Amnesti för The Dragon Fist, The Dragon Academy och The Dragon Tail

DeletedUser

Guest
nu vet jag hur många trupper du har xD
jag fattade att du pumpade ut trupper och vi har också pumpat trupper, kanske därför du inte har blivit noblad, än
 

DeletedUser

Guest
nu vet jag hur många trupper du har xD
jag fattade att du pumpade ut trupper och vi har också pumpat trupper, kanske därför du inte har blivit noblad, än

Den som lever får se heter det och Rutkowski kommer att leva ett bra tag till.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Jupp, det är hur många trupper jag hade i Rutkowgrad då jag hade Akropolisarmén hemma. *wink wink*
 

DeletedUser

Guest
Kom igen, on-topic :rolleyes: tråden handlar om amnestin för "stamtreenigheten" TDF, TDA och TDT. Inte någon personlig konflikt mellan spelare ur dessa och spelare ur andra stammar :)
 

DeletedUser

Guest
Kom igen, on-topic :rolleyes: tråden handlar om amnestin för "stamtreenigheten" TDF, TDA och TDT. Inte någon personlig konflikt mellan spelare ur dessa och spelare ur andra stammar :)

sant och då kan du titta till Sagan om Novatråden också som gick ännu längre.
 

DeletedUser

Guest
sant och då kan du titta till Sagan om Novatråden också som gick ännu längre.

Men det eftersom att det inte gick och skriva vidare på den eftersom att hon inte gått med i ngn stam. Jag vill påminna er om att Nova utsätt mig till att skriva fortsättningen.
 

DeletedUser

Guest
detta kommer att vara jobbigt, kommer att behöva många offensiva arméer för att döda mig men dem kommer att lyckas till slut
 

DeletedUser

Guest
vad dåligt för mig då xD
well this is only a game anyway + att jag noblar en by långt ifrån centrum just nu xD
 

DeletedUser

Guest
ok, lycka till, jag orkar inte med poänghoror ändå (TDF då :p)
 
Topp