Rykten på v5...

DeletedUser

Guest
Ryktet säger att det är väldigt lätt att kasta skit på hur dåliga vi är. Varför inte sätta er på ett konto hos fienden o prova oss?
Ryktas att flera har provat,men dom slutar för det är så ..... tråkigt,eller har nytt jobb, eller inte tid osv.
ryktas även att flera av dom som provat först har sökt efter konton hos oss. eller hur tex haroo?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ryktet säger att det är väldigt lätt att kasta skit på hur dåliga vi är. Varför inte sätta er på ett konto hos fienden o prova oss?
Ryktas att flera har provat,men dom slutar för det är så ..... tråkigt,eller har nytt jobb, eller inte tid osv.
ryktas även att flera av dom som provat först har sökt efter konton hos oss. eller hur tex haroo?

Jag har suttit på ett konto i T*ON
Det blev 15 - 1 till mig.
Förövrigt så sökte jag konton till både er och T*ON. Anledningen till att jag sökte till er var att jag då skulle få ett "sir we are surrounded" scenario där jag skulle kunna kötta i "any direction".
Blev senare att jag fick konto i T*ON som jag valde att köra på istället.
 

DeletedUser

Guest
Jag har suttit på ett konto i T*ON
Det blev 15 - 1 till mig.
Förövrigt så sökte jag konton till både er och T*ON. Anledningen till att jag sökte till er var att jag då skulle få ett "sir we are surrounded" scenario där jag skulle kunna kötta i "any direction".
Blev senare att jag fick konto i T*ON som jag valde att köra på istället.

Ryktas att kontot du fick inte var till någon nytta då du aldrig satt på det för att det var sönder bombat och under anfall.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Ryktas att vi har ungefär 121 miljoner kvar att adla av våran fiender och vi själva har 305,5 miljoner, Så ni kan fortfarande ge oss motstånd? Ryktas vidare att våra fiender har valt att köra deff istället för off så det kan vara därför vi är så stora idag?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är mycket paj kastning på oss nu. O att alla tydligen är såååå duktiga när dom har slutat och inte under den tid dom spelade på v5.

1. Jag har aldrig sagt att jag är typ bäst osv. Jag har inte ens påstått att jag ens är bra spelare.
Därimot kan jag spela detta spel.

2. Varför skulle jag typ vara feg för jag inte ger er 3 konton så ni kan kriga mot oss. När jag säger man vs man så vill jag ju ge er en chans. Tror ni ärligt att 3 konton skulle kunna skada demons???
Därimot skulle jag personligen tycka det vore roligt att testa mina krafter mot en duktig spelare.
Men som sagt så kan jag inte göra det just nu av olika anledningar.
Säger absolut inte att jag skulle vinna.

Vet inte alls varför ni orkar bry er om oss som ni säger är sååå dåliga,utan ta ett konto hos någon av våra fiender o sätt fart o börja visa hur duktiga ni är.
Annars tycker jag personligen ni kan hålla käften, o inte hålla på som 14isar, min polare är bättre än din osv.
Finns bara ett sätt att visa hur duktig du/ni är.
Käften är stor på många,Men när dom skall visa staken...ja då visar den sig inte ens har fått könshår.
 

DeletedUser

Guest
Tycker den här tråden har spårat ut totalt.
Var är TGOW han lär nog inte bli glad när han ser allt detta. :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas ni själv förstår att ni inte är topic, och att ni har vettet att gå tillbaka dit fortare än kvickt, annars kan det nämligen bli hänglås på denna tråd en tid framöver ;)
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas att detta var till tidigare inlägg som togs bort.

Ryktas att en vis big mac adlade grå o inte fiender.

Tack för att du säger att jag är vis. Det värmer. Tråkigt att man inte kan få fram den stats jag hade mot er men är tämligen säker att så länge kriget var igång låg jag på rätt sida. Så att jag inte adlade fiender är ni inte rätt stam att säga.
 

DeletedUser

Guest
Bengt

Ryktas att du blandar ihop demons med ute.

Vi kom då i krig mot nth,frälst,o lite räv.
vi hade på den tiden under 5 mille totalt.
Jag satt på runt 20 k.ö konton o vår enda chans var att låta bla nth tro att vi inte vågade anfalla.
vi lät dom anfalla i 2 veckor för att sen börja kriga,det slutade med att frälst försvann o nth gick in i kilt.

Ryktas att demons aldrig har krigat mot kilt eller seamen.

ryktas även att jag saknar den tid lizzard stog på min sida o krigade ihop med mig.
 

DeletedUser

Guest
Bengt

Ryktas att du blandar ihop demons med ute.

Vi kom då i krig mot nth,frälst,o lite räv.
vi hade på den tiden under 5 mille totalt.
Jag satt på runt 20 k.ö konton o vår enda chans var att låta bla nth tro att vi inte vågade anfalla.
vi lät dom anfalla i 2 veckor för att sen börja kriga,det slutade med att frälst försvann o nth gick in i kilt.

Ryktas att demons aldrig har krigat mot kilt eller seamen.

ryktas även att jag saknar den tid lizzard stog på min sida o krigade ihop med mig.

Ryktas att det värmer!

EDIT: Och jag saknar den tiden med! Det var den "gamla goda" tiden.

Men ni klarar er ju lika bra nu som innan ser jag!

Skit i bengt han är sådan ;) Haha
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Tor är barbar kåt ;)

Ryktas dementeras, ryktas att mina små målbyar blir snabbt tomma, sen barbs. Ryktas att jag har minst 100 - 300 offbyar i attack emot fiender. Ryktet kan bekräftas av flera spelare som har incs ifrån mig.

Ryktas att Tor skickar hela tiden och får hela dagarna, synd att många blir barbs när man påbörjar adlingen.
 

DeletedUser

Guest
Jag hörde rykten om att det skulle bildas en stam med veteraner som inte gillar att DEMONS dominerar, som tänkte ta över makten från dem. Stämmer det?
 

DeletedUser

Guest
Hallå benzo kul att se att du lever.

Ryktas att vi har flera gamla vänner till dig som kommit tillbaka som nu är i demons.

Ryktas att jag hört samma sak i ett halvår, men inte sett något. Ryktas att det vore roligt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att den ea försöker komma ikapp o att den andra bara trummar på.
 
Topp