2008-05-11 Dagen D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Finns det en låt som heter, förlorarens klagosång?

Kom att tänka på det när jag läser vad ovejac skriver. :D
 

DeletedUser

Guest
nej men en sanningens sång finns det vet att sanningen kan vara tuff att läsa.
 

DeletedUser

Guest
Förlorare börjar alltid gnälla på forumen och kasta skit :)

Du kanske ska ta detta med adminsen? Inte vi som bannar spelare
 

DeletedUser

Guest
ja det var dig jag försökte få bannad för det som du och matercoder gjorde var inte tillåtet men efter som ni känner dom som sköter sånt så hände inget.
 

DeletedUser

Guest
ja det var dig jag försökte få bannad för det som du och matercoder gjorde var inte tillåtet men efter som ni känner dom som sköter sånt så hände inget.

Jag snackade med nino för ett tag sen.. här ska du få se på lite av de han skrev..


Nej. De måste fördelas demokratiskt. Kommer dock inte göra något åt ditt eller de andra 40 ärende som har med samma sak att göra då vi håller på att skriva om reglena.
Du gör som du vill. Men jag sa att vi har lagt dem på puase, om sedan en admin beslutar sig för att ta hand om alla de som är på pause nu är hans uppgift. =)
De handlar om att dela upp byarna demokratiskt.
Ja så länge de delas upp i stammen om de var en stam spelare så är de helt ok!


Som du ser... jag gjorde vad han sa.. jag tog INTE alla hanses byar..
 

sir-väss

Member
Reaktionspoäng
0
ja det var dig jag försökte få bannad för det som du och matercoder gjorde var inte tillåtet men efter som ni känner dom som sköter sånt så hände inget.


Killen som vet^^

Du tror inte att admins kan kolla upp vad som hänt och således kan se huruvida någon har fuskat eller inte när du eller någon annan anmäler..?

Men visst, jag kan erkänna att hela tribalwars är indragna i en konspriation mot --st--

Kan tipsa om http://www.konspiration58.com/default.php troligen är intresserade om att komma i kontakt med er då de är intresserade av ert fall
 

DeletedUser

Guest
ja delas upp demokratiskt ja men det var det ni inte gjorde du tog mestadelen av hans byar själv.
 

DeletedUser

Guest
ja delas upp demokratiskt ja men det var det ni inte gjorde du tog mestadelen av hans byar själv.

Definition av demokrati, ungefärliga betydelsen "folkstyre". Demokrati är när folket får välja. Urrskogen frågade oss om vi ville ha byar och vi fick välja som vi ville. Sen fick han det vi inte ville ha. Är inte det demokratiskt??

Stay in school.
 

DeletedUser

Guest
jo det är klart att ni säger så ni skyddar ju eran egen spelare ni kan ju inte säga nåt annat.
 

DeletedUser

Guest
Orka folk som är efter ^^ Du har bestämt dig för att hitta fel och då kan ingen ändra på det. Du är efterb :)
 

DeletedUser

Guest
Alla vi i 20 är bra polare med admin så det är klart vi nyttjar det? vi kan få dig bannad om vi vill det :D
 

DeletedUser

Guest
jo det är klart att ni säger så ni skyddar ju eran egen spelare ni kan ju inte säga nåt annat.

Svårt att läsa? okej ska göra texten större för dej..

Kommer dock inte göra något åt ditt eller de andra 40 ärende som har med samma sak att göra då vi håller på att skriva om reglena.
Du gör som du vill. Men jag sa att vi har lagt dem på puase, om sedan en admin beslutar sig för att ta hand om alla de som är på pause nu är hans uppgift. =)


Om de är emot reglerna de jag gjorde då kommer jag att få ett straff så fort 1 mod/admin tar hand om alla 40 ärenden som handlar om EXAKT samma sak.
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet personligen att Nino hjälper de han känner irl. Han hjälpte min polare när han var under attack med massa deff
 

DeletedUser

Guest
DET E JU DEMOKRATISKT OM STAMMEN BESTÄMMER VEM SOM SKA FÅ BYARNA, DEMOKRATISKT BETYDER INTE "DELA LIKA". Fattar du trögt eller?
 

DeletedUser

Guest
Alltså. Smutksasta gärna oss i 20, men ge fan i att smutskasta admins. Vissa av er sjunker riktigt lågt nu. Det är pinsamt för --ST-- det ni hlr på med.

Ni får säga att jag är en skitstövel lr att vi är ett pack nördar som inte har ett liv, men skyll iaf inte ifrån er på andra om det går dåligt...
 

DeletedUser

Guest
Går det inte att kriga utan smutskastning eller? Detta är ju fan förjävligt...:(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp