18D och BFH vs Odens

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
men salkin den finns ju bara i dina drmmar!
och kan någon ur 18 d ir bfh förklara hur de kan lyckas göra motstånd mot era brigader och divisioner med soldater

Kan bara säga så här: Krig är ett evigt givande och tagande, den som går segrande ur striden är den som tar mest, sen spelar förlusterna ingen roll, så länge vi går plus

kan även tilläggas att många är återtagningar också
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Kan bara säga så här: Krig är ett evigt givande och tagande, den som går segrande ur striden är den som tar mest, sen spelar förlusterna ingen roll, så länge vi går plus

kan även tilläggas att många är återtagningar också

varför har ni då inte satt in de divisioner jag vet att ni har!
räknade lite på vad helmic kunde ha i off och efter 5 timmar av räknade kom jag fram till att han bara i yxor borde ha långt över 1 miljon!
och skulle vi ta er alla borde ni ju kunns ställa upp men 600 divisioner
så kötta på annars får jag skicak myror för att hjälpa er och det har jag inte lust med!
trodde ni skulle köra över dem på 1 vecka och ta över 600 byar ir så
 

DeletedUser

Guest
En miljon yxor är inte jätte mycket ;) Oavsett hur bra BFH och 18D är så kan de inte adla ut en stam som är så pass stor som odens är/var på en vecka. ;)
 

DeletedUser

Guest
nya stats vore en bra sak att läggas ut nu;) då det var hyfsat länge någon la ut .
 

DeletedUser

Guest
En miljon yxor är inte jätte mycket ;) Oavsett hur bra BFH och 18D är så kan de inte adla ut en stam som är så pass stor som odens är/var på en vecka. ;)

exakt. men 1 miljon yxor,alla mb med och LK. men man ska ju också tänka på att skillade personer finns i ODENS med och vet nog hur man ska försvara sig. man kan inte ducka alltid men man kan döda adelsmännen. och skulle dom inte få dom sista byarna skulle dom förmodligen ändå adla över 600 byar,fast nu vet jag inte hur många byar dom har men säger vi att deras 10 top spelare är skit skillade och duckar och etc så skulle tillslut dom bara bomba ner farmen för dom,adla byn och sedan ta byn. Sedan vet jag inte hur skillade odens spelare är men vet att dom är roliga o prata med för dom är pratglada och ingorerar dig inte för du är så mycket mindre :D
 

DeletedUser

Guest
Elite på snacka fråga nalle (A) Enda ingen i ODENS vill ha och göra med är en viss stam *HOST* Tror de flesta vet vem :p
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tribute to Turk the Great (188|386) K31 9,969 Turk the Great [BoS] Angel-of-Darkness [ODENS] 10th May 2009 - 13:25:30


Är Turk överskattad :rolleyes:? Och nej det var inte en nyövertagen by.

Go Odens!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Nya stats endast Odens och 18D samt BFH.


Side 1:
Tribes: ODENS ODEN-A
Players:

Side 2:
Tribes: 18D BFH
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12,030
Sida 2: 26,335
Skillnad: 14,305

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 126
Sida 2: 1,663
Skillnad: 1,537

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 51,975,409
Sida 2: 186,590,709
Skillnad: 134,615,300

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 989,697
Sida 2: 15,410,373
Skillnad: 14,420,676

image.php
 

DeletedUser

Guest
varför har ni då inte satt in de divisioner jag vet att ni har!
räknade lite på vad helmic kunde ha i off och efter 5 timmar av räknade kom jag fram till att han bara i yxor borde ha långt över 1 miljon!
och skulle vi ta er alla borde ni ju kunns ställa upp men 600 divisioner
så kötta på annars får jag skicak myror för att hjälpa er och det har jag inte lust med!
trodde ni skulle köra över dem på 1 vecka och ta över 600 byar ir så

Jadu, varför har vi inte satt in allt? För det första, vi har R.E kvar att bomba, för det andra så finns det andra mål för vissa andra medlemmar som trots det attackerar, men vårt största problem är bristen på adels. Vi har inte haft tid att ladda upp för detta då vi gick direkt från R.E till er. Så att detta tar lite tid beror på fler än en sak, sen kan man ju även säga att oavsett hur många offbyar Helmic har så krävs det fler än en spelare för att bilda en stam (inte egentligen då men ni fattar).
 

DeletedUser

Guest
Jadu, varför har vi inte satt in allt? För det första, vi har R.E kvar att bomba, för det andra så finns det andra mål för vissa andra medlemmar som trots det attackerar, men vårt största problem är bristen på adels. Vi har inte haft tid att ladda upp för detta då vi gick direkt från R.E till er. Så att detta tar lite tid beror på fler än en sak, sen kan man ju även säga att oavsett hur många offbyar Helmic har så krävs det fler än en spelare för att bilda en stam (inte egentligen då men ni fattar).

En stam är aldrig hel med bara 1 spelare och det kommer den aldrig bli.
 

DeletedUser

Guest
Och sedan har vi juh moralen helmic har mot alla. gangska kass eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Finns bara ett ord, SLAKT!

Side 1:
Tribes: 18D BFH
Players:

Side 2:
Tribes: ODENS ODEN-A
Players:

Timeframe: 27/04/2009 00:00:00till10/06/2009 13:55:30

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3,886
Sida 2: 1,067
Skillnad: 2,819

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,634
Sida 2: 121
Skillnad: 1,513

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 34,656,150
Sida 2: 5,575,088
Skillnad: 29,081,062

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15,024,846
Sida 2: 968,917
Skillnad: 14,055,929

image.php
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Finns bara ett ord, SLAKT!

Side 1:
Tribes: 18D BFH
Players:

Side 2:
Tribes: ODENS ODEN-A
Players:

Timeframe: 27/04/2009 00:00:00till10/06/2009 13:55:30

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3,886
Sida 2: 1,067
Skillnad: 2,819

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,634
Sida 2: 121
Skillnad: 1,513

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 34,656,150
Sida 2: 5,575,088
Skillnad: 29,081,062

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15,024,846
Sida 2: 968,917
Skillnad: 14,055,929

image.php

Du glömde flyktingarna ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp