Amnesti för The Dragon Fist, The Dragon Academy och The Dragon Tail

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
jo, jag menar BFH, 100 fejk attacker är ingenting, undrar bara blodyx, vad hände med CHE?
Samma dygn som du fick dessa 100 fejkattacker så tog vi tio byar ifrån din stamm så jo, de fyllde en funktion.

EDIT: Och Blodyx, ja, TDF har förlorat. Exempel: Sen kriget emellan SFE(före detta TDF) och BFH startade så har de inte tagit en enda by ifrån BFH om inte spelaren redan har lämnat spelet. Vi, å andra sidan, har tagit över sjuttio. Den senaste veckan bara har vi tagit runt 25.
 

DeletedUser

Guest
Samma dygn som du fick dessa 100 fejkattacker så tog vi tio byar ifrån din stamm så jo, de fyllde en funktion.

EDIT: Och Blodyx, ja, TDF har förlorat. Exempel: Sen kriget emellan SFE(före detta TDF) och BFH startade så har de inte tagit en enda by ifrån BFH om inte spelaren redan har lämnat spelet. Vi, å andra sidan, har tagit över sjuttio. Den senaste veckan bara har vi tagit runt 25.

jo men jag menar att det inte funkade på mig, såg igenom den direkt och supportade dem jag gillar :p
jag orkar inte slösa mina trupper på att ta över en by från er för att ni kommer bara att supporta med cirka 20k spjut och svärd xD
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
jag orkar inte slösa mina trupper på att ta över en by från er för att ni kommer bara att supporta med cirka 20k spjut och svärd xD
Precis vad vi menar. Varenda offensiv TDF har försökt har misslyckats makabert pga. vårat effektiva supportsystem. Frånvaron av effektivitet inom TDF är uppenbar varav vi nu ger alla TDFare, TDAare och TDTare en sista chans att fly undan kriget och undvika förintelse.
 

DeletedUser

Guest
det är därför jag vill att alla inaktiva ska bort, lättare att koordinera med bara aktiva personer ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag lämnade allt under amnestin, och jag tillhörde inte ledningen på något sätt :)
Så jag hoppas verkligen att ni håller ert löfte nu ^^
Skönare att vara stamlös och slippa anfalla/bli anfallen hela tiden =)
 

DeletedUser

Guest
Ditt namn står under paragraf 4 och är undantagen amnestin. dock kommer vi att konsentrera oss på andra före dig.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Jag lämnade allt under amnestin, och jag tillhörde inte ledningen på något sätt :)
Så jag hoppas verkligen att ni håller ert löfte nu ^^
Skönare att vara stamlös och slippa anfalla/bli anfallen hela tiden =)
Det va faktiskt ett misstag på min ände, du är skyddad av amnestin.
 

DeletedUser

Guest
du är ändå en flykting pettson, har aldrig sett dig i forumet eller att du har supportat nån, jag kallar det flykting.
får jag också skydd av amnestin ?? xD
ta inte det allvarligt för att jag kommer inte att lämna min stam
 

DeletedUser

Guest
du är ändå en flykting pettson, har aldrig sett dig i forumet eller att du har supportat nån, jag kallar det flykting.
får jag också skydd av amnestin ?? xD
ta inte det allvarligt för att jag kommer inte att lämna min stam

Du tillhör de objekt vi ska ta ner snarast möjligt med hjälp av REX.
 

DeletedUser

Guest
det är en ära att vara med i en lista xD
jag har fortfarande roligt medans ni tar det så allvarligt :p
ta en vodka och ha lite roligt xD
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
du är ändå en flykting pettson, har aldrig sett dig i forumet eller att du har supportat nån, jag kallar det flykting.
Då har du ingen aning vad en flykting är.

får jag också skydd av amnestin ?? xD
ta inte det allvarligt för att jag kommer inte att lämna min stam
Även om du va seriös så skulle du inte bli skyddad. Dels så är du baron inom TDF och dels så är du en idiotisk spammer.
 

DeletedUser

Guest
Då har du ingen aning vad en flykting är.


Även om du va seriös så skulle du inte bli skyddad. Dels så är du baron inom TDF och dels så är du en idiotisk spammer.

jag menar att det är flykting för mig och ta det inte seriöst, jag vet att jag inte skulle bli skyddad och jag är en idiotisk person som har tråkigt
 

DeletedUser

Guest
Alla glor inte i stam forumen och än mindre skriver där och bara för det så behöver de inte vara flyktingar
 

DeletedUser

Guest
men om man inte är en lagkamrat och inte bryr sig om dem andra så är man ju bara i stammen för att få skydd
 

DeletedUser

Guest
Då kan ni nog ta bort 50 % av eran stam såg samma sak i den jag var i. Alla läser inte forumen och mindre skriver i dem
 
Topp