ÄLG vs. BooYaa

DeletedUser

Guest
Hejsan hoppsan har jag fått gå in och radera lite här. Håll er till ämnet och inga påhopp tack.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom tredje part lade sig i, i ett redan pågående krig för att försvara en av aktörerna i kriget, så skall självklart alla som deltar i kriget medverka i statistiken.
Det är en sida emot en annan, bara det att på ena sidan står två stammar & på den andra står en. :rolleyes:

Sen brukar man även lägga i spelare i statistiken som kickats såfort de börjar bli adlade, då ser det ut såhär: :awsm:

Side 1:
Tribes: BooYaa
Players:

Side 2:
Tribes: BringT Älg
Players: Hanske

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62
Sida 2: 26
Skillnad: 36

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BringT
Players:

Side 2:
Tribes: BooYaa
Players:



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 4
Skillnad: 6

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 51,115
Sida 2: 18,130
Skillnad: 32,985

chart




Ska du ta med älg i statsen får du skaffa en ny tråd
 

DeletedUser

Guest
True, Spec att han och Tilly drar tåg på 0.9 är bara pinsamt. Borde vara högre klass på dem.

Jo, underskattade er lite. trodde inte ni lärt er hur man döpte inks än. Men bättrade mig andra gången när jag inte skickade 6 tåg/fejktåg samtidigt right?
 

DeletedUser

Guest
Här läser man mellan raderna lite väl mycket känner jag ;)

Fattade att du menade att ni och BringT var den ena sidan och att Booyaa och några andra trams-stammar som är på den andra sidan.... Men lite märkligt tycker jag att ni tar med trams-stammarna :confused: Det borde ju vara en enkel match för Älgarna (?) :)
 

DeletedUser

Guest
Hör ni bara för att er ordinarie moderator är på semester så betyder det inte att ni kan sväva iväg och skriva precis vad ni vill. Var lite respektfull gentemot varandra, tack.
 

dias

Member
Reaktionspoäng
0
Fattade att du menade att ni och BringT var den ena sidan och att Booyaa och några andra trams-stammar som är på den andra sidan.... Men lite märkligt tycker jag att ni tar med trams-stammarna :confused: Det borde ju vara en enkel match för Älgarna (?) :)

Nja, jo. Det beror ju på hur man ser det.
Problemet var inte att hålla trams-stammarna under kontroll.
Snarare att vi flyttat deff och brännt off på dem precis innan Booyaa gjorde entré.
 

DeletedUser

Guest
Nja, jo. Det beror ju på hur man ser det.
Problemet var inte att hålla trams-stammarna under kontroll.
Snarare att vi flyttat deff och brännt off på dem precis innan Booyaa gjorde entré.

Vilka är dessa 4-5 trams-stammar ? :)
Lite konsigt att ni bråkar med dom när ni har adlat typ 70% BBs. Men som sagt så säg vilka 4-5 trams-stammar det var ni sickar er deff och off emot innan ni hamnade i krig emot Booyaa :)
 

DeletedUser

Guest
Vilka är dessa 4-5 trams-stammar ? :)
Lite konsigt att ni bråkar med dom när ni har adlat typ 70% BBs. Men som sagt så säg vilka 4-5 trams-stammar det var ni sickar er deff och off emot innan ni hamnade i krig emot Booyaa :)

Jag vet EN stam xD.

Hive är det, vore kul att veta vilka som är resten?
 
Topp