ARV vs P?

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Jag har aldrig förstått mig på varför massinvites ska se som något negativt :confused: Alla spelare har rätt till att testa och bevisa vad dem går för. Har dem inte det som krävs så passar dem självklart inte in i stammen. Och det är inte bara ''massinvites'' som tagit oss mot toppen, det är även era fina byar som vi nu har omkring ^_^

Som sagt så kan vi babbla på hur mycket som helst om alla ska dra ursäkter och en massa onödiga klagomål. Jag bedömer det helt ifrån stammens perspektiv och hur jag ser händelserna ifrån min synvinkel. Sen om dessa ''Missnöjen'' som hänt er passar in med era ursäkter dvs ''historier'' skiter jag fullständigt i:cool:

''Å andra sidan så kommer nog er RIP-lista att växa snabbare och snabbare'' - Tomma hot älskar jag alltid, bevisa det istället Apan :)

Påtal om Apor, dra ut bananen ur The Xerxes så ska ni nog ha kul tillsammans ^_^

Har du aldrig förstått varför massinvites ska ses som negativt?....
Anledning 1: Spioner
Anledning 2: Oftast fler spelare av sämre kvalité
Anledning 3: Vill du ha fler? I så fall så är det bara att kontakta mig igm :)

Sedan...om Xerxes är en apa, vad är då personerna i er stam som han "plockar"? Just det... :)

(Nu så är ju jag neutral i detta krig men pajkastning är alltid roligt.)
 

DeletedUser

Guest
Anledning 1: Spioner - Kan uppstå i vilken stam som helst.
Anledning 2: Oftast fler spelare av sämre kvalité - Vad är det i meningen i du inte förstår? ''Alla spelare har rätt till att testa och bevisa vad dem går för. Har dem inte det som krävs så passar dem självklart inte in i stammen''
Anledning 3: Vill du ha fler? I så fall så är det bara att kontakta mig igm - Vi vill inte ha några ARV rövslickare i stammen, tyvärr :(

Hur kan du koppla ''Xerxes'' till en Apa och inte ''Monekyman'' ? Dagens folk asså, ibland förstår jag inte hur ni tänker.

Read between the lines ICA jerry
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Anledning 1: Spioner - Kan uppstå i vilken stam som helst.
Anledning 2: Oftast fler spelare av sämre kvalité - Vad är det i meningen i du inte förstår? ''Alla spelare har rätt till att testa och bevisa vad dem går för. Har dem inte det som krävs så passar dem självklart inte in i stammen''
Anledning 3: Vill du ha fler? I så fall så är det bara att kontakta mig igm - Vi vill inte ha några ARV rövslickare i stammen, tyvärr :(

Hur kan du koppla ''Xerxes'' till en Apa och inte ''Monekyman'' ? Dagens folk asså, ibland förstår jag inte hur ni tänker.

Read between the lines ICA jerry

Haha du är då en rolig typ :) Tror att du förstår varför det är dumt med massinvite när det börjar krisa & du vill ha hjälp :D

Och det där med ICA Jerry tar jag som en komplimang då han är en riktigt skön typ :cool:

Slutligen hur fick du kontakta mig igm till att jag skulle vilja vara med i er stam?.....
 

DeletedUser

Guest
Du dumförklarar bara dig själv här, bege dig ut och låt dem professionella pajkastarna träda fram.

''Vi vill inte ha några ARV rövslickare i stammen, tyvärr'' - ''Slutligen hur fick du kontakta mig igm till att jag skulle vilja vara med i er stam?''

Så du erkänner att du är en rövslickare trots allt :sneaky:

Gå nu och sortera lite mjölkvaror istället Jerry.
 
Senast redigerad av en moderator:

ROX@R

Member
Reaktionspoäng
1
Hej alla glada
Ni är två riktigt stora stammar
Så borde ni inte sammarbeta flr att ta över de större stammarna?
 

DeletedUser

Guest
Sida 1:
Stammar: ARV
Sida 2:
Stammar: P?, SP?

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 28
Sida 2: 27
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 5
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 103,024
Sida 2: 73,122
Skillnad: 29,902

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 44,581
Sida 2: 16,521
Skillnad: 28,060

chart
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Fin stats ^_^ jag tror faktiskt ARV kan vinna. de har ju stock i sin stam med 23 byar. ;)
 

DeletedUser

Guest
Visst känns det skönt att äntligen visa lite stats The X? Det är bara synd att ni måste ge er på Akademi stammen för att bevisa att ni gjort ett framsteg :awsm:

MakinBacon kör hårt!
 

