Amnesti för The Dragon Fist, The Dragon Academy och The Dragon Tail

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Härmed så gives alla medlemmar i The Dragon Fist och dess systerstammar, med vissa avvikelser, en tidsfrist på 48 timmar på att lämna stammen. De som gör detta kommer att markeras som neutrala i kriget och behandlas därefter istället för att jagas ner och förintas av Bishops From Hell. Dock så har vi ett par paragrafer som medföljer avtalet som måste följas utan undantag, annars så är man markerad som fiende igen och kommer utrotas utan undantag.

§1 De som lämnar under amnestitiden får inte omorganisera sig i en ny stam, de skall söka andra stammar. Om det visar sig att alla går med i samma stam så kommer vi att utrota den utan undantag.

§2 Lämnar man stammen efter de utmarkerade 48 timmarna så räknas man som flykting, inte som neutral, och kommer utrotas därefter utan undantag.

§3 Ingen inom The Dragon Fist och dess systerstammar som äger minst en by inom x480y480, x480y520, x520y520, och x520y480 kommer skyddas av denna amnesti. De som bor inom detta området kommer att utrotas av Bishops From Hell utan undantag.

§4 Ingen i The Dragon Fist och dess systerstammars ledning och spioner kommer skyddas av denna amnesti. Dessa inkluderar R-E-X; Deep Kick; Par0dyX; gohan570; wassim05; Trojanmaster; Snakedoctor; nissehult; MasterMag; TiLi; Chuke; Spartan Warrior; Tresher; Awakein; Erius Ewonfiri; Disturbed; Valtrapower; goth4fun; Esping; och Kolle. De som är inkluderade i denna listan kommer att utrotas av Bishops From Hell utan undantag.

The Dragon Fist har förlorat kriget, dö inte för en misslyckad sak, rädda ditt egen skinn. Bishops From Hell ger er ett erbjudande som aldrig kommer igen. Vi har aldrig förlorat en by som en aktiv spelare has styrt över och vi planerar inte att förlora en heller så ta chansen nu och lev längre.

Signerat
Rutkowski, Hertig av Bishops From Hell
Lufsen75, Hertig av Bishops From Hell
 
Senast ändrad:

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Härmed så gives alla medlemmar i The Dragon Fist och dess systerstammar, med vissa avvikelser, en tidsfrist på 48 timmar på att lämna stammen. De som gör detta kommer att markeras som neutrala i kriget och behandlas därefter istället för att jagas ner och förintas av Bishops From Hell. Dock så har vi ett par paragrafer som medföljer avtalet som måste följas utan undantag, annars så är man markerad som fiende igen och kommer utrotas utan undantag.

§1 De som lämnar under amnestitiden får inte omorganisera sig i en ny stam, de skall söka andra stammar. Om det visar sig att alla går med i samma stam så kommer vi att utrota den utan undantag.

§2 Lämnar man stammen efter de utmarkerade 48 timmarna så räknas man som flykting, inte som neutral, och kommer utrotas därefter utan undantag.

§3 Ingen inom The Dragon Fist och dess systerstammar som äger minst en by inom x480y480, x480y520, x520y520, och x520y480 kommer skyddas av denna amnesti. De som bor inom detta området kommer att utrotas av Bishops From Hell utan undantag.

§4 Ingen i The Dragon Fist och dess systerstammars ledning och spioner kommer skyddas av denna amnesti. Dessa inkluderar R-E-X; Deep Kick; Par0dyX; gohan570; wassim05; Trojanmaster; Snakedoctor; nissehult; MasterMag; TiLi; Chuke; Spartan Warrior; Tresher; Awakein; Erius Ewonfiri; Disturbed; Valtrapower; goth4fun; Halfblood; Esping; PeTTs0n; och Kolle. De som är inkluderade i denna listan kommer att utrotas av Bishops From Hell utan undantag.

The Dragon Fist har förlorat kriget, dö inte för en misslyckad sak, rädda ditt egen skinn. Bishops From Hell ger er ett erbjudande som aldrig kommer igen. Vi har aldrig förlorat en by som en aktiv spelare has styrt över och vi planerar inte att förlora en heller så ta chansen nu och lev längre.

Signerat
Rutkowski, Hertig av Bishops From Hell
Lufsen75, Hertig av Bishops From Hell

lider med dom......
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer sätta namn på alla som är kvar på söndag 24:00
 

DeletedUser

Guest
Gutt! TDF har redan gått back på ett par medlemmar!
 

DeletedUser

Guest
asså vad är det varför kan ingen kan klara sig undan BFH
 

DeletedUser

Guest
Därför att vi är allmänt bättre än er.

BFH Har sina byar nära varandra och alla är aktiva i stammen. De sammarbetar mycket och är kanske viktigast väldigt målmedvetna. Har de ett mål så tar dem det. De är även väldigt erfarna spelare.

Detta är i alla fall vad jag tror har gjort dem så starka
 

DeletedUser

Guest
Vi vill med detta ge de som inte stöder kriget en chans att lämna skutan innan det är för sent.
 

DeletedUser

Guest
haha, jag är med i listan xD
bryr mig ändå inte om v1 längre xD
 

DeletedUser

Guest
haha xD
hoppas bara att det inte blir 100 fejk attacker igen xD
ni måste hitta på nåt nytt istället xD
 

DeletedUser

Guest
Åh, jag är inte en av dem som jagar dig, kommer du inte ihåg mig :p
 

DeletedUser

Guest
jo, jag menar BFH, 100 fejk attacker är ingenting, undrar bara blodyx, vad hände med CHE?
 

DeletedUser

Guest
Vi hade ingen aktiv ledare och vi hade ingen riktig lagkänsla. Jag anser att vi tog in för många spelare från stammar som vi låg i krig med men det är ju bara min åsikt.:) Jag är i GU nu.
 

DeletedUser

Guest
TDF vs BFH, englis,BA, milka och några mer, vet inte vilka :p
 
Topp