18D och BFH vs Odens

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
jajjemän, jag ska inte glömma att kolla efter flyktingar hos BFH och 18D i fortsättningen, mitt misstag.

BFH och 18D har massa med gamla flyktingar ifrån gamla krig. Som t.ex från Milka! och BRB.

Synd att jag såg nu att det var krig , annars hade jag börjat skickat deff till ODENS :)
 

nargun

Member
Reaktionspoäng
0
Vi har för övrigt en till flykting. Devil724 som tappade mycket byar och inte fick vara med i statistiken längre.
 

DeletedUser

Guest
Vi har för övrigt en till flykting. Devil724 som tappade mycket byar och inte fick vara med i statistiken längre.

Innan du börjar kasta bajs omkring dig kan du kika bakåt i tråden och, OOPS, han var visst med i senaste statistikuppdateringen. Think I made my point clear...
 

DeletedUser

Guest
ÖVER 1000 byar tagna.... visst, odens har ju åxå tagit.... men snart :D
Odens har även sjunkit en placering i rankningen från 6:a till 7:a

Side 1:
Tribes: 18D BFH
Players: Devil724

Side 2:
Tribes: ODENS ODEN-A Quest
Players: meatballs kuzke 20 Svenska Riksdaler Rubbe kill bill Wolfhunter gutarhero3 Villiam610 Pocketraver opeh andreas243711 oggejthebest

Timeframe: 27/04/2009 00:00:00till14/05/2009 20:12:47

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,033
Sida 2: 90
Skillnad: 943

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9,664,528
Sida 2: 742,504
Skillnad: 8,922,024

image.php
 
Senast redigerad av en moderator:

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lite off-topic men det är rätt intressant och det känns onödigt att göra en ny tråd om det:

Side 1:
Tribes: BoS 18D BFH
Players: Isenia

Side 2:
Tribes: ODENS ODEN-A
Players: meatballs kuzke 20 Svenska Riksdaler Rubbe kill bill Wolfhunter gutarhero3 Villiam610 Pocketraver opeh andreas243711 oggejthebest

Timeframe: 27/04/2009 00:00:00till14/05/2009 20:41:25

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,966
Sida 2: 386
Skillnad: 1,580

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,215
Sida 2: 89
Skillnad: 1,126

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 17,684,209
Sida 2: 1,974,942
Skillnad: 15,709,267

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 11,306,350
Sida 2: 728,567
Skillnad: 10,577,783

image.php
 

DeletedUser

Guest
ja, jag håller med, syftade mest till nargun's uttalande. Menade att det inte var gamla nyheter då det var "ny" statistik =).
 

DeletedUser

Guest
Där har du fel, statsen som jag gjorde gällde 18D och BFH lika mycket som de gällde BoS. Därför stämmer det som jag sa ;)

Din statistik hade väl inget annat ändamål än att belysa BoS' prestationer? Därför kunde du hålla det till er egen tråd, som du verkade ha glömt bort, eller medvetet ignorerat. BFH/18D behövdes det inte en ny statistik på, det postades en ca 1h innan ditt inlägg, med exakt samma siffror för 18D/BFH.

Så "där har du fel" min gode herre.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag måste dessvärre påstå att du har fel, anledningen till att jag postade det var för att jag tyckte att det var intressant att se hur många byar som hade tagits av de tre stammarna tillsammans, det var inte "särskilt" tänkt till någon enskild stam utan det kunde ha postats så väl som i BoS-tråden som i denna tråd ;)

Så "där har du fel" min gode herre.
 

DeletedUser

Guest
Jag måste dessvärre påstå att du har fel, anledningen till att jag postade det var för att jag tyckte att det var intressant att se hur många byar som hade tagits av de tre stammarna tillsammans, det var inte "särskilt" tänkt till någon enskild stam utan det kunde ha postats så väl som i BoS-tråden som i denna tråd ;)

Så "där har du fel" min gode herre.

*suck*

Tar det en sista gång, sedan är du välkommen att gnaga runt på egen hand, jag är inte mycket för ordmärkande och besserwisserier.

Trådens berörda stammar = 18D/BFH/ODENS.

Ovannämnda fick en färsk statistik 1 h innan du kom in i bilden. Helhetsbilden av kriget var redan reklamerat, syftet för den "sammanlagda" statistiken var väl knappast stor när ni står för ca 10% av plockandet. Er relevans är med andra ord inte lika nämnvärd som ODENS/18D/BFH, och jag ser ingen anledning till varför det inte kunde postas i er egen tråd. En tråd du verkar ha glömt bort när du försvarar dig med "Känns inte lönt att starta en ny tråd". (Nu låter jag nästan lika gnällig å petig som en moderator, se vad du gjort ;)).

Puss på dig Henken
 

DeletedUser

Guest
hehe, SFFN talar fakta :eek:

dock så har BoS tagit flera byar än 18D o BFH när man jämför storleks skillnaden mellan stammarna.

var ju faktist en 8.5% skillnad i de 2 postade statistiker. o BoS har 6.6% av BFH/18Ds poäng. vilket ju iof är ett vackert arbete.

Synd så var statistiken bara postad på fel tråd. :D (då ja också anser statistiken ha mera med BoS än 18D/BFH/ODENS o göra)
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
hehe, SFFN talar fakta :eek:

dock så har BoS tagit flera byar än 18D o BFH när man jämför storleks skillnaden mellan stammarna.

var ju faktist en 8.5% skillnad i de 2 postade statistiker. o BoS har 6.6% av BFH/18Ds poäng. vilket ju iof är ett vackert arbete.

Synd så var statistiken bara postad på fel tråd. :D (då ja också anser statistiken ha mera med BoS än 18D/BFH/ODENS o göra)

Det är en smaksak ;)
 

pip@

Member
Reaktionspoäng
0
hehe, SFFN talar fakta :eek:

dock så har BoS tagit flera byar än 18D o BFH när man jämför storleks skillnaden mellan stammarna.

var ju faktist en 8.5% skillnad i de 2 postade statistiker. o BoS har 6.6% av BFH/18Ds poäng. vilket ju iof är ett vackert arbete.

Synd så var statistiken bara postad på fel tråd. :D (då ja också anser statistiken ha mera med BoS än 18D/BFH/ODENS o göra)

ja men det är inte så konstigt att de har tagit många byar när våra deffbyar redan var mosade av 18d och bfh.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp