grabben'' ifrån. Är det för att bevisa att man är cool och äldre:thinking:?

Tänk att 1 person kan skapa så mycket kaos så att ni till och med behöver gangbanga för att kunna klarar av dem hårda orden som slängs fram på tallriken:crybaby:

Nu har ju även asätarna flugit in och bestämt sig för att anfalla dem svältande byarna som Arvingarna självmant inte kunde ta, era fega smutsiga hundar.

Man kan hålla på att smutskasta och hålla igång pajkastningar med en massa fulingar till ord, men tyvärr är det beslutet och handlingarna i slutändan som avgör vad man är för stam.

Sympatipojken, nu kan du ju ta och fundera på vilka som verkligen skämmer ut sig.

handlar inte alls om det du försöker få det till enbart din attityd kring vilka spelare du anser vilja ha i din/er stam, lite mer samarbetsvilja är att föredra, men icke......
 

DeletedUser

Guest
Arthur, Arthur...
..., många ord kommer från din mun utan att några av dessa är förståeliga för oss andra.

I ert inledande krig mor ARV så upplyste du oss om att ni inte stod ensamma, vilka fler som skulle komma på besök skulle vi bli varse. Vi väntar fortfarande ;)

Så när du pratar gangbang så var det din plan mot ARV. Att sedan flera stammar är på och tuggar på resterna av en tynande stam har du nog dig själv att skylla.

Sen att en person skapat så mycket kaos är nog väldigt fel uttryckt. Snarare är det så att en person skapat en väldig enighet och beslutsamhet kring ett delmål, nämligen den att P? är ett problem att lösa.

För från den dag du gav dig tillkänna på denna värld har det varit hårda ord, tomma hot och väldigt mycket osanningar. Så nu när P? börjar krympa, inklusive du själv så är vi många som känner en viss vällustkänsla komma smygande :)
 

DeletedUser

Guest
Väldigt roligt att läsa era kommentarer.
Men de som är roligast är att The Xerxes tror att han är så grym för att han krigar emot en massinv stam. Utan Stock/fast29 vore ni inget.
 
Topp