18D och BFH vs Odens

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
oo odens..

heh.... har nu läst igenom allting och kan säga så här.. odens är otroligt civiserat dom är inte några trista tråkmonsar som tror dom är bäst... och jag har hört från vissa källor att odens fiender tar in assistans från andra stammar.. för alla vill att 18d och BFH ska vinna över odens.. har ni aldrig hört talas om fair game???? vilken rank ligger 18d?? och vilken rank ligger odens??? hmm bra fråga.. odens borde vara rank 1 och 18d rank 20 då skulle man kunna börja snacka om asisstans och rubbet men nej.. fega på bara skicka assistans till andra stammar bara så där gör det inte rättvist.. skicka in massor med spioner och rubbet till odens.... kör en 2vs1 orättvis fight.. omg... dagens krig är så otroligt fubbiga och tråkiga... men aja.. snyggt adlat odens det är ju 2vs1 plus några 10 andra stammar som skickar assistans men snyggt adlat ge inte upp än.....
 

DeletedUser

Guest
Finns nog inte en enda stam som officiellt gått in på vår sida (förutom BoS, men dom räknas inte riktigt då saker hänt med dom).

Så att vi deffas av andra stammar har jag ingen aning om, så vida du inte menar allt deff som vi får in av Odens själva?

Om Odens låg 1:a och 18D 7:a så skulle nog detta varit skumt. Men men, tro inte att Odens hade stått helt själva då heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är totalt 6 stammar som ligger i krig med oss.
2 av dem är rankade 1 och 2, resten är bönder som tror att det finns en chans till att utnyttja situtionen.

Kan inte säga att jag har något speciellt mot någon, har faktist mött många trevliga.
Så vi generaliserar lite:
Böndernas farmar brinner inom en snar framtid också.

:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Det är totalt 6 stammar som ligger i krig med oss.
2 av dem är rankade 1 och 2, resten är bönder som tror att det finns en chans till att utnyttja situtionen.

Kan inte säga att jag har något speciellt mot någon, har faktist mött många trevliga.
Så vi generaliserar lite:
Böndernas farmar brinner inom en snar framtid också.

:D:D:D

jag tycker personligen att det finns för många som vill ha del av kakan, detta kriget startades av 18D & BFH och jag personligen ser illa på när massor med små stammar "hjälper oss", fegt sätt att åka snål skjuts.

Sen som svar på tråden om assistanser från andra, detta vet jag inget om mer än att BFH & 18D har ett tätt sammarbete mellan varann, vet ingen annan stam som är inne och deffar.
Men om det är så fallet så är det isåntfall en allians eller en PA som har assisterat Och det är väl det man har dessa till? Att hjälpa varann eller?
Sen att Odens allianser sviker det är ju kanske tråkigt men det är ju INTE 18D & BFH:s fel. (QUEST är väl den enda stammen som helhjärtat hjälper sina allierade Odens Cred. till dom)
 

DeletedUser

Guest
Varken 18D eller BFH har bett om hjälp av våra allierade även om de öppet har deklarerat att om vi skulle behöva hjälp så är det bara höra av sig.

Vi är givetvis tacksamma för det stödet som våra allierade visar oss, men eftersom vi klarar oss bra på egen hand så har vi hittills avböjt hjälp.

Som Nalle-74 skrev så rör det nog sig om hjälp PAs emellan, OM någon deff har kommit in utifrån.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Varken 18D eller BFH har bett om hjälp av våra allierade även om de öppet har deklarerat att om vi skulle behöva hjälp så är det bara höra av sig.

Vi är givetvis tacksamma för det stödet som våra allierade visar oss, men eftersom vi klarar oss bra på egen hand så har vi hittills avböjt hjälp.

Som Nalle-74 skrev så rör det nog sig om hjälp PAs emellan, OM någon deff har kommit in utifrån.

bara för det kommer jag skicka en soldat till varje spelare i BFH och 18D för att bilda era spelarmaskotar :)
 

DeletedUser

Guest
Varken 18D eller BFH har bett om hjälp av våra allierade även om de öppet har deklarerat att om vi skulle behöva hjälp så är det bara höra av sig.

Vi är givetvis tacksamma för det stödet som våra allierade visar oss, men eftersom vi klarar oss bra på egen hand så har vi hittills avböjt hjälp.

Som Nalle-74 skrev så rör det nog sig om hjälp PAs emellan, OM någon deff har kommit in utifrån.

Och i dessa ord kan jag som ledare i BFH endast instämma.
 

heavymaiden

New Member
Reaktionspoäng
0
ja men det är inte så konstigt att de har tagit många byar när våra deffbyar redan var mosade av 18d och bfh.

Precis. Vi hade ju just fått in några starka vågor med trupper av 18D och BFH så det är inte ett dugg konstigt, dessutom var det andra som också startade krig mot ODENS och dom tog ju också en del trupper med sig in i döden
 

DeletedUser

Guest
Precis. Vi hade ju just fått in några starka vågor med trupper av 18D och BFH så det är inte ett dugg konstigt, dessutom var det andra som också startade krig mot ODENS och dom tog ju också en del trupper med sig in i döden

ja sedan kan jag tänka mig gangska så starkt att fler små stammar kommer in i leken som bara göder upp byarna för 18D och BFH så länge dm inte har en diplomatisk relation emellan dom.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nu har det inte varit stats uppe på ett långt tag så här kommer lite nya...

Side 1:
Tribes: 18D BFH
Players:

Side 2:
Tribes: ODENS ODEN-A
Players: 20 Svenska Riksdaler kill bill Pocketraver opeh andreas243711 oggejthebest Rubbe

Timeframe: 27/04/2009 00:00:01till23/05/2009 15:58:26

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,326
Sida 2: 99
Skillnad: 1,227

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12,298,815
Sida 2: 789,426
Skillnad: 11,509,389

image.php
 

DeletedUser

Guest
hörni grabbar! skärpning! snart har ju odens tagit 100 byar av er... hur ska det se ut på statsen? :confused: ;)
 

DeletedUser

Guest
Eller så finns det ett par som kan i ODENS med? Och taipan9 detta är ODENS vs. 18D och BFH. Du får vänta tills tråden VFB vs. 18D och BFH kommer ;)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
men salkin den finns ju bara i dina drmmar!
och kan någon ur 18 d ir bfh förklara hur de kan lyckas göra motstånd mot era brigader och divisioner med soldater
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp