2008-05-11 Dagen D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Side 1: 20

Side 2: --ST--

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala er�ngar:

Sida 1: 32
Sida 2: 23
Skillnad: 9

image.php


Totala Er�ngar mot den motsata sidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar:

Sida 1: 276,499
Sida 2: 143,186
Skillnad: 133,313

image.php


V�e po� av totalt �tagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 81,286
Sida 2: 0
Skillnad: 81,286

image.php
 

DeletedUser

Guest
och där var 20 om :)

måste rkänna att detta krig är välldigt segt,jag har ett förslag, alla --ST-- och 20 medlemmar startar om på samma ställe och krigar vidare där då dom är närmre varandra då :D
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
ovejac och de andra. Som Moderator eller Administratör så får man inga fördelar i spelet förutom fritt premium och tillgång at gå fritt på en hel del event.

Att du sedan ur fickan plockar upp att vi inte bannar de i 20 bara för att Elohim finns där är ju en femma. Flera i 20 har blivit bannade tidigare. Då även elohim var med, elohim själv har blivit bannad för ovårdat språk och grejer, fråga han så får du se hans svar.

Att de sedan finns dåliga och bra förlorare är också en del av spelet. Men att ta det ut över administratörer är fel håll att gå. De får inte fria trupper, eller något annat för den delen heller.

Sedan någon konstig spelare här ovan nånstans som påstår att JAG, skall ha givit någon trupper är knappast korrekt. Antagligen ljuger spelaren eller så är "han" min syster som inte ens spelar spelet.

Denna tråd har dessutom gått överstyr och låses där med nu. Någon kommentar till vad jag skrivit kan skickas till mig via PM.

EDIT: Dessutom är de ytterst få av administratörerna i teamet som känner varandra IRL. Tror nästan att de enbart är jag, Neldo, Kronans och Bertil som känner varandra IRL.
 
Senast ändrad:

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
nu är det dags att alla andra får reda på hur stammen 20 agerar för att kunna vinna kriget mo st jo dom far med lögner till tw-ledningen så att dom bannar folk i vår stam så bra är dom legenderna dom vet att dom inte kan ta oss på ett ärligt vis så därför måste dom fuska och det är ju inte så svårt för dom att fuska för dom har ju irl polare som sitter i tw ledningen fy fan va simpelt känns meningslöst att fortsätta det här spelet .

Har ni åsikter om enskilda banningar så ta det via supportsystemet och inte på forumet.

I det aktuella faller var det jag som bannade de berörda spelarna (och har nu även två av dem efter lämplig bestraffning).

Kan börja med att säga att jag har noll koll på politiken i värld 2 och vet inte vilka krig som pågår.

Jag hade inte fått någon tickett från någon gällde detta fall utan det var ett av våra varningsystem som slog larm om en sak, när jag sedan följde det så såg jag att vissa spelare hade brutit mot reglerna i olika omfattning och därmed bannade jag dem i avvaktan på utredening om vad som hände, samt vissa spelare som ännu utreds är ännu bannade.


Sedan har admins integritet ifrågasatts i denna tråd och jag kan säga att det är en anklagelse jag ser allvarliggt på. Jag skulle aldrig missbruka admin systemet för att ge ut information till andra spelare utan jag använder det endast för att utreda eventuella fusk. Vidare så tar jag inte hänsyn till vem jag utreder eller om den personen har premium eller ej utan jag hanterar alla fall på samma sätt.

Om ni har åsikter eller kommentarer till detta så använd supportsystemt eller skicka mig ett PM här på forumet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp