Amnesti för The Dragon Fist, The Dragon Academy och The Dragon Tail

DeletedUser

Guest
va, nej, jag är lojal mot min stam, hertigarna litar på mig så jag och mastermag gjorde en motattack mot BFH (mastermag gjorde det själva strategin :p)
även om vi är i krig mot dem felsta i top 10 så ska jag vara kvar, vi har redan slått ut försvaret på några byar, och ska fortsätta med det.
jag ska inte göra samma misstag som SFE gjorde, jag ska slå tillbaka
 

DeletedUser

Guest
Ja, grattis ni slog ut ens försvar och när ni fick lojaliteten på 30 så.. ja.. sen gick det inget mer för han kom online och fick rikligt med support


Sluta att skryta med att ni slagit ut, spelare som varit offline, nyövertagna byar,
och olika.
 

DeletedUser

Guest
coolt, visste inte jag :p
är jag den enda från TDF som käftar emot????
 

DeletedUser

Guest
jag är stolt :p
jag är nog det bästa som har hänt TDF, eller en av dem personerna som har gjort nåt bra för TDF :p
 

DeletedUser

Guest
haha, tack :D

eller inte, du kan aldrig vara säker lufsen

Jag har inte sagt att jag är säker men som läget ser ut nu så sitter jag säkrare en hela TDFs mittenkärna, men säker är jag inte. jag fick ju bara fyra nobels emot mig igår.
 

DeletedUser

Guest
bara????
R-e-x rensade ditt försvar en gång, synd att ingen hade nobles
 

DeletedUser

Guest
jag fattar inte det vargmannen, och jag kommer inte ihåg att rex försökte nobla, mitt minne är ändå inte så bra
 

DeletedUser

Guest
Tjaa... som jag ser det så verkar det lite sorgligt att en jagad förrädare som enligt egna utsagor inte bryr sig ett piss (ursäkta?) om server 1 och med största sannolikhet snart är utrotad skulle vara det bästa som har hänt en allians som består av "topp-spelare" från 3-4 andra stora allianser...

Eller är det bara jag som tycker det ser fruktansvärt misslyckat ut...?
 

DeletedUser

Guest
jag sket i det, jag slösar mina nobles på BFH istället
 

DeletedUser

Guest
tror att vi i BFH har förlorat en eller två byar sammanlagt.
 
Topp