ÄLG vs. BooYaa

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BringT Älg
Players:

Side 2:
Tribes: BooYaa
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 40
Sida 2: 26
Skillnad: 14

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 15
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 178,366
Sida 2: 104,578
Skillnad: 73,788

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 67,487
Sida 2: 65,322
Skillnad: 2,165

chart



ganska jämnt...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BooYaa
Players:

Side 2:
Tribes: BringT Älg
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 9
Skillnad: 10

chart
 

DeletedUser

Guest
Glöm inte deras hemliga allys, Gamers som de skulle samarbeta med ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja Clonen. Vi vet att du har spioner i vår stam. Och vi beundrar dig för det, oh store krigare

jag känner en stark lukt av dubbelmoral, du har ju också spioner fast det var i HIVE det oh du store krigare (som förövrigt är rimmad)

Dessutom så bör jag väl inte beundras för att få in en spion i en stam som bedriver massrekrytering? :S
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
jag känner en stark lukt av dubbelmoral, du har ju också spioner fast det var i HIVE det oh du store krigare (som förövrigt är rimmad)

Dessutom så bör jag väl inte beundras för att få in en spion i en stam som bedriver massrekrytering? :S

Den stora frågan är väl hur ni ska klara av stammar, BringT t.e.x. utan spioner? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Det blir inget problem skall du se.

(Men vem har sagt att vi inte har insyn i BringT's forum?, det har vi haft ett tag nu^^ :rolleyes:)
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
jag känner en stark lukt av dubbelmoral, du har ju också spioner fast det var i HIVE det oh du store krigare (som förövrigt är rimmad)

Nope. Vi hade ingen spion i HIVE. Däremot luskade jag fram vilken spelare som spionerade på oss genom en HIVE spelare.
Att spionera i deras forum har dock aldrig varit något jag fått stånd av.
Yes jag är bort adlad. Jag låg i k64, långt bakom era gränser (den här biten kan bli svår för dig att förstå, håll i dig) och då får jag, även fast jag är ledare klara mig på det jag har och överleva sålänge det går utan älg-support.
Jag är dessutom den sämsta startern på .se och hade 3 små skräpbyar när vi började kriget. Det är snarare pinsamt att MÄSK behövde så lång tid o så många tåg o adlar innan jag åkte bort.
Verkar som den "nya" Mäsk är ett riktigt uppköp.
 

DeletedUser

Guest
Man får mer info av BringT än av spioner

Om man inte har förmågan att läsa utan att man tvunget måste hävda sitt ego genom att skriva här och var, en sådan stam behöver man inte spionera på info får man ju här och i statsen;):D
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Det var faktiskt den snällaste formuleringen ja kunde komma på. Raderade tom mitt förra inlägg.
Det är lite blandade känslor. För jag känner att det antagligen var riktat mot mig eller iallafall vår sida, så att jag borde ta illa upp.
Men jag förstår inte riktigt vad han säger. Så jag får mer av en "tycka synd om" känsla.
Tokigt
 

DeletedUser

Guest
Det blir inget problem skall du se.

(Men vem har sagt att vi inte har insyn i BringT's forum?, det har vi haft ett tag nu^^ :rolleyes:)



Härligt, det har ni nog stor nytta av...


Och endå förlorar ni byar, great job ! (Y)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp