AM vs -=RF=-

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 5
Skillnad: 7

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 93,565
Sida 2: 44,279
Skillnad: 49,286

chart


ibland kan man känna fel ;)

Ibland kan de kännas som att twstats är lite sega på att registrera snodde byar :p
 

DeletedUser

Guest
Såg ett par rapporter när han inte var lika generös ;)

Jaja, Vi i AM lär oss för varje dag. Bättre och bättre blir vi väl ändå :p

Vi har ett par i RF som lärt sig att "Ge är bättre än att få" :D

Haha Jag var inte nykter när jag skrev det ... :awsm:
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20
Sida 2: 6
Skillnad: 14

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 160,194
Sida 2: 47,872
Skillnad: 112,322

chart
 

DeletedUser

Guest
Aktiv stam :mad:?
Man får ju inte ense fejk på sig:p

beställningen är mottagen..
artikelnummer 1337A..
antal.. ca 50-70 st..
beställningen är genomförd..
leverans på ingång, beräknad ankomst för första leverans : Imorgon kl 22:15:17..




Mvh

vi på logistikavdelningen för Axis Mundi


:)))
 

DeletedUser

Guest
saerdna the spirit, tänker inte diskutera huruvida du tror på att vi hade en allians eller inte, men faktan finns på min dator, bara att komma hit och kolla (För om jag lägger upp print screen etc. kommer du bara säga att jag photoshopat :))

Så ingen mer diskussion om det. Alliansen är ett faktum, men vad har det för betydelse? Precis.
 

DeletedUser

Guest
saerdna the spirit, tänker inte diskutera huruvida du tror på att vi hade en allians eller inte, men faktan finns på min dator, bara att komma hit och kolla (För om jag lägger upp print screen etc. kommer du bara säga att jag photoshopat :))

Så ingen mer diskussion om det. Alliansen är ett faktum, men vad har det för betydelse? Precis.

bra fråga, varför drog du upp det till att börja med?

då du uppenbarligen inte kan bevisa att den finns
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nåväl lux du får gå till motox och be han förklara då, för ingen annan hade inte sett er allians. /för o va helt ärlig så skiter jag i, ta de nån annanstans istället. För du kan älta det hur länge du vill, för de var ju bara du och motox som vet något om det, INGEN annan vet något isåfall. Då utgår ja ifrån att du pratar sanning om att motox vet...Vi kan väl avsluta med och fråga, När sattes alliansen ;)

Sak samma, nu är de krig och ja tror inte Lux eller RF har något emot det. :awsm: De var trotsallt väldigt jämnt krig, skillade mot nybörjare. inaktiva mot aktiva, poängmässigt ledde am med ca 7m. Vilket ej är mycket (sure 1000 byar, men många kan inte ens användas pga ej uppbyggda)


Side 1:
Tribes: AM
Players:

Side 2:
Tribes: -=RF=-
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 129
Sida 2: 44
Skillnad: 85

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,042,849
Sida 2: 395,089
Skillnad: 647,760

chart
 

DeletedUser

Guest
du kunde inte kört en mindre bild?

+ att är man två ändrar smeknamnen på sina egna konton och spelar teater så kan man fixa en sån meddelandehistorik

2-1

(det behöver man inte photoshop för när man kan göra det med några knapptryck istället)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
du kunde inte kört en mindre bild?

+ att är man två ändrar smeknamnen på sina egna konton och spelar teater så kan man fixa en sån meddelandehistorik

2-1

(det behöver man inte photoshop för när man kan göra det med några knapptryck istället)

Bara väx upp snälla. Du har bevisen, tror du inte på dem, så får du komma hit och kolla. Bara att ringa mig så berättar jag vägen (Finns 2-3 pers på TW som kan mitt nummer, bara att leta runt).

Du bad om bevis, jag vägrade lägga upp dem, eftersom du enbart skulle fjanta runt och säga att de var förfalskade, du bad om dem igen, jag gav dig dem. Här har du dem,och vad gör du? Precis vad jag sa att du skulle göra. Så tro på dem eller håll käften.
 
Topp