ÄLG vs. BooYaa

Fröken Julie

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: Älg

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 1
Skillnad: 18


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 185,222
Sida 2: 8,844
Skillnad: 176,378
 

DeletedUser

Guest
Gott snack booyaa. Tror bestämt att det är jag som står för vår etta=)
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Lite slött nu men det kommer snart ;)

Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: Älg

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37,385
Sida 2: 0
Skillnad: 37,385

chart
 

DeletedUser

Guest
Stämmer bra. Men det har börjat ticka uppåt i högra hörnet igen, good times.
Under tiden vi fått andas passade vi på att nacka fegstammen som högg oss i ryggen, räknar kallt med att dra med dem ner i vårt fall

Side 1:
Tribes: Älg
Side 2:
Tribes: Nagel

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 137
Sida 2: 2
Skillnad: 135

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 40
Sida 2: 1
Skillnad: 39

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 966,763
Sida 2: 9,735
Skillnad: 957,028

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 317,672
Sida 2: 8,158
Skillnad: 309,514

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hugg i ryggen är inget vidare!!!!
Ni har kämpat länge och förtjänar ett bättre öde.
Jag håller på er!
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Nej då vi krigar för fullt, men det har varit jämt som fan dem senaste månaderna. Bra deffspel från båda hållen

För att kolla på storleksskillnaden så verkar det vara ruggigt jämt...sen har ju säkert inte booyaa 100% fokus på er. Men jag kan ju ha fel :) Ni kämpar på riktigt bra vilket fall
 

DeletedUser

Guest
Vi har fokuserat på att försvara oss dem senaste månaderna eftersom vi haft BKK att kriga mot i andra fronten.
Tycker att vi har gjort ett kanonjobb, och jag får väl säga detsamma om Booyaas defensiv. Vet inte hur många adlar vi väggat nu, men säkert över tusen!!
 

DeletedUser

Guest
Inget krig här på länge. Älg räddade livhanken på sig själva genom en deal som möjliggjorts när det dök upp en gemensam fiende. Eftersom ledningen i 1x2 inte tidigare hade "lytt" order genom att kötta på booyaa (borde vi förstås gjort ist för en galen merge) så var någon så putt att hela kroppen darrade av raseri och 1x2 fick ytterligare en fan, som spelade roliga lekar på externa med ett inbillat fortsatt krig mot booyaa och därmed gjorde det helt klart för oss vad som var på g. (huva vilken lång mening). Huruvida Älg får merga med Booyaa framöver hänger nog till stor del på hur bra det går för Joker i kriget mot Asynja.

Så nu får vi blåsa lite liv i forumet igen :)
 

DeletedUser

Guest
Inget krig här på länge. Älg räddade livhanken på sig själva genom en deal som möjliggjorts när det dök upp en gemensam fiende. Eftersom ledningen i 1x2 inte tidigare hade "lytt" order genom att kötta på booyaa (borde vi förstås gjort ist för en galen merge) så var någon så putt att hela kroppen darrade av raseri och 1x2 fick ytterligare en fan, som spelade roliga lekar på externa med ett inbillat fortsatt krig mot booyaa och därmed gjorde det helt klart för oss vad som var på g. (huva vilken lång mening). Huruvida Älg får merga med Booyaa framöver hänger nog till stor del på hur bra det går för Joker i kriget mot Asynja.

Så nu får vi blåsa lite liv i forumet igen :)

Du har rätt i det mesta. Att ni hade full koll på läget är dock bullshit. Då hade ni inte agerat på det sättet ni gjorde.
Varför medvetet möta ett krig utan att deffa fronterna alls. Allt ert deff stod malplacerat och det som stått i Älgbyar i kriget mot booyaa drogs hem samma dag som booyaa anföll. It doesn´t add up
 

