Off Topic @V31

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
1. du har/hade ingen aning vad jag gjorde på v23..

2. vad vi gjorde? vad säger du om att kriga emot både stribe o -st2-? vi deffa upp duråå mer än du kan förstå. personligen så snipa jag rätt många tåg från både stribe o -st2-...

3. sen att viråå spelarna skulle gå över till duråå va klart månader innan världen va över så bara lägg ner..

Jaså? Det va de?

Jag som skapade Viråå och hade koll på allt visste minsann inte att ni i Viråå va aktiva och deffade duråå. Det va inget som gjordes under den tid jag tjötade med er. För då va ni bara susa på tinglo å främst Andre för att de inte gjorde ett skit rätt (era ord, inte mina).

Sluta medans du kan Ares. Du håller på att skita ner dig totalt. "just walk away"
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Jaså? Det va de?

Jag som skapade Viråå och hade koll på allt visste minsann inte att ni i Viråå va aktiva och deffade duråå. Det va inget som gjordes under den tid jag tjötade med er. För då va ni bara susa på tinglo å främst Andre för att de inte gjorde ett skit rätt (era ord, inte mina).

Sluta medans du kan Ares. Du håller på att skita ner dig totalt. "just walk away"

haha och du va hos oss typ 1 vecka? ja du skapade viråå precis men du lämnade över ledarskapet till mig och kytampe nästan direkt och sedan så försvann du från kontot..

ska erkännas att min attityd på v23 inte va av bästa sort. mycket pga intern bråk i OBA(viråå) men vi gjorde mycket mer än de flesta tror
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
1. du har/hade ingen aning vad jag gjorde på v23..

2. vad vi gjorde? vad säger du om att kriga emot både stribe o -st2-? vi deffa upp duråå mer än du kan förstå. personligen så snipa jag rätt många tåg från både stribe o -st2-...

3. sen att viråå spelarna skulle gå över till duråå va klart månader innan världen va över så bara lägg ner..

Nemen vad duktig du är, du snipa tåg med 300 ms, extremt svårt ;)
Ni frontade ett par konton av st2, och det var inte dem bästa kontona exakt som låg där nere tbh.
Offensiverna som gjordes från Stribe var på flera dagars restid, gott om tid att deffa upp fronten extra och förbereda sig, och inte svårt att kriga mot 2 stammar om det fortfarande är samma front, gör inte mycket skillnad alls, ni fick ingen ny front att deffa bara för några st2 konton var på er utan de var oförändrad.

Bara för att ni kanske sagt att ni skulle gå över till duråå betyder inte att de när det väl var dags ansåg er värda att gå med där o få vinsten.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
haha och du va hos oss typ 1 vecka? ja du skapade viråå precis men du lämnade över ledarskapet till mig och kytampe nästan direkt och sedan så försvann du från kontot..

ska erkännas att min attityd på v23 inte va av bästa sort. mycket pga intern bråk i OBA(viråå) men vi gjorde mycket mer än de flesta tror

Hahaha. Herregud va tinglo smittar av sig.

jag droppar detta nu. du är förlorad. tyvärr.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hybrid, Nico var kvar mycket längre och lämnade inte över ledarskapet till dig. Sorry Det här är riktig offtopic. Vi avslutar allt om v23 nu. Vill du fortsätta så gör en ny tråd i offtopicforumet med v23 som namn eller under v23s forumsdel.
 

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
Hybrid, Nico var kvar mycket längre och lämnade inte över ledarskapet till dig. Sorry Det här är riktig offtopic. Vi avslutar allt om v23 nu. Vill du fortsätta så gör en ny tråd i offtopicforumet med v23 som namn eller under v23s forumsdel.

vill du säga att vi ska sluta diskutera detta så visst, helt okej men du kan inte skriva så och sedan själv skriva något som har med diskutionen att göra (bara fult gjort)

och jo, ledarskapet över viråå(vi skapandet av stammen hete den "kärlek") lämnades till mig och kytampe. du kan själv fråga kytampe på skype.
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Frågan man kanske bör ställa egentligen är väl kanske; Vill nån verkligen ha nico som ledare?
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Så lugnt och stilla nu. Olika personer passar som ledare över olika grupperingar och vid olika tillfällen.
 
Topp