Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
Ryktas att man bara har 42 inkommande attacker efter man tagit en by ifrån en fiende, men synd att det är ifrån sin egna stam :/
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att många ifrån din stam hälsar med ett "Opps, soooorrrryyyy!"
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att TYRANT agerar som vanligt och kommer ta lite nya byar snart där DEMONs inte är med på:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag måste till och med flytta runt deff efter gårdagens inkomande,

med 49 spej + 1 adelsman på en by med 104 defftrupper kvar i och mur 20 är det så bra kanske?
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att du om berättar ditt användarnamn här på forumet så kan jag lova att det kommer smälla ordentligt från min sida :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ledaren för våran fiende säljer sig som vissa flickor gör på gatan.


.... Idag kl 20:45
Som sagt finns inga spioner kvar här längre.


PREKO Idag kl 19:30
Du har minst 2 spioner. jag har gett bevis till ..... om detta.

Jag tar gärna imot tips om vi har spioner till er så skall jag själv ta hand om han/dom


.... Idag kl 19:25
Jag säljer inget så GRATIS som du nu vill sälja det! Finns mycket vilja kvar här och integritet som inte kostar något! Allt det växer fram med tiden. De jag har kvar nu vet jag inte är spioner. Däremot du har spioner hos dig nu . . . Hitta dem ;)


PREKO Idag kl 19:12
Jag skall vara 100% ärlig mot dig.
Jag sysslar inte med fusk eller spioner och har aldrig gjort. Jag skrev bla till ..... hos er ang detta i veckan. att ni hade såna. Jag tycker man skall kriga ärligt osv.
Vill du stänga v5 finns det ju bättre saker att göra än att sjunka så lågt som att sälja ut sina bröder osv.

Jag trodde bättre om dig.

Vore det inte bättre att iaf försöka ansöka om att få komma till oss?


.... Idag kl 19:03
Jag vill ha ett snabbt slut på v5.


PREKO Idag kl 19:01
Men va vill du då?
Om du vill ha ett svar så får du tala om vad du vill.


.... Idag kl 18:59
Det har jag inte sagt o kommer aldrig säga.


PREKO Idag kl 18:47
Menar du att du skulle ge mig info?


.... Idag kl 18:46
Som ser allt och kommer se allt till det är slut.


PREKO Idag kl 18:44
Hur menar du?

.... Idag kl 18:29
Hej,
Vill du ha en riktigt bra spion?



Ryktas att han nu kommer säga till sin stam att allt var ett skämt osv.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mind fucking även funkar på v5 :cool:

Vet inte vad du vill få fram PREIKO? Men hoppas du har sovit inatt och inte letat spioner... :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att mind fucking även funkar på v5 :cool:

Vet inte vad du vill få fram PREIKO? Men hoppas du har sovit inatt och inte letat spioner... :thinking:

Ryktas att spioner så här sent i spelet inte gör någon nytta, vi har trupper och använder dem väll på dem mål vi har och om spioner släpper vart vi ska bomba så gör inte det så mycket ^_^
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag önskar alla vänner,fiender,supporten en riktigt god jul och gott nytt år.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas om att ni ger mig väldigt lite att göra, på både gott och ont =) Ryktas även om att jag önskar alla spelare i V5 en god jul och ett gott nytt år, innehållandes kött!

//TGOW
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att deimons rekryterar små stammar som skall sköta det de inte kan själva?

Jag små ler :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det är skrattretande. Ryktas oxå att shade inte är man nog för att tala om vilket nick han sitter på.
 
Topp