Amnesti för The Dragon Fist, The Dragon Academy och The Dragon Tail

DeletedUser

Guest
Vill inte in och rota i andra inlägg om jag inte behöver. :p
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Nejnej, det va bra. Enda anledningen till att jag inte gjorde det innan va för att jag va såpass nöjd med orginalinlägget att jag inte ville ändra på det. ;)
 

DeletedUser

Guest
du är ändå en flykting pettson, har aldrig sett dig i forumet eller att du har supportat nån, jag kallar det flykting.
får jag också skydd av amnestin ?? xD
ta inte det allvarligt för att jag kommer inte att lämna min stam

Då är du blind ^^ Helt enkelt blind :)
För jag har både supportat och varit relativt aktiv i forumet. Dessutom skrev jag för mer än en vecka sen att jag planerade att lämna stammen, och detta var okej för mina med-medlemmar. Annars hade du väl fått säga till om det där då, det är ingen idé att komma och gnälla efteråt :)

Tack för att ni respekterar ert löfte, Rutkowski, ska bli intressant att se hur långt BFH går =)
 

DeletedUser

Guest
Då är du blind ^^ Helt enkelt blind :)
För jag har både supportat och varit relativt aktiv i forumet. Dessutom skrev jag för mer än en vecka sen att jag planerade att lämna stammen, och detta var okej för mina med-medlemmar. Annars hade du väl fått säga till om det där då, det är ingen idé att komma och gnälla efteråt :)

Tack för att ni respekterar ert löfte, Rutkowski, ska bli intressant att se hur långt BFH går =)

Troligen bortom världens ände;)
 

DeletedUser

Guest
Då är du blind ^^ Helt enkelt blind :)
För jag har både supportat och varit relativt aktiv i forumet. Dessutom skrev jag för mer än en vecka sen att jag planerade att lämna stammen, och detta var okej för mina med-medlemmar. Annars hade du väl fått säga till om det där då, det är ingen idé att komma och gnälla efteråt :)

Tack för att ni respekterar ert löfte, Rutkowski, ska bli intressant att se hur långt BFH går =)

sorry, är väldigt upptagen med saker och ting, jag ser inte vilka som är aktiva längre
 

DeletedUser

Guest
Ni som lämnar TDF pågrund av BFHs hot är bunt fegisar! Har ni startat någonting får ni fan ta och stanna kvar och slåss till slutet! TDF, låt inte BFH skrämma er till att lämna eran stamm. Slåss in i det sista istället! Visa någon form av heder för fan! Dont bend over to the tyrant of world 1. Fight!
 

DeletedUser

Guest
Ni som lämnar TDF pågrund av BFHs hot är bunt fegisar! Har ni startat någonting får ni fan ta och stanna kvar och slåss till slutet! TDF, låt inte BFH skrämma er till att lämna eran stamm. Slåss in i det sista istället! Visa någon form av heder för fan! Dont bend over to the tyrant of world 1. Fight!

du har helt rätt
jag skulle göra vad som hälst för min stam även om det var BFH som anfallde
 

DeletedUser

Guest
Det är ju det jag gör, 4 personer lämnade stammen av hotet, jag har skickat 100 fejk mot rutkowski och 3 av dem är riktiga xD
det blir svårt att räkna ut vilken som är vilken xD
 

DeletedUser

Guest
tack, har alltid varit loyal mot min stam :p
även om jag dampar på dem inaktiva ibland xD
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
hehe vissa är smarta;)
Gohan kan nog inte räknas till dem. Han skickar över 100 fakes, bra i de i teorin då det skulle bli mycket svårt för mig att dodga, men han skickar ALLA till samma by medans de riktiga attackerna går emot Rutkowgrad.

Inte för att jag behöver mer stöd där men ändå.


Men jaja, jag gissar att det är va de betalar för när de anfaller i blindo, ingen scoutning kom igenom mitt försvar. =)
 

DeletedUser

Guest
vi har redan scoutat din by dumbass och jag försökte bara lura dig med 3 riktiga attacker och det var inte 100 fakes, det var 150 xD
alla var riktiga för att jag orkar inte skicka 150 till den andra byn också
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
vi har redan scoutat din by dumbass och jag försökte bara lura dig med 3 riktiga attacker och det var inte 100 fakes, det var 150 xD
alla var riktiga för att jag orkar inte skicka 150 till den andra byn också
Justdetja, den där scoutningen för en vecka sedan. Du tror seriöst att den är up-to-date?
 

DeletedUser

Guest
kanske lite mer än innan för att du har bara fått 2k poäng sen attacken.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
...


Gissa varför jag inte fått poäng. Just det; pumpat ut trupper. Jag har lågt poäng för att vara en av de första på denna servern men å andra sidan så kan man också se resultatet; tre månader i fiendens bas och jag har inte bara inte blivit noblad, jag har också noblat fiendens ledares by.
 
Topp