Off Topic @V38

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att mesut hakat upp sig och svamlar om saker han inte har en aning om:)
Ryktas att man även kan slöspela bara för sakens skull vilket mesut inte begriper då en lek i hans värld är alltid blodigt allvar
Ryktas att om nu hönshuset är så suveräna så undrar jag varför det behövs ett gangbang av toppstammarna för att få ner dem?
Ryktas även att Chrome bryter emot reglerna i hönshuset han själv varit med och satt upp,, förbudet emot att skriva på externa:eek:
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Ryktas Tussen gör det igen klagar på allt och alla största dubbelmoralen lol.
Ryktas att du hör inte hemma här oavsett om du hade kört seriöst hade inte märkt av det.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att nystam va emot gangbangs ändå är det ett gangbang igång emot ägg?

Bekräftar att vi är emot gangbangs. Är man allierad med en stam under krig och det går åt helvete för sidan man är på, då byter man inte sida och går med sidan som redan är mer än dubbelt så stor.

Sokrates hade desseutom alla möjligheter i världen att undvika detta, men valde denna väg.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Bekräftar att vi är emot gangbangs. Är man allierad med en stam under krig och det går åt helvete för sidan man är på, då byter man inte sida och går med sidan som redan är mer än dubbelt så stor.

Sokrates hade desseutom alla möjligheter i världen att undvika detta, men valde denna väg.
Så principiellt är ni emot det, men om ni känner för det är det okej?
 

DeletedUser

Guest
Så principiellt är ni emot det, men om ni känner för det är det okej?

Du kan kalla mig USA ;)

Skämtåsido, jag har väl alltid varit ganska tydlig med att saker som brist på lojalitet och fegande bakom större stammar.

Jag förstår ironin ni ser när man stirrar sig blind på rankingen, men sanningen är att vi krigar mot både PRESSA, samt ROM parallelt. Desseutom får ÄGG deff av afk och även fast det inte finns något uttalat sammarbete(?) Mellan dessa olika stammar är det självklart att ni är på samma sida.

Eran sida är desseutom mycket större.

Järn var för övrigt de som var under gangbang, vi kände att ÄGG inte ostraffat skulle få tro sig.

Jag försöker göra saker och ting så "rätt" (enligt min defenition så att säga), sen att det inte blir 100% rättvist i alla lägen är väl tyvärr något man får ta.

Jag står fast i vad jag sagt tidigare till 100%
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
Du kan kalla mig USA ;)

Järn var för övrigt de som var under gangbang, vi kände att ÄGG inte ostraffat skulle få tro sig.

Hur VAR järn under gangbang ? Det får du gärna förklara ..
Vi hade inte lagt en enda attack på dom ... vi hade sagt vi svarar om de attackerar oss vilket de gjorde och nu gick vi in i detta krig.
Sokrates hade även skrivit det till mästersmurfen att vi kommer inte attackera förens de attackerar oss.
Så Jokern var den som startade detta med våran inblandning.

Så enda gangbang är de ni gör nu .
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Du kan kalla mig USA ;)

Skämtåsido, jag har väl alltid varit ganska tydlig med att saker som brist på lojalitet och fegande bakom större stammar.

Jag förstår ironin ni ser när man stirrar sig blind på rankingen, men sanningen är att vi krigar mot både PRESSA, samt ROM parallelt. Desseutom får ÄGG deff av afk och även fast det inte finns något uttalat sammarbete(?) Mellan dessa olika stammar är det självklart att ni är på samma sida.

Eran sida är desseutom mycket större.

Järn var för övrigt de som var under gangbang, vi kände att ÄGG inte ostraffat skulle få tro sig.

Jag försöker göra saker och ting så "rätt" (enligt min defenition så att säga), sen att det inte blir 100% rättvist i alla lägen är väl tyvärr något man får ta.

Jag står fast i vad jag sagt tidigare till 100%
Känns väldigt dubiöst att blanda in Rom och PRESSA i det här och säga att vi står på samma sida som Ägg, bara för att få det till att ni slår i underläge. Speciellt när ni själva väljer att angripa samtidigt som ni har ett "krig" mot oss. Vi har inte ett skit med dom att göra.

Jag vet inte om det är dig själv du försöker övertala, eller om det är alla andra, men det är rätt tydligt att det är ni som gangbangar. Sen kan jag förstå att du försöker få det att se ut som att det ni gör är moraliskt rätt, så att du inte ser ut som en total hycklare.

Sanningen är väl dock snarare att ni har det så svårt att ta några byar från PRESSA och Rom att ni väljer ett enklare mål som redan har ett annat motstånd på sig som kan rensa upp åt er. Så slipper det bli så svårt för er.
 