DeletedUser

Guest
Du har rätt i det mesta. Att ni hade full koll på läget är dock bullshit. Då hade ni inte agerat på det sättet ni gjorde.
Varför medvetet möta ett krig utan att deffa fronterna alls. Allt ert deff stod malplacerat och det som stått i Älgbyar i kriget mot booyaa drogs hem samma dag som booyaa anföll. It doesn´t add up

Några av oss som var aktiva blev helt övertygade om hur det stod till i.o.m ditt utspel, jo. Misstankar fanns där iofs redan innan i.o.m TWstats som visade hur kriget dött sen en tid. Att sedan inaktiva spelare inte hade tagit hem deff från er var ju synd. Ni skulle ju inte haft ngn deff från oss med facit i hand. Det var kass planering det kan jag bara instämma i. Men bristerna i ledningen kring merge med Björn har vi nog tagit upp i annan tråd.
Sen kanske inget att skryta med att man tror sig ha lyckats lura kvar deff man fått så att en annan stam drar nytta av det.
 

DeletedUser

Guest
Några av oss som var aktiva blev helt övertygade om hur det stod till i.o.m ditt utspel, jo. Misstankar fanns där iofs redan innan i.o.m TWstats som visade hur kriget dött sen en tid. Att sedan inaktiva spelare inte hade tagit hem deff från er var ju synd. Ni skulle ju inte haft ngn deff från oss med facit i hand. Det var kass planering det kan jag bara instämma i. Men bristerna i ledningen kring merge med Björn har vi nog tagit upp i annan tråd.
Sen kanske inget att skryta med att man tror sig ha lyckats lura kvar deff man fått så att en annan stam drar nytta av det.

Ungefär lika mycket som det är att skryta om hur ni "ställde upp" för oss.
Vi har minst sagt haft bra tålamod med er. Ni skulle bara, 100saker innan ni kunde hjälpa oss. vi väntade och lät er göra era 100 förberedande saker och hela tiden skulle ni bara, men snart skulle ni gå in.
Undertiden ni gjorde era småsaker låg vi under tung offensiv av serverns största stam.
Efter att ha väntat i över 7månader tycker jag vi har all rätt att ifrågasätta vilka som var våra egentliga vänner.
Har inget dåligt samvete alls över att vi satt en kniven i ryggen, skulle jag fått göra det igen skulle jag gjort detsamma med enda skillnaden att jag hade vridit om kniven ett varv eller två.

Att du kallar er ledare för en av era inaktiva spelare får stå för dig.
 

DeletedUser

Guest
Det var inte själva mergen mellan 1X2 & BJÖRN som gjorde att dem dog, dem båda skulle dö ändå förr eller senare.
Men mergen snabbade på den processen helt klart.
Nu fick dem iallafall dö hand i hand, det var sött.

Xilla, det är klart att 1X2 konstant tvekade när dem skulle ge sig på oss, dem hade inte ballar nog för det.. :awsm:

Sen till frågan om kriget mellan BooYaa & Älg.
Kriget är sedan länge avslutat, det har varit fred sedan slutet av November.
 

DeletedUser

Guest
Många säger ju att det blir merge mellan Booyaa och Eag i framtiden xD, om älg mergar med dem så...... kommer de bli en kraftfull stam:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det var inte själva mergen mellan 1X2 & BJÖRN som gjorde att dem dog, dem båda skulle dö ändå förr eller senare.
Men mergen snabbade på den processen helt klart.
Nu fick dem iallafall dö hand i hand, det var sött.

Xilla, det är klart att 1X2 konstant tvekade när dem skulle ge sig på oss, dem hade inte ballar nog för det.. :awsm:

Sen till frågan om kriget mellan BooYaa & Älg.
Kriget är sedan länge avslutat, det har varit fred sedan slutet av November.

Får nog vara en av dom som tar på mig den tvekan Meat. Inte för att jag hyste tvivel att vi skulle plockat er tillsammans med Älg, utan av andra anledningar. Jag drev en annan kampanj som du säkert anar. Gulligt att även du ställt dig i kö bakom din nya polare med tungan redo att hylla :)
 
Topp