AM vs -=RF=-

DeletedUser

Guest
Goddag, fränder såväl som fienden.

Idag är en historisk dag för oss i Axis Mundi - AM. Idag är nämligen den dag då vi officiellt förklarar krig mot -=RF=-. Det finns ingen direkt politisk agenda med detta krig mer än att vi vill expandera på RF's bekostnad i K34 och K35. Vi vill stärka våra områden och vi vill överta de byar som står strategiskt rätt till för oss.

Har ni inte redan listat ut det så kan jag nu också passa på att bekräfta att vår "krigsförklaring" mot WFE var en enda stor politisk manöver för att förvirra RF och övriga i världen. Jag vill även passa på att be om ursäkt till WFE för att vi använde er i detta politiska rävspel.

Nordväst är inte tillräckligt stort för oss båda, RF. Nu gör vi upp en gång för alla! Må bäste stam vinna.

Vi ses vid slagfältet.

Anduran, ledare och grundare för Axis Mundi
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ja tror...att vi båda stammar kände att de var dags att spänna musklerna.

Vi får se vem som är starkare än den andre :)

Alea iacta est
 

DeletedUser

Guest
Första adlingen goes to.....

Enheter
116 Spjutmän
37 Tungt kavalleri

Lojalitet: 98

Inkommande trupper Ankomst
099. Theowen 0:17:09
096. Theowen 0:17:10
096. Theowen 0:17:10
096. Theowen 0:17:11
096. Theowen 0:17:11
 

DeletedUser

Guest
Första adlingen goes to.....

Enheter
116 Spjutmän
37 Tungt kavalleri

Lojalitet: 98

Inkommande trupper Ankomst
099. Theowen 0:17:09
096. Theowen 0:17:10
096. Theowen 0:17:10
096. Theowen 0:17:11
096. Theowen 0:17:11

Något skumt hände, och de 2 sista adlarna bara dog... Måste ha varit en bugg, eller hur Oskarn? :awsm:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Måste ha vart det, och eftersom jag är laglydig skickade jag en ticket på det :) Får dom undersöka buggen.
 

DeletedUser

Guest
Den buggen heter Dummbullen :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Måste ha vart det, och eftersom jag är laglydig skickade jag en ticket på det :) Får dom undersöka buggen.

Haha :D

Som tröst kan jag ju säga att det här ser ännu mer kört ut, hoppas att inte superbuggen kommer igen ;)

Enheter
12 Yxmän
20 Spejare
6 Lätt kavalleri
1 Murbräcka

Lojalitet: 32

Inkommande trupper Ankomst
087. Barbarby 0:07:29 (Adel)
080. Kliffoth 0:46:17 (Adel)
 

DeletedUser

Guest
Vad dåligt ni tajmar på den där världen, inte alla 5 på samma sekund? Ush ush ush henke :) Lycka till nu AM, hejar på er <3
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Försvararens trupper som var i transit
2704 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Byte: 0/8000
Lojalitet: Sjunkit från 14 till -11

Hmm nåväl, första byn tagen då.

Ja vi får ju hoppas superbuggen inte visar sig igen, för ja har en känsla att offtrupperna kommer :D (Vem fan, helt ärligt nu, vem döpte attacken, för de är inte ens rens :confused: ja svär, de är yxfart :awsm: )

Ja svär bror, blir de fler superbuggar kommer ja skicka fler tickets, och admins wont be happy!

/ja fredrik, de råkade lagga och ja tänkte "ah well, låt de gå" ändå förstog ja att nån skulle dö, fan ja är för lat ibland. Därför ja skicka 500 tk, tur att ni deffa lite för sent ändå :)
 

Godspear

Member
Reaktionspoäng
0
Försvararens trupper som var i transit
2704 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Byte: 0/8000
Lojalitet: Sjunkit från 14 till -11

Hmm nåväl, första byn tagen då.

Ja vi får ju hoppas superbuggen inte visar sig igen, för ja har en känsla att offtrupperna kommer :D (Vem fan, helt ärligt nu, vem döpte attacken, för de är inte ens rens :confused: ja svär, de är yxfart :awsm: )

Ja svär bror, blir de fler superbuggar kommer ja skicka fler tickets, och admins wont be happy!

/ja fredrik, de råkade lagga och ja tänkte "ah well, låt de gå" ändå förstog ja att nån skulle dö, fan ja är för lat ibland. Därför ja skicka 500 tk, tur att ni deffa lite för sent ändå :)

Vi måste ju ge er lite så att vi får en utmaning :)
 
Topp