ÄLG vs. BooYaa

DeletedUser

Guest
Serett, kriget har bara börjat. ;)

Är ju lite taskigt att förstöra allt för er direkt, lite roligt kan ni få ha^^

Citerar från er stamprofil:
''Demoralisera fienden inifrån med överraskning, terror, sabotage och lönnmord. Det är framtidens krig.''

Helt rätt, det är framtidens krig. :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Serett, kriget har bara börjat. ;)

Är ju lite taskigt att förstöra allt för er direkt, lite roligt kan ni få ha^^

Citerar från er stamprofil:
''Demoralisera fienden inifrån med överraskning, terror, sabotage och lönnmord. Det är framtidens krig.''

Helt rätt, det är framtidens krig. :awsm:



på vilket sätt överraskar du oss, om du berättar att ni har en spion hos oss.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tidpunkten för överraskningen blir ju en överraskning, händer det nu eller imorgon, det är frågan^^

Tänk två steg nästa gång, nuube.
 

DeletedUser

Guest
Jag finner inte ord för att beskriva hur glad jag är över att ni i ÄLG och BringT har funnit varandra som allierade. Ni borde merga tycker jag, för era attityder är så underbara. Att klaga på någons meningsuppbyggnad när meningen faktiskt går att förstå är bara lågt, tror du inte att personen i fråga gör sitt bästa för att formulera sig på rätt sätt för att göra er nöjda? Kommentera innehållet istället, det är inte direkt snällt att bara se förbi det och hacka på personen bakom uttalandet. Om han har rätt eller inte är dock en annan fråga, men oavsett så rättfärdigar det inte att han får kommentarer för sin "dåliga" skrift. Visa ett motargument, elaka kommentarer demolerar inte påståenden, däremot så påverkar det självklart forumsläsarnas bild av dig.

Tidigare talare som har slängt ur sig idiotförklaringar bör förövrigt lugna ner sig lite, drick lite vatten och ta en promenad eller något. Sen kanske du ska läsa vad du skriver också (för man väljer ju faktiskt vilken spion-info man vill använda, hade man använt all så hade ni ju omstrukturerat saker så att informationsflödet går andra vägar, som kanske inte är lika väl bevakade) :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Sitt o leta efter dina ord en stund till då och återkom när du skriver nått som har en innebörd som jag bryr mig om
 

DeletedUser

Guest
Du skrev ju nyss.


''Jag finner inte ord för att beskriva hur glad jag är över att ni i ÄLG och BringT har funnit varandra som allierade. Ni borde merga tycker jag, för era attityder är så underbara.''



Jag förösker ju bara göra dig glad? var lite tacksam iallfall :)
 

DeletedUser

Guest
Andra delen av mitt inlägg är ju det som är väsentligt för dig så jag trodde såklart att det var det du syftade på :p
 

WonderBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Jag finner inte ord för att beskriva hur glad jag är över att ni i ÄLG och BringT har funnit varandra som allierade. Ni borde merga tycker jag, för era attityder är så underbara.

Vi är underbara, Älg är underbara, som "a match made in heaven" är det faktiskt. Vårt gemensamma ego tackar för komplimangen…

Visa ett motargument, elaka kommentarer demolerar inte påståenden, däremot så påverkar det självklart forumsläsarnas bild av dig.

Oj, nu låter det som vi har nåt slags tävlan i popularitet här. Tror inte vi kommer vinna den, men sen är ju frågan om det är något vi strävar efter? Finns det någon orsak till att man ska sträva efter att vara omtyckt i ett spel som går ut på att man slår ihjäl varandra?

Tidigare talare som har slängt ur sig idiotförklaringar bör förövrigt lugna ner sig lite, drick lite vatten och ta en promenad eller något. Sen kanske du ska läsa vad du skriver också (för man väljer ju faktiskt vilken spion-info man vill använda, hade man använt all så hade ni ju omstrukturerat saker så att informationsflödet går andra vägar, som kanske inte är lika väl bevakade) :awsm:

Åh, men har ni en spion? Jag ber att få gratulera. Jag hoppas ni finner stor glädje och tillfredsställelse i vår tråd med kinkybilder, eller de andra makalöst matnyttiga trådarna som finns i vårt forum. Måste dock kännas som ett nerköp att vårt forum är så tomt på information, men om man inte själv är så kreativ kanske det kan roa en stund att läsa vårt skitsnack… ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag finner inte ord för att beskriva hur glad jag är över att ni i ÄLG och BringT har funnit varandra som allierade. Ni borde merga tycker jag, för era attityder är så underbara. Att klaga på någons meningsuppbyggnad när meningen faktiskt går att förstå är bara lågt, tror du inte att personen i fråga gör sitt bästa för att formulera sig på rätt sätt för att göra er nöjda? Kommentera innehållet istället, det är inte direkt snällt att bara se förbi det och hacka på personen bakom uttalandet. Om han har rätt eller inte är dock en annan fråga, men oavsett så rättfärdigar det inte att han får kommentarer för sin "dåliga" skrift. Visa ett motargument, elaka kommentarer demolerar inte påståenden, däremot så påverkar det självklart forumsläsarnas bild av dig.

Tidigare talare som har slängt ur sig idiotförklaringar bör förövrigt lugna ner sig lite, drick lite vatten och ta en promenad eller något.

Om min vilda gissning stämmer på vem som blev idiotförklarad... så känns det mer än välbefogat enligt mig. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Att klaga på någons meningsuppbyggnad när meningen faktiskt går att förstå är bara lågt, tror du inte att personen i fråga gör sitt bästa för att formulera sig på rätt sätt för att göra er nöjda? Kommentera innehållet istället, det är inte direkt snällt att bara se förbi det och hacka på personen bakom uttalandet. Om han har rätt eller inte är dock en annan fråga, men oavsett så rättfärdigar det inte att han får kommentarer för sin "dåliga" skrift.

Japp, bara hålla med när kvasiintellektuella försöker framstå som den intellektuella eliten, men ack så genomskinligt... Tack Clone och amen
 

DeletedUser

Guest
(läste fel :p)

Jag undrar dock om ni har många Fredrikar i Booyaa, för om ni har det är ni körda!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oj, nu låter det som vi har nåt slags tävlan i popularitet här. Tror inte vi kommer vinna den, men sen är ju frågan om det är något vi strävar efter? Finns det någon orsak till att man ska sträva efter att vara omtyckt i ett spel som går ut på att man slår ihjäl varandra?

Att sträva efter att bli populär är det inte frågan om, att hålla en rimlig nivå på fientligheten är dock en annan sak. Man behöver inte vara otrevlig bara för att man befinner sig på olika sidor av slagfältet. Men er vilja av att provocera spränger de moraliska gränserna, men låt det inte spåra ur mer än vad det redan håller på att göra så är ni snälla.
 
Topp