2008-05-11 Dagen D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
hur går det nu förretsen med statistiken?

leder --ST-- fortfarande eller har 20 gått om?
 

DeletedUser

Guest
Side 1: --ST-- -STA-

Side 2: 20

Timeframe: Sista 3 m�naderna

Totala er�vringar:

Sida 1: 3,682
Sida 2: 1,503
Skillnad: 2,179

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 71
Sida 2: 101
Skillnad: 30

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 18,391,759
Sida 2: 13,148,673
Skillnad: 5,243,086

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 770,160
Sida 2: 949,156
Skillnad: 178,996

image.php
 

DeletedUser

Guest
Side 1: --ST-- -STA-

Side 2: 20

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala er�vringar:

Sida 1: 59
Sida 2: 16
Skillnad: 43

image.php


Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 3
Skillnad: 2

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar:

Sida 1: 324,815
Sida 2: 148,977
Skillnad: 175,838

image.php


V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 8,236
Sida 2: 31,840
Skillnad: 23,604

image.php
 

DeletedUser

Guest
Egentligen inte så jämt, ST borde leda stort om man kollar på att det var de som började och gjorde en första storoffensiv, hur deras geografiska läge är, att 20 inte gjort sin offensiv än om jag fattat det rätt mm...
 

DeletedUser

Guest
ja men jag menar att statistiken är jämn



förövrigt är statistik bara ett sätt att ljuga
 

Steel

Member
Reaktionspoäng
0
Det ser mer ut som Gudarna p0wnar. Jag kollar då på statistiken på "Mot fiendesidan" och "motsata sidan"
 

DeletedUser

Guest
Vi har fått fina Attack/Försvar ranker =)
Inte så svårt när fienderna attackerar med deff och 12-15k yx ;)
och de är lätt att få upp attack ranken då dom sitter med murarna på level 0 xD

Men jag får tacka Kennzo eller hur ditt namn stavas.. för ett underbart krig.. mkt jämt.. dock så losade jag mina off :p Nästa gång blirre timmning xD
 

loveamelia

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi har fått fina Attack/Försvar ranker =)
Inte så svårt när fienderna attackerar med deff och 12-15k yx ;)
och de är lätt att få upp attack ranken då dom sitter med murarna på level 0 xD

Men jag får tacka Kennzo eller hur ditt namn stavas.. för ett underbart krig.. mkt jämt.. dock så losade jag mina off :p Nästa gång blirre timmning xD

Ok ser att du loosat flertal byar mot kennzo medans du bara har tagit 1 av honom så hur får du det till att bli jämt?
 

sir-väss

Member
Reaktionspoäng
0
Ok ser att du loosat flertal byar mot kennzo medans du bara har tagit 1 av honom så hur får du det till att bli jämt?

Jag vill å legendernas vägnar bara påpeka att vi stirder tillsammans, Urrskogens statistik mot en annan enskild spelare är av ringa vikt för oss. Den lagkänslan han har visat upp, genom andra uppoffrande handlingar, är av mycket större betydelse än några enstaka byar. Det gör att i alla fall jag tycker det är "jämnt", oavsett vad statistiken säger. Givetvis är det upp till var och en att avgöra vad man själv tycker är viktigast, antal byar eller teamwork.
 

DeletedUser

Guest
ytligare ett bevis på att statistiken bara är ett sätt att ljuga med :p
för allt visas inte på ett diagram =)


men står det still i krigandet nu eller?

så förresten några ricktigt fina--ST-- attacker:

Anfallare: xxxx
By: xxxx

Kvantitet: 3141 0 0 0 0 0 0 0 0
Förluster: 3141 0 0 0 0 0 0 0 0

---------------
Anfallare: xxxx
By: xxxx
Kvantitet: 0 0 0 0 0 500 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 0 500 0 0 0

--------------
Anfallare: xxxx
By: xxxx

Kvantitet: 0 0 0 0 0 846 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 0 846 0 0 0


--------------
Anfallare: xxxx
By: xxxxxx
Kvantitet: 0 0 0 0 0 218 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 0 218 0 0 0


men ärligt hur dum får man vara, det är samma spelare som skickade dom här 4 attackerna
 

DeletedUser

Guest
Ok ser att du loosat flertal byar mot kennzo medans du bara har tagit 1 av honom så hur får du det till att bli jämt?

Så du tänker bara på byarna ?? Alltså .. LOL...

Jämt.. hmm hur ska jag förklara de för dej.. testa själv helt enkelt..


Urrskogen har tråkigt på värld 2.. han hadde precis fått upp sina byar till MAX I trupper.. och han satt och lagrade resurser.. för han hadde 0 adels.. han har alltid haft dåligt med adels..
--ST-- anfaller.. Urrskogen blir lite små sur för att han inte hann lagra mer än 2000 paket.. som är ingeting.. eftersom mina adels kostar 200 paket..
Så han lätt anfallen fortsätta.. han sket i att skicka deff... han tappade totalt hoppet..

Sen kommer elohim och säger att de är krig .. Urrskogen fick bättre humör..
Alla i 20 vaknade till.. forumet vart super aktivt.. de älskar urrskogen.. (Dock inge spam) alla satt och skrattade ått attackerna.. en del var roliga en del var inte lika roliga..
Vi hadde nästan inge deff uppe där..
Urris gick in.. lassade upp alla hans K45 deff + K55 deff.. så att han skulle få grymt bra deff... de tog hela 36 timmar för hanses deff :/ jobbigt..

han dodgade.. de var faktiskt grymt svårt att se vilka som var fejks/nobels/rens.. då urris satt och lirrade cs med sin polare..

