Det ryktas att..

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det handlar om kontot och spelaren. Inte personen bakom skärmen. Vilket är skillnaden.

Bekräftar ditt yttrande... you Naild it... Säger bara att ni vet ju själva hur många det sitter bakom era konton och ingen annan, sen vad som händer bakom kontot händer..... Med andra ord va fan som helst......tror att spelarna själva vet va de behärskar.....Det är så dumt och illa och sitta och skriva skit om andra spelare som har slitit i år och vet precis vad de sysslar med....va fan det vore roligt att öppna denna sida ha en bra läsning ist för att se sitt namn bli smuts kastat av helt ogrundade saker, va fan ska man ta skärmbilder och redovisa vad man gjort? sen en lång förklaring hur man köttade eller missa sina snipes eller att man råka missa 20 millisec i ett rens och gud vet vad att rada upp vad som händer i detta spel, olika omständigheter som gör att man stiger/rasar....Va fan lägg av...
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Bekräftar ditt yttrande... you Naild it... Säger bara att ni vet ju själva hur många det sitter bakom era konton och ingen annan, sen vad som händer bakom kontot händer..... Med andra ord va fan som helst......tror att spelarna själva vet va de behärskar.....Det är så dumt och illa och sitta och skriva skit om andra spelare som har slitit i år och vet precis vad de sysslar med....va fan det vore roligt att öppna denna sida ha en bra läsning ist för att se sitt namn bli smuts kastat av helt ogrundade saker, va fan ska man ta skärmbilder och redovisa vad man gjort? sen en lång förklaring hur man köttade eller missa sina snipes eller att man råka missa 20 millisec i ett rens och gud vet vad att rada upp vad som händer i detta spel, olika omständigheter som gör att man stiger/rasar....Va fan lägg av...

Håller med! Lägg ner skiten o börja kröka hårdare istället och du, va inte så mesig som TGoW. ;)
 
Reaktionspoäng
0
Det ryktas om att den "store" Oxy (Iwantrevenge) är så pass dålig att han måste internadla upp konton för att växa sig stor.. lol säger jag bara. Hur kan en internadlare vara ansedd som en bra starter/mid-gamer/spelare? Det är för mig helt fascinerande. Nej Oxy, innan du börjar skryta om dina skills någon mer gång.. Gör det utan att öppet säga var du spelar ;)

ser att du brinner, då har jag lyckats! yes.

Sen, internadla kontot... vad jag vet så köttade jag sönder killerberra därav han hade 0 trupper kvar och blev dåligt behandlad av tank. Därför gav han mig byarna och kom till kompis istället. Något jag anser vara strategiskt och bra. Vare sig det är IA eller ej så är det något som stör dig och gör mig extra glad. Jag är sämst, noob. Det kan jag skryta om!

Dessutom har jag inte visat mig aktiv på forumet på länge,var får du mig ifrån? På skypen sitter du o rövslickar mig, sedan kommer du till interna forumet och leker allan ballan. Skjut dig själv.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
På skypen sitter du o rövslickar mig, sedan kommer du till interna forumet och leker allan ballan. Skjut dig själv.

hahahaha, jag har inte ens dig i min skypelista. Jag är absolut inte i ert interna forum. Så vad du fick det jag valt att highlighta ifrån, det är för mig ett himla mysterium. Sen vet jag inte? Varför ska jag skjuta mig? Det är du som inte hanterar när folk säger något om dig, som spelare eller person.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att numera så är det bara en massa skitsnack hit o dit.
 

snaley

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Xeilon ännu inte har bemästrat skillsen att skicka ett tåg. 14 minuters tåg är något nytt O_O

Inkommanden (4) Ankomst
ARAGORN KOMMER idag kl 05:16:27:046 1:23:13
ARAGORN KOMMER idag kl 05:16:27:240 1:23:13
ARAGORN KOMMER idag kl 05:16:27:546 1:23:13
ARAGORN KOMMER idag kl 05:30:48:211 1:37:34
 
Senast ändrad:

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Xeilon ännu har bemästrat skillsen att skicka ett tåg. 14 minuters tåg är något nytt O_O

Inkommanden (4) Ankomst
ARAGORN KOMMER idag kl 05:16:27:046 1:23:13
ARAGORN KOMMER idag kl 05:16:27:240 1:23:13
ARAGORN KOMMER idag kl 05:16:27:546 1:23:13
ARAGORN KOMMER idag kl 05:30:48:211 1:37:34

Hahahahhaha vilken noob, vad är det för snubbar som sitter där..
 

Noixyl

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att man nu kan köpa byar av Snaley. 50 pp per by..ryktas det.. kanske en framtida premiumfunktion?
 
Topp