ARV vs P?

DeletedUser

Guest
Väldigt roligt att läsa era kommentarer.
Men de som är roligast är att The Xerxes tror att han är så grym för att han krigar emot en massinv stam. Utan Stock/fast29 vore ni inget.

Det är omöjligt att 2 personer ska bära upp en hel stam. Visst vi hade varit mindre (poängmässigt) men långt ifrån ingenting.
 

Schlol

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kriget har utvecklat.
ARV har en stadig ledning.
Sida 1:
Stammar: ARV
Sida 2:
Stammar: P?

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28
Sida 2: 15
Skillnad: 13

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 133,710
Sida 2: 65,297
Skillnad: 68,413

chart

Sida 1:
Stammar: ARV
Sida 2:
Stammar: P?

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 2
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25,075
Sida 2: 10,107
Skillnad: 14,968

chart

Sida 1:
Stammar: ARV
Sida 2:
Stammar: P?

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6,666
Sida 2: 0
Skillnad: 6,666

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
ArthurKING aka 8freak som ledde TCO till seger? Vad hände här? Någon som kan förklara för mig hur detta har gått till?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tvekar stort på att en spelare som ledde .SE största stam till seger misslyckades med sina planer. Kan vara sonen hans som tagit över?
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Tvekar stort på att en spelare som ledde .SE största stam till seger misslyckades med sina planer. Kan vara sonen hans som tagit över?

2an var länge sedan, kanske har han tappat fokus i diplomatin nu på senare år. Men denna tråd kan nog låsas snart pga att P? inte längre finns med oss.
 

DeletedUser

Guest
Det sägs att han utnyttjade P? Åt stammen M Och sedan tog han över ett inaktivt konto hos M? Stämmer detta? Någon som kan bekräfta?
 

DeletedUser

Guest
Kan även vara så att en av era spelare gav bort kontot utan att ni hade någon blekaste aning om det?
 

DeletedUser

Guest
Ja, Arthur tog över ett konto hos M, vilket vet jag inte.

Ryktas tråden är en annan tråd, denna handlar om kriget mellan Arv och P?

Vilka som spelar på konton i vår stam har vi 100 % koll på och det vet samtliga spelare om, ska ni gissa er fram i brist på vetskap så rekommenderar jag er att uppsöka ryktas tråden.
:confused:
 

DeletedUser

Guest
Resonomanget kring spelarens övertagande eller flykt anser jag vara av ringa intresse, har han ett konto i Mörkret, tja grattis till honom, framtiden lär utvisa det, den attityd och personlighet den spelaren hade så lär det inte dröja innan han måste visa upp sig igen, om inte får han en trevlig solig sommar utan V19.:D
 
Topp