Han fick några grymt roliga attacker på sej.. så han vart på grymt bra humör..
han lassade iväg.. ja nu kommer jag inte ihåg hur många offens de var.. men vänta ska räkna.. ialfall runt 80-90 offens var de..
Och jag skickade kanske.. 40 offens på Kennzo.. varav alla dom dog :) men hanses mur låg på 0 nästan hela tiden.. så jag visste att jag slaktade endel trupper där =)

Och resten av mina offens skickade jag på Chandarian eller vad han heter.. och nästan alla dom attackerna återvände oskadda..

jag timmade INGETING.. jag skickade INGA adels..

Jag vart av med 8 byar till Kennzo..

Så snart jag har fixat upp mina offens och allt så ärre rock´en roll..


Så jag får tacka --ST-- + Elohim och hela min stam för att ha gett tbx glädjen till mej.. känns mkt kul att få lirra v2 på riktigt nu.. !

***
Får även tilläga att jag gick från 20 till 7'a på attack ranken.
och jag gick från 19 till 14 på försvars ranken..

//Urrskogen
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Varför kriga när man kan supa och festa. Snart är det sommar då blir det laptop i solen. Då blir det åka av. Interkontinentalmissiler?

Vette fan är för full nu ändå. Gonatt ;)
 

DeletedUser

Guest
Varför kriga när man kan supa och festa. Snart är det sommar då blir det laptop i solen. Då blir det åka av. Interkontinentalmissiler?

Vette fan är för full nu ändå. Gonatt ;)

Bara massa saning som kommer därifrån när han är full :D
Jag är lite kär i din filosofi men det vet du väll redan :D
 

DeletedUser

Guest
Go Urris GO!

Så du tänker bara på byarna ?? Alltså .. LOL...

Jämt.. hmm hur ska jag förklara de för dej.. testa själv helt enkelt..


Urrskogen har tråkigt på värld 2.. han hadde precis fått upp sina byar till MAX I trupper.. och han satt och lagrade resurser.. för han hadde 0 adels.. han har alltid haft dåligt med adels..
--ST-- anfaller.. Urrskogen blir lite små sur för att han inte hann lagra mer än 2000 paket.. som är ingeting.. eftersom mina adels kostar 200 paket..
Så han lätt anfallen fortsätta.. han sket i att skicka deff... han tappade totalt hoppet..

Sen kommer elohim och säger att de är krig .. Urrskogen fick bättre humör..
Alla i 20 vaknade till.. forumet vart super aktivt.. de älskar urrskogen.. (Dock inge spam) alla satt och skrattade ått attackerna.. en del var roliga en del var inte lika roliga..
Vi hadde nästan inge deff uppe där..
Urris gick in.. lassade upp alla hans K45 deff + K55 deff.. så att han skulle få grymt bra deff... de tog hela 36 timmar för hanses deff :/ jobbigt..

han dodgade.. de var faktiskt grymt svårt att se vilka som var fejks/nobels/rens.. då urris satt och lirrade cs med sin polare..

Han fick några grymt roliga attacker på sej.. så han vart på grymt bra humör..
han lassade iväg.. ja nu kommer jag inte ihåg hur många offens de var.. men vänta ska räkna.. ialfall runt 80-90 offens var de..
Och jag skickade kanske.. 40 offens på Kennzo.. varav alla dom dog :) men hanses mur låg på 0 nästan hela tiden.. så jag visste att jag slaktade endel trupper där =)

Och resten av mina offens skickade jag på Chandarian eller vad han heter.. och nästan alla dom attackerna återvände oskadda..

jag timmade INGETING.. jag skickade INGA adels..

Jag vart av med 8 byar till Kennzo..

Så snart jag har fixat upp mina offens och allt så ärre rock´en roll..


Så jag får tacka --ST-- + Elohim och hela min stam för att ha gett tbx glädjen till mej.. känns mkt kul att få lirra v2 på riktigt nu.. !

***
Får även tilläga att jag gick från 20 till 7'a på attack ranken.
och jag gick från 19 till 14 på försvars ranken..

//Urrskogen

Go Urris Go :D
 

DeletedUser

Guest
nu skall alla få reda på sanningen om 20

nu är det dags att alla andra får reda på hur stammen 20 agerar för att kunna vinna kriget mo st jo dom far med lögner till tw-ledningen så att dom bannar folk i vår stam så bra är dom legenderna dom vet att dom inte kan ta oss på ett ärligt vis så därför måste dom fuska och det är ju inte så svårt för dom att fuska för dom har ju irl polare som sitter i tw ledningen fy fan va simpelt känns meningslöst att fortsätta det här spelet .
 

DeletedUser

Guest
nu är det dags att alla andra får reda på hur stammen 20 agerar för att kunna vinna kriget mo st jo dom far med lögner till tw-ledningen så att dom bannar folk i vår stam så bra är dom legenderna dom vet att dom inte kan ta oss på ett ärligt vis så därför måste dom fuska och det är ju inte så svårt för dom att fuska för dom har ju irl polare som sitter i tw ledningen fy fan va simpelt känns meningslöst att fortsätta det här spelet .


Du menar, nu kommer det massa skitsnack för att du e avis att alla gillar oss :)
Det finns flera " Minus " killar i detta forum verakar det som.
 

DeletedUser

Guest
nej ni har påstått att lufthansa har 2 konton att han och mcfinkel skulle vara samma person vilket är ren lögn men när ni har sagt det till ledningen så bannade dom våra spelare direkt men om någon säger nåt till ledningen om er så händer inget och det har jag bevis för jag har själv varit i kontakt för ett tag sedan angående en spelare i er stam och vad hände inget dom skulle utreda hette det men när det gäller spelare i vår stam behövs tydligen ingen utredning dom blir bannade direkt fy fan säger jag bara.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp