AM vs -=RF=-

Zeb Straider

New Member
Reaktionspoäng
0
God förmiddag.

Jag har självklart tagit del av de diskussioner som pågår här och jag är väldigt medveten om den bittra stämning som pågår mellan båda parter.

För det som har hänt dig, Lux, beklagar jag. Och jag kan lova dig att jag ska ta ett snack med hela stammen så att vi inte fortsätter med denna onödiga fejd oss emellan.

När man krigar i detta spel så vill jag att man krigar mot varandras byar - och aldrig mot personerna i fråga. Det är lätt hänt att man blir exalterad av självaste krigen och alla slag som gör att man ibland glömmer att där faktiskt sitter en livs levande människa bakom byarna och bakom kontot.

Jag vill å min stams vägnar be om ursäkt för uttalanden från våra medlemmar som ni kan ha uppfattat stötande och jag vill be om ursäkt för att jag inte tog tag i saken tidigare. Jag hade hoppats och räknat med att diskussionerna skulle vara vanligt "krigstjaffs" emellan båda parter (som det alltid brukar vara) i detta spel och därför hade jag trott att det enbart skulle beröra kriget i sig.

Åtgärder från vår ledning kommer att tas och lämpliga bestraffningar skall utdelas till de personer som jag anser förtjäna det.

Åter igen... Låt oss enbart prata om kriget och ingenting annat. Låt oss endast kriga mot byarna... Inte mot varandra!

Anduran, ledare och grundare för Axis Mundi

Som en av ledarna för vår stam Rising Force kan jag bara instämma i vad Anduran säger - detta är ett spel inte något annat!
- Låt trupperna tala! ;)

Mvh
Zeb
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tråkigt och höra lux, hade ingen aning.

Nu över till kriget <3 Därför man lirar TW hehe. Sim city lir, barbaradling, gemenskap, ETT gemensamt mål och Krig :awsm: Kan inte bli så mycket bättre än att se fiendesoldaterna stupa konstant.

Hmm Hmm ja undrar, när kommer k35 stå inför AMs expansion? Ja tror den kommer till helgen ;)


Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 89
Sida 2: 33
Skillnad: 56

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 723,289
Sida 2: 302,938
Skillnad: 420,351

chart
 

DeletedUser

Guest
Och då tänker jag såhär.. Vart var RF när AAoD (D-P/Drunk) behövde dom? Jo, RF fanns där för D-P/Drunk genom massvis med deff.

Vart är AAoD när RF behöver er undrar jag då? För ni har väl fortf. en allians eller? Dags att kanske hjälpa RF lite också och inte bara låta RF hjälpa er?

Mvh
Mix
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Och då tänker jag såhär.. Vart var RF när AAoD (D-P/Drunk) behövde dom? Jo, RF fanns där för D-P/Drunk genom massvis med deff.

Vart är AAoD när RF behöver er undrar jag då? För ni har väl fortf. en allians eller? Dags att kanske hjälpa RF lite också och inte bara låta RF hjälpa er?

Mvh
Mix

Ja precis, RF kallar AM barbaradlare, tycker si o så om allt vi gör. Vi står upp för oss, och RF ska springa till allierade? Tror nog inte RF ens bett om hjälp för o va helt ärliga.

Ja menar "barbaradlarna" spöar tuffa RF? tss

Sen var de väl D-p/drunk dom hjälpte. Inte AAoD, nya stammar nya tider. Sen drog väl RF hem all deff om ja kommer ihåg rätt?
 

DeletedUser

Guest
Ja precis, RF kallar AM barbaradlare, tycker si o så om allt vi gör. Vi står upp för oss, och RF ska springa till allierade? Tror nog inte RF ens bett om hjälp för o va helt ärliga.

Ja menar "barbaradlarna" spöar tuffa RF? tss

Sen var de väl D-p/drunk dom hjälpte. Inte AAoD, nya stammar nya tider. Sen drog väl RF hem all deff om ja kommer ihåg rätt?

Än en gång, sluta prata runt utan att ha info.