DeletedUser

Guest
OK, om jag inte ska plocka med er akademi /ally och spelare ni kickar när det hettar till så får du väl denna denna då.

Sida 1:
Stammar: ARV
Sida 2:
Stammar: P?

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 29
Sida 2: 20
Skillnad: 9

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 5
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 104,161
Sida 2: 60,610
Skillnad: 43,551

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 27,934
Sida 2: 16,521
Skillnad: 11,413

chart
 

DeletedUser

Guest
Lite fina byar kan ni väl få smaka på , ni kommer inte finnas kvar länge till ändå :sneaky:
 

ROX@R

Member
Reaktionspoäng
1
Tjena
Kan någon sammanfatta allt detta och säga hur alllt började och så:)
 

DeletedUser

Guest
Fly till något som inom snart tid inte längre kommer att finnas, hur dum tror du våra medlemmar är? Nu ska vi inte börja snacka om massa spelare som vill fly, det är lite pinsamt att era medlemmar försöker fly åt olika håll men har nekats överallt och det tackar vi våra goda kamrater för.

Stock är den enda som imponerar mig mest i detta krig. Ni andra kan lika gärna slänga in en skön soffa och sitta å käka popcorn medans Stock gör jobbet. Riktigt pinsamma är ni, sen ska vi inte heller nämna era råttor i stammen som backstabbar er så hårt att dem erbjudit sig till att spionera om vi låter dem vara.

Ni kan lika gärna ställa er utanför red light district och sälja er, ingen vill ha er ändå.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fly till något som inom snart tid inte längre kommer att finnas, hur dum tror du våra medlemmar är? Nu ska vi inte börja snacka om massa spelare som vill fly, det är lite pinsamt att era medlemmar försöker fly åt olika håll men har nekats överallt och det tackar vi våra goda kamrater för.

Stock är den enda som imponerar mig mest i detta krig. Ni andra kan lika gärna slänga in en skön soffa och sitta å käka popcorn medans Stock gör jobbet. Riktigt pinsamma är ni, sen ska vi inte heller nämna era råttor i stammen som backstabbar er så hårt att dem erbjudit sig till att spionera om vi låter dem vara.

Ni kan lika gärna ställa er utanför red light district och sälja er, ingen vill ha er ändå.


Någon är arg :D
 

DeletedUser

Guest
Man måste underhålla sina läsare :D Hur mycket bullshit han än kommer med, så har jag alltid något som kan sätta han på plats.
 

DeletedUser

Guest
Fly till något som inom snart tid inte längre kommer att finnas, hur dum tror du våra medlemmar är? Nu ska vi inte börja snacka om massa spelare som vill fly, det är lite pinsamt att era medlemmar försöker fly åt olika håll men har nekats överallt och det tackar vi våra goda kamrater för.

Stock är den enda som imponerar mig mest i detta krig. Ni andra kan lika gärna slänga in en skön soffa och sitta å käka popcorn medans Stock gör jobbet. Riktigt pinsamma är ni, sen ska vi inte heller nämna era råttor i stammen som backstabbar er så hårt att dem erbjudit sig till att spionera om vi låter dem vara.

Ni kan lika gärna ställa er utanför red light district och sälja er, ingen vill ha er ändå.

Men Arthur då, vad har du petat i dig som sett till att du inte står med båda fötterna på jorden utan förvirrat och osammanhängande kommer med en massa konstiga påståenden.

Era goda kamrater?
Du menar dom vi inte sett till i era odeffade byar, eller menar du dom kamrater som vi inte sett anfalla våra byar?
Våra medlemmar som försöker fly till andra stammar.
Menar du dom härliga spelarna i vår stam som hela tiden sett till att deffa de byar som ni så flitigt besöker och lämnar en massa av era döda soldater utanför?
Vår imponerande Stock.
Han är en go kille som plockar en del av era byar, men också en del i en stam som gör ett härligt arbete att rensa P? byar i vår omgivning.
Att vi är pinsamma.
Snarare kan jag väl tycka att ert lagarbete är pinsamt, då vi på senaste dagarna utökat vårt försprång till er med drygt 70k.
Red Light District
Ett riktigt plumpt skriven mening av en desperat ledare som försöker visa "stake" för sin fallande stam.

Så bit ihop nu Arthur och bete dig som den ledare du önskar vara...
 
Topp