Off Topic @V31

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Jag har vart ledare för väldigt många på detta spel.

Däribland SuSa som jag praktiskt taget styrde med Tinglo på v21.

Så ja, ni får väl tycka vad ni vill om mig personligen (inte ens 5 i detta forumet har snackat med mig senaste 5åren) men är det något jag kan så är det TW :)
 

DeletedUser

Guest
Jag har vart ledare för väldigt många på detta spel.

Däribland SuSa som jag praktiskt taget styrde med Tinglo på v21.

Så ja, ni får väl tycka vad ni vill om mig personligen (inte ens 5 i detta forumet har snackat med mig senaste 5åren) men är det något jag kan så är det TW :)

Bekräftar.
 

DeletedUser

Guest
Onyanserat är väl något negativt?

Det beror ju helt på sammanhanget. I det här fallet var det inte onyanserat som i att hans text var en väldigt onyanserad text, utan att han skrev det utifrån ett väldigt onyanserat perspektiv. Han var ingen jäv "domare" i fallet mao.
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Jag har vart ledare för väldigt många på detta spel.

Däribland SuSa som jag praktiskt taget styrde med Tinglo på v21.

Så ja, ni får väl tycka vad ni vill om mig personligen (inte ens 5 i detta forumet har snackat med mig senaste 5åren) men är det något jag kan så är det TW :)

Vad jag vill minnas så förlorade susa ganska hårt på v21 :rolleyes:

& plz, sämre ledare/spelare får man fan leta efter. Eller iofs, elias är ju här o ränner.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vill minnas så förlorade susa ganska hårt på v21 :rolleyes:

& plz, sämre ledare/spelare får man fan leta efter. Eller iofs, elias är ju här o ränner.

Vilken komiker.

Och Ja, fyfan... Mer bottenskrap än Fireside, Sanoj, Thalle, Nico, Jenny, Deathstar, Eken, Tugo, WW, Vox, Hennesey, Wiberg 98, Padox, Kneten. osv osv får man fan leta bra jävla länge för här på .se :(

Jag menar, allvarligt.. På vilken sopptipp hittade man dem?

Man blir ju avundsjuk när man sneglar på fiendesidan och ser legendarer som Zappy, Meonoff, Hogans, Misslover, Gustaf Vasa (som inte ens pallade trycket på v27!!!!!!!!).. och Henke(?) :(
 

DeletedUser

Guest
Cryelias behärskar dessvärre inte ironi ironiskt nog. :awsm:

Öhh.. Tror du får läsa om mitt svar och ställa dig frågan om vem som inte behärskar ironi egentligen :thinking:

(och desseutom så var det sarkasm.. Så nästa gång du försöker vara lustig, gör rätt så slipper det se dumt ut)

Eller jag kanske har missat en regel om att det inte är tillåtet med tillbakakaka?
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Vilken komiker.

Och Ja, fyfan... Mer bottenskrap än Fireside, Sanoj, Thalle, Nico, Jenny, Deathstar, Eken, Tugo, WW, Vox, Hennesey, Wiberg 98, Padox, Kneten. osv osv får man fan leta bra jävla länge för här på .se :(

Jag menar, allvarligt.. På vilken sopptipp hittade man dem?

Man blir ju avundsjuk när man sneglar på fiendesidan och ser legendarer som Zappy, Meonoff, Hogans, Misslover, Gustaf Vasa (som inte ens pallade trycket på v27!!!!!!!!).. och Henke(?) :(

Nej, du missförstår mig. Ja tycker inte de spelarna är värdelösa, ja tycker du är sämre än nico som i sin tur är fan bland de sämsta man kan hitta <3

Haha, nej nej, ja spelar inte v31.
 

DeletedUser

Guest
Nej, du missförstår mig. Ja tycker inte de spelarna är värdelösa, ja tycker du är sämre än nico som i sin tur är fan bland de sämsta man kan hitta <3

Haha, nej nej, ja spelar inte v31.

Jo tack, jag tog mig tom tiden till att markera det i bold. Att jag skrev upp deras namn var för förtydligande.

Så nej. Jag tror du missförstår mig.
 
Topp