RF drog inte hem all deff, RF hann inte skicka den, innan GlasDeKlas backstabbade RF.
När har jag/vi sagt att vi är tuffa? Citat från ledare tack, och inga ironiska tack.
Ja, ni är barbaradlare, ni adlade i vårt område, varför anföll vi inte tillbaka? Vi visste att vi inte skulle ha en chans mot en 50% större stam, och valde därför att avvakta, (Ja, vi såg den backstabben komma, och valde därför att deffa fronten p.g.a. enda hotet var ni)
Vi springer inte till allierade, och du har helt rätt när du säger att vi inte bett om hjälp.
 

DeletedUser

Guest
Ja precis, RF kallar AM barbaradlare, tycker si o så om allt vi gör. Vi står upp för oss, och RF ska springa till allierade? Tror nog inte RF ens bett om hjälp för o va helt ärliga.

Ja menar "barbaradlarna" spöar tuffa RF? tss

Sen var de väl D-p/drunk dom hjälpte. Inte AAoD, nya stammar nya tider. Sen drog väl RF hem all deff om ja kommer ihåg rätt?

Än en gång, sluta prata runt utan att ha info.

RF drog inte hem all deff, RF hann inte skicka den, innan GlasDeKlas backstabbade RF.
När har jag/vi sagt att vi är tuffa? Citat från ledare tack, och inga ironiska tack.
Ja, ni är barbaradlare, ni adlade i vårt område, varför anföll vi inte tillbaka? Vi visste att vi inte skulle ha en chans mot en 50% större stam, och valde därför att avvakta, (Ja, vi såg den backstabben komma, och valde därför att deffa fronten p.g.a. enda hotet var ni)
Vi springer inte till allierade, och du har helt rätt när du säger att vi inte bett om hjälp.

Btw, Anduran, om du lägger upp fler attacker i flikar så kan du skicka iväg många attacker på kort tid, (2 anfall på kortare än 7 sekunder). Annars kommer det bli en fin övertagning... (Förutsatt att jag faktiskt inte orkar snipa.)
 

DeletedUser

Guest
Intressant krig om -=RF=- orkar hålla aktiviteten uppe. Jag misstänker att ni kommer få det tufft att vinna detta krig nu dock, ni lät AM växa sig för stora utanför er. Om ni hade hoppat in någon gång i mitten av skärmytslingarna mellan Hades och AM hade ni haft det bra mycket lättare, då AM har växt sig starkare och starkare för varje dag i ett bra tag nu. Från att ha varit en regional maktfaktor har de tuggat sig inåt och blivit V10's näst största stam.

Lycka till båda två, jag betraktar skådespelet från murkrönet.
 

DeletedUser

Guest
Mja detta om att inte RF har en chans vet man ju väldigt lite om men frågan är hur länge AAoD håller sig utanför vore ju spännande med ett två fronts krig för AM och då kommer WFE med största sannolikhet lämna sina förehavanden med TACO och anfalla AM
 

DeletedUser

Guest
Mja detta om att inte RF har en chans vet man ju väldigt lite om men frågan är hur länge AAoD håller sig utanför vore ju spännande med ett två fronts krig för AM och då kommer WFE med största sannolikhet lämna sina förehavanden med TACO och anfalla AM

Jag fattar inte varför alla ska blanda in AAOD för ?

Detta är ett krig mellan AM och RF punkt slut.
Sluta nu snacka en massa skit hit och dit
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
AM får det att se så enkelt ut att vinna ett krig.

Men faktum är att RF ska ha lite creed också :awsm: (godspear gillar dina rensförsök <3 )

Vet att de är svårt att kriga mot en aktiv stam, ja VET att de är så. Men nån gång förlorar man, nån gång vinner man.

Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 103
Sida 2: 38
Skillnad: 65

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 832,765
Sida 2: 347,217
Skillnad: 485,548

chart
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Känns som att vi har tagit en del byar idag :)

Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 5
Skillnad: 7

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 93,565
Sida 2: 44,279
Skillnad: 49,286

chart


ibland kan man känna fel ;)
 
Topp