DeletedUser

Guest
Känns väldigt dubiöst att blanda in Rom och PRESSA i det här och säga att vi står på samma sida som Ägg, bara för att få det till att ni slår i underläge. Speciellt när ni själva väljer att angripa samtidigt som ni har ett "krig" mot oss. Vi har inte ett skit med dom att göra.

Jag vet inte om det är dig själv du försöker övertala, eller om det är alla andra, men det är rätt tydligt att det är ni som gangbangar. Sen kan jag förstå att du försöker få det att se ut som att det ni gör är moraliskt rätt, så att du inte ser ut som en total hycklare.

Sanningen är väl dock snarare att ni har det så svårt att ta några byar från PRESSA och Rom att ni väljer ett enklare mål som redan har ett annat motstånd på sig som kan rensa upp åt er. Så slipper det bli så svårt för er.

Järnsk 8 aktiva konton

AFK 15 konton?

Ägg stammarna 20 aktiva konton.

35 konton mot 8.

Så om Nystam går med emot ägg för att jämna oddsen är det gangbang?

Nja, jag får nog säga nej.
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Är väll ändå storleken på kontona som borde räknas 0.o ? Sen känns det som att kalla detta Gangbang känns ganska missvisande
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Järnsk 8 aktiva konton

AFK 15 konton?

Ägg stammarna 20 aktiva konton.

35 konton mot 8.

Så om Nystam går med emot ägg för att jämna oddsen är det gangbang?

Nja, jag får nog säga nej.

Ryktas att så kan man också räkna med tanke på de enorma skillnaderna på skillsen hos de olika sidorna och antalet personer per konto.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Du kan kalla mig USA ;)

Skämtåsido, jag har väl alltid varit ganska tydlig med att saker som brist på lojalitet och fegande bakom större stammar.

Jag förstår ironin ni ser när man stirrar sig blind på rankingen, men sanningen är att vi krigar mot både PRESSA, samt ROM parallelt. Desseutom får ÄGG deff av afk och även fast det inte finns något uttalat sammarbete(?) Mellan dessa olika stammar är det självklart att ni är på samma sida.

Eran sida är desseutom mycket större.

Järn var för övrigt de som var under gangbang, vi kände att ÄGG inte ostraffat skulle få tro sig.

Jag försöker göra saker och ting så "rätt" (enligt min defenition så att säga), sen att det inte blir 100% rättvist i alla lägen är väl tyvärr något man får ta.

Jag står fast i vad jag sagt tidigare till 100%

Hahhahahhahahahahahahhahahahahahhahahahahahaha tack! Fyfan fortsätter du såhär kan du öppna åt Aron Flam.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Kan bekräfta att nystam (som jag envisas med att kalla er) gjorde det dom skulle inatt, särskilt tidsfördriv som verkligen hatar att sova. Bra jobbat.
 

Tidsfördriv67

New Member
Reaktionspoäng
2
squidward.gif



...ryktas det dårå
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jokerns beräkning på aktiva konton är helt åt tjilivippen.

Ryktas att jag gillar ost och chili i min äggröra, hur bereder ni den?

Ryktas även att TLO - Järnsk och Nystam(mesut) nu är ett gäng fast detta kommer de såklart dementera ;)
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
Jag köper att du vill ha liv på forumet, men du vet lika väl som jag (efter många timmar i skypesamtal och flertalet chattrader) att TLO, som du av någon anledning inte nämner vid namn men fortfarande hintar till inte har med oss att göra överhuvudtaget.

Och du vet, eftersom att du till och med sett meddelandet som skickades ut efter uppsplittringen, att den enda anledningen till att det hålls som det gör, är av ren respekt till de spelarna som var en del av akademistammarna som någon ansåg vara en bra ide förut, inte förtjänar att bli backstabbade och stampade på av gamla stamkamrater på grund av att jag kräks på familjestammar.

Ryktas att TLO inte har nått med "nystam" Mesut o göra men attans va de börjat fejka ihop med nämnda stam :p
 

Snuski

New Member
Reaktionspoäng
5
Järnsk 8 aktiva konton

AFK 15 konton?

Ägg stammarna 20 aktiva konton.

35 konton mot 8.

Så om Nystam går med emot ägg för att jämna oddsen är det gangbang?

Nja, jag får nog säga nej.
Precis some Chrome sa ovan här så ville vi ej att Ägg skulle ge sig in i ett krig med Järn, utan de höll sig neutrala ända tills du började inka dem, det blev då en krigshandling.
Att sen Elias/Nystam skall ge sig in i skiten och bortförklara sin dubbelmoral med att "Ägg backstabbar och gangbangar" är bara skitsnack för att Pressa visar sig vara svårare än de trodde å de vill ha enkla byar i front mot oss/Afk
 
Topp