Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Ryktas vem vill tävla om rövaren? Vi har den nu.
och har haft den 3 ggr irad tror jag.

man vill ju kämpa till det annars blire för enkelt.
thihi :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ICE CUBE BRUSH behöver järn, av marknadserbjudanden att döma.
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att ingen är intresserad av dig när du som vanligt kommer med din nedåtlåtande attityd.

Bekräftar det direkt då.
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ryktas att vi andra inte är intresserad av dina bedrifter.

Vilka är vi i det här fallet? Du och Tobaco? Okej jag är inte intresserad av dig heller, ni är både rätt kassa om jag ska vara ärlig. Hejdå, du kan lämna nu :)

Ryktas att det väggas rätt fint i mitten utav världen ;)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas att det kommer smälla emot folk inatt... Bekräftat av en medlem i teamet!

[2014-06-10 20:14:31] En i tw-teamet : Inatt mellan 02 och 03 kommer alla spelare i värld 26 med under 100k oba att få inkommande av barbarerna som ska försöka återerövra världen.

Farwell cruel world! Någon som kan bekräfta eller dementera?
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Vilka är vi i det här fallet? Du och Tobaco? Okej jag är inte intresserad av dig heller, ni är både rätt kassa om jag ska vara ärlig. Hejdå, du kan lämna nu :)

Ryktas att det väggas rätt fint i mitten utav världen ;)

Wow blir imponerad av din förmåga av att dra slutsatser:p Kanske är så att jag hoppat in hos Tobaco och det är därför det inte alltid går så bra:confused:

Ryktas även att senaste rekryteringen i tank kallade stammen skitstam och drog vidare till KOMPIS
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Vilka är vi i det här fallet? Du och Tobaco? Okej jag är inte intresserad av dig heller, ni är både rätt kassa om jag ska vara ärlig. Hejdå, du kan lämna nu :)

Ryktas att det väggas rätt fint i mitten utav världen ;)

så det ryktas vidare att du fortsätter kasta skit på andra spelare,du är rätt avundsjuk och rätt förvånad att jag ligger och kliar mig i naveln för att sedan resa mig upp och bara med vänsterhanden TOK snipa lite random så adlarna staendör men hinner med en hel del i IRL medans det ryker byar som vi ser i TW-stats, du gör dig inte särskilt poppulär sen att du gratis rider på Dannes SkillZ har vi fattat för länge sedan.:cool:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Du behöver inte vara avundsjuk Olle bara för att Tobaco och jag har ihop det O_O Vi är två vuxna människor till skillnad ifrån dig, men är du riktigt snäll så kanske vi överväger att adoptera dig. Och istället för lördagsgodis så kan du få 1 timmes speltid på TW:awsm: ryktas det.
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
så det ryktas vidare att du fortsätter kasta skit på andra spelare,du är rätt avundsjuk och rätt förvånad att jag ligger och kliar mig i naveln för att sedan resa mig upp och bara med vänsterhanden TOK snipa lite random så adlarna staendör men hinner med en hel del i IRL medans det ryker byar som vi ser i TW-stats, du gör dig inte särskilt poppulär sen att du gratis rider på Dannes SkillZ har vi fattat för länge sedan.:cool:

Ofan, snipar du nu också? Bara att gratulera.

Ja det har du fan rätt i asså, men medans du klappar dig själv på axeln för dina skillade snipes så kan jag ju bara be er i KOMPIS ta en by av MIG så ska vi se hur mycket jag rider.

Dina negativa stats har talat, stor i käften kan man vara men då ska man fan visa lite stake ingame också.

Tack o hej.
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Ofan, snipar du nu också? Bara att gratulera.

Ja det har du fan rätt i asså, men medans du klappar dig själv på axeln för dina skillade snipes så kan jag ju bara be er i KOMPIS ta en by av MIG så ska vi se hur mycket jag rider.

Dina negativa stats har talat, stor i käften kan man vara men då ska man fan visa lite stake ingame också.

Tack o hej.

Jag e ju för f...n tvungen att försvara mig från din klapp käft i tidigare inlägg, såg betydligt trevligare ut innan du började klanka ner på spelare som är så jafla tråkigt att läsa....... Fattar inte riktigt vitsen med det???
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Okey guys, även om jag inte gillar Tobaco, som spelare (notera, inte person utan spelare), så är personliga påhopp inte något jag uppmuntrar, speciellt inte över en sådan banal sak som dålig skrift. Sen är Tobaco typ sämst i Sverige på att snipa och hålla sina byar, men ändå återkommer han värld efter värld och tar sig in i toppstam efter toppstam. Jag har försökt lista ut väldigt länge vad den glade Tobaco gör rätt för att gå vidare mellan toppstammarna. De har ju uppenbarligen inte honom för förmågan att hålla byar. Kanske han sitter mycket kö och farmar åt andra? Bidrar med offbyar till stamkompisar etc. Ryktas om att spelet är mer än att snipa och hålla byar, något lilla Rbin inte förstått ännu.

Som sagt, även om jag inte är bästa kompis med Tobaco. Så är inte personliga påhopp emot han som person något jag står bakom eller gillar att läsa.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Det ryktas om att den "store" Oxy (Iwantrevenge) är så pass dålig att han måste internadla upp konton för att växa sig stor.. lol säger jag bara. Hur kan en internadlare vara ansedd som en bra starter/mid-gamer/spelare? Det är för mig helt fascinerande. Nej Oxy, innan du börjar skryