ARV vs P?

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: P?
Sida 2:
Stammar: ARV

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 1
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,234
Sida 2: 4,191
Skillnad: 7,043

chart


Eftersom att ARV har varit lite blyga med att förklara krig , så tog vi det manliga steget åt dem och förklarade krig den 17.04. kl 14:32
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: P?
Sida 2:
Stammar: ARV

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12,113
Sida 2: 0
Skillnad: 12,113

chart
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Måste säga att ni inledningsvis slår tillbaka efter Stocks enmansoffensiv bättre än jag trodde :)
Ska bli spännande att se om de gamla DOmmarna i er stam stannar kvar vid en ev. motgång denna gång bara. Gör dem det så ser detta bra ut för er del.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Blir lite förvirrad, trodde ARV skulle ta detta hur lätt som helst. Sen får man höra att Stock mött motstånd & ser dessa stats. Grymt jobbat! Fortsätt jobba hårt :)
 

DeletedUser

Guest
Blir lite förvirrad, trodde ARV skulle ta detta hur lätt som helst. Sen får man höra att Stock mött motstånd & ser dessa stats. Grymt jobbat! Fortsätt jobba hårt :)

Statistik är inte allt här i världen, går lätt att förvanska:)

När P? får spelare rensade / risk för utadling så åker de ut ur stammen snabbare än de kom in. Vilket innebär att när Börta Bengtsson 20k spelare rensades, försvann han från stammen. Finns något mer exempel också, så sitter man inte inne med alla fakta så är statistiken i detta fall inte relevant för hur slagfältet ser ut.

Så förlita er mer på tidens gång än den inte alltid objektiva statistiken ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är väl klart att man måste sparka ut sina inaktiva spelare. Jag är ingen jävla Tribal Wars maskin som kan sitta som KÖ på varenda jävel.

Jag lyckades dock att få ut 4-5 Offbyar ifrån stock och även 3-4 adelsmän? När jag satt som KÖ hos börta, och en fin reetake lyckas jag klämma in där också :) Så börtas byar var inte helt oanvändbara.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är väl klart att man måste sparka ut sina inaktiva spelare. Jag är ingen jävla Tribal Wars maskin som kan sitta som KÖ på varenda jävel.

Får jag hoppas, för jag vill inte spela mot någon AI :)

Bara det att alla kickningar stämmer så bra med rens/adel, men jag kan ju ju ha fel. Men man blir ju lite fundersam när detta sker vid varje tillfälle.
Tänker här på:
Börta Bengtsson, Shadow z, yoshimitsu1

Men som sagt jag kanske är helt fel ute ;)
 

DeletedUser

Guest
Gå släng dig, du tror att du är så rakryggad och stolt men vet du vad? Dra ut bananen ur arslet så ska du se att det blir någon skillnad.
 

DeletedUser

Guest
Då va pajkastningen igång ja.. :rolleyes:

Önskar båda sidor lycka till här! Spännande när de sker lite krig... :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: P?
Sida 2:
Stammar: ARV

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 6
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38,669
Sida 2: 34,809
Skillnad: 3,860

chart
 

DeletedUser

Guest
Återigen Arthur så är denna statistik missvisande, då de spelare du kickat när det hettar till inte finns med i statistiken. börta´s 4-5 byar är ju inte med här :)
 

DeletedUser

Guest
Sätt ett leende på läpparna istället och dra ut bananen nu, vi gav ju bort börtas byar till er genom att sparka ut honom, vi hade jätte gärna kunnat ha kvar honom i stammen och deffa upp hans byar. Men tyvärr är det inte lönt att slösa tid och trupper på en spelare som inte längre är aktiv.

Vad hände med Plutt och Eien? Eien som gråade sig för att slippa ge oss statistiska poäng och plutt som ni sparkade ut för att han blev överkörd? Kasta inte sten i glashus, vi kan hålla på hela dagen lång här om vi ska hålla på med massa dumma ursäkter och klagomål.

RIP - Eien som hade 19,182 bara för ett par dagar sen :(
RIP - Plutt
RIP - sakamotoo
RIP - stainer94
RIP - MacheteRampage, kanske återvänder från de döda?


Sida 1:
Stammar: P?
Sida 2:
Stammar: ARV

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 3
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30,193
Sida 2: 19,109
Skillnad: 11,084

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Eien, vem är det? Återfinns inte på stats iallafall.

Total stats? :)
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Verkar vara ett jämnt krig hur man än vrider & vänder på det. P? Verkar vinna i söder ARV i norr. Ska bli kul att se hur detta fortsätter, ingen som kan få in stats där alla sparkade spelare också är med?
 

DeletedUser

Guest
Kära ArthurKING, fina stats du plockat fram. Med era massinvites så har ni nu även blivit större än oss på vår egen kontinent. Jag får inget annat än att gratulera!

Har dock några saker att påpeka på din lilla "RIP"-lista. Sakamotoo kan ni tyvärr inte få creed för att han försvann, det var en internadling och inget annat. Stainer94 vet jag faktiskt inte riktigt varför vi tog in, men han försvann snabbt(av min egen hand). Eien trodde jag faktiskt var en kompetent spelare, men efter att han hade förlorat några byar gav han helt enkelt upp, och jag hade tydligen fel. Han visste hur man växte, men som krigare blev han en besvikelse. De andra två var faktiskt vanliga medlemmar av vår stam, och att de finns på listan finns det inget fel med. Å andra sidan så kommer nog er RIP-lista att växa snabbare och snabbare ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig förstått mig på varför massinvites ska se som något negativt :confused: Alla spelare har rätt till att testa och bevisa vad dem går för. Har dem inte det som krävs så passar dem självklart inte in i stammen. Och det är inte bara ''massinvites'' som tagit oss mot toppen, det är även era fina byar som vi nu har omkring ^_^

Som sagt så kan vi babbla på hur mycket som helst om alla ska dra ursäkter och en massa onödiga klagomål. Jag bedömer det helt ifrån stammens perspektiv och hur jag ser händelserna ifrån min synvinkel. Sen om dessa ''Missnöjen'' som hänt er passar in med era ursäkter dvs ''historier'' skiter jag fullständigt i:cool:

''Å andra sidan så kommer nog er RIP-lista att växa snabbare och snabbare'' - Tomma hot älskar jag alltid, bevisa det istället Apan :)

Påtal om Apor, dra ut bananen ur The Xerxes så ska ni nog ha kul tillsammans ^_^
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp