AM vs -=RF=-

DeletedUser

Guest
jag föddes inte blåögd, så tro inte att jag sväljer allt jag ser när du kräver det av mej
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
saerdna, snälla väx upp förfan...

En sak som jag alltid har undrat över. Varför blir ni i AM så jävla pissed off på folk för att de kallar er barbaradlare? För det är ju precis vad ni gör, adlar barbarer. (Dessutom mitt i smeten hos andra stammar)
Och eftersom ni tar illa upp över att bli kallade det, det måste ju då betyda att ni tycker det är något fel eller konstigt att barbaradla. Men ändå gör ni det. Eller? Jag hänger inte med riktigt faktiskt. Förklaring nån?

(Jag älskar fortf. bjornk3s rens & adelsförsök <3)
 

DeletedUser

Guest
Haha. Smutskastning ftw!
Tycker samtliga borde skärpa sig och kliva ur sandlådan nu.
Det börjar bli lite överdrivet ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ända som skulle kunna bevisa att AM har haft en allians med RF är ju om Motox själv bekräftar det..
Sedan Mixonn så bryr jag mig faktiskt inte om någon kallar mig, eller min stam för "Barbaradlare" utan när ni själv skämtar om det.
Haha. Smutskastning ftw!
Tycker samtliga borde skärpa sig och kliva ur sandlådan nu.
Det börjar bli lite överdrivet ;)

Håller med dig detta börjar gå åt styr.. Kriga ingame istället för på forumet grabbar!
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är tråkigt att även denna tråd spårat ut en aning.
Den började bra.
Kom igen nu gubbs och qvinns snäpp upp er.

Förövrigt så tycker jag att kriget än sålänge stämmer in på min förklaring över AM.
Att de hållt sig lugna och i bakgrunden hela världen tysta i det dolda och stärkt sin position i nordväst.
Ända tills de ville ge sig till känna och då skulle det bli åka av.
Och det tycker jag det verkligen blivit.
Känns som att Am planerat detta mycket bra och skött det mycket snyggt.
Beröm till båda stammar för ett händelserikt krig.

Roligt att se att det händer grejer.
Detta är inget illa menat till er som råkat illa ut pga detta kriget.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Känns som att Am planerat detta mycket bra och skött det mycket snyggt.
Beröm till båda stammar för ett händelserikt krig.

Påminner lite om en gammal V3 stam vid namn Corian då Anduran likväl var ledare, organiserade och ruggigt effektiva! Så det är bara lyfta på hatten för Anduran och vad han gjort med AM här i V10 :) Lika imponerad som vanligt av såna här stammar =)

Så avslutar vi med lite stats för de senaste 24h :)

Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25
Sida 2: 1
Skillnad: 24

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 202,718
Sida 2: 9,921
Skillnad: 192,797

chart
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Trevligt att folk tycker om att se på detta krig :)

Nu till statsen.

Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 141
Sida 2: 45
Skillnad: 96

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,151,341
Sida 2: 405,010
Skillnad: 746,331

chart
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kriget fortsätter. Ni från läktarna får gärna kommentera /får ja något och läsa, som tack för uppdateringarna.

Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 149
Sida 2: 45
Skillnad: 104

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,210,665
Sida 2: 405,010
Skillnad: 805,655

chart
 

DeletedUser

Guest
800k skillnad ser nog bra ut för våran del bara att fortsätta sådär så tar vi de om cirka 10 veckor gissar jag kanske tidigare också
 

DeletedUser

Guest
800k skillnad ser nog bra ut för våran del bara att fortsätta sådär så tar vi de om cirka 10 veckor gissar jag kanske tidigare också

Var på en annan värld. dom fick bra start men efter en tid bara sjönk dom och efter 2 månader blev barbarer ;).
 

DeletedUser

Guest
800k skillnad ser nog bra ut för våran del bara att fortsätta sådär så tar vi de om cirka 10 veckor gissar jag kanske tidigare också

LOL du har höga tankar om oss, 10 veckor? Du tror inte vi har gett upp innan det om det fortsätter såhär? ;)
 

DeletedUser

Guest
800k skillnad ser nog bra ut för våran del bara att fortsätta sådär så tar vi de om cirka 10 veckor gissar jag kanske tidigare också

1 vecka, max.

backstabb skulle jag nog inte säga att AM har gjort...

utan snarare RF som har försökt att backstabba AM!

om jag inte minns rätt för några månader sen så ville ni hjälpa Hades i kriget mot AM om ULV ställde sig på RF sida då var ni lika stora som AM eller kanske större också...

detta är om jag minns rätt...

Öh? För några månader sedan pratade vi ally för att gå Emot Hades tillsammans.

Henrik338:

Vart är min invite? Du har gett varenda spelare i RF en invite, utom mig!?
 

DeletedUser

Guest
Du är för bra för AM lux det är därför du inte har fått någon invite ;)

Gissar på att det tar 1-2 veckor innan RF är borta från kartan.
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Ska ni adla bort 16 mille på 2 veckor? xD Då får ni nog lägga på lite fart grabbar, såhär sega får ni inte vara då! ;) Eller antar du bara att stammen kommer läggas ner? :) Men även om stammen läggs ner så kommer de ju fortfarande att finnas på kartan..
 

DeletedUser

Guest
Ska ni adla bort 16 mille på 2 veckor? xD Då får ni nog lägga på lite fart grabbar, såhär sega får ni inte vara då! ;) Eller antar du bara att stammen kommer läggas ner? :) Men även om stammen läggs ner så kommer de ju fortfarande att finnas på kartan..

Om stammen läggs ner finns ju inte RF på kartan utan en hel bunt med stamlösa spelare ;)
 

DeletedUser

Guest
Läggs stamen ner så kommer iaf inte jag finnas på kartan längre :cool:
 
Topp