18D och BFH vs Odens

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
V1 är som vi alla vet den mest civiliserade av världarna där folken har kommit längst i sin utveckling. I denna civiliserade värld finns det dock ett sällskap av hedniska nordmän som ännu ej har lagt sig för ett ordentligt bordskick, de använder inte ens kniv och gaffel när de sitter till bords. Vi har också hört oroliga rykten om att dom inte badar annat än av misstag och att dom inte ens har lärt sig ett ordentligt skriftspråk.

Detta kan ej längre tolereras av de upphöjda herrarna och damerna från 18e decembers förbund och teokratin från helvetica.

Vi gör nu en gemensam action för att lära de oborstade vildarna i Odens ett vettigt bordsskick och allmänt hyffs.

Måndagen den 27/4 tågar vi mot norr för att sprida ordning i nordmännens boningar så att vi kanske äntligen kan få en lugn och civiliserad värld utan dåligt bordsskick och ohyffsat beteende.



//MrRisling på uppdrag av ärkebiskop Lufsen75(BFH) och hertiginna Lolao(18D)



Slutligen ett litet tal från den ärade ärekebiskopen Lufsen75 Krigstalet
 

DeletedUser

Guest
Finns det biljetter kvar till matchen? Bra platser ska de vara.
 

DeletedUser

Guest
-SK- önskar sina vapenbrödrar & systrar i 18D/BFH lycka till. Tror på övertygande vinst för er del, men ni har -SK-s nummer om annat skulle förekomma.

//SFFN, -SK-
 

DeletedUser

Guest
Då förstår jag varför adlingen hos 18D stod helt stilla en stund där :)

Misstänkte ett inkommande krig nånstans.
 

DeletedUser

Guest
Vi är tillbaka efter en givande konfens med mycket brainstorming hur man på effektivast sätt har ihjäl så många ODENS trupper på kortast möjligast tid.
 

DeletedUser

Guest
Jag VISSTE DET, kände på mig att jag hade rätt, hehe!!

Och erkänn, visst var det Hotell Tylösand?
 

DeletedUser

Guest
nu e det igång.tror inte nån i ledningen kommer ihåg var dom var ,då e viss fylle kanin var med o stod för spriten
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
prata inte illa om oss kaniner nu när vi raglar i väg mot MrRislings byar för en styrke tår och straffpredikan att vi är på väg mot fel mål
sedan vänder vi dit den lilla fröken säger att vi skall medans dom galna prästerna viftar och sjunger vissa konstiga fyllesånger

skål för kriget
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda sidor! :D.

Efter 1 timme har inget skett vad jag märkt?
 

DeletedUser

Guest
Tack! detta har vi väntat på!
tyvärr kan jag inte bli så värdig motståndare då jag precis valt att sluta, men skickar iväg rubbet, man måste ju ändå avsluta med stil?

tackar för tiden på v1 hoppas ni haft lika roligt som jag, och vill tacka BFH för tålamodet med mig =) tar valon <3

nästa värld så ska jag ge er bättre motsrånd =)

*Edit*
Mer utgående än tvärtom =)
allt som räknas!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack! detta har vi väntat på!
tyvärr kan jag inte bli så värdig motståndare då jag precis valt att sluta, men skickar iväg rubbet, man måste ju ändå avsluta med stil?

tackar för tiden på v1 hoppas ni haft lika roligt som jag, och vill tacka BFH för tålamodet med mig =) tar valon <3

nästa värld så ska jag ge er bättre motsrånd =)

*Edit*
Mer utgående än tvärtom =)
allt som räknas!

Nytt rekord? 1.5 h efter krigsförklaring? :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: ODENS
Players:

Side 2:
Tribes: BFH 18D
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 0
Skillnad: 0

image.php


var tvungen =)
vad jag vet så är det bara jag som läst forumet, för finns inget i odens forum =)
 

DeletedUser

Guest
Nytt rekord? 1.5 h efter krigsförklaring? :)

naw, jag var på väg att skriva ett hejdå brev, just när jag läste forumet. känner att det blir för mycket när tentor, tjejer och jobb fyller hela livet.
drar mig undan till v8. och jag har sparat en alldeles speciell off by för dig j-bq =)

*edit*
vem f*n startar ett krig kl 00:00? söndag också :p
börjar bli trött, ska bli roligt och se hur detta ska gå!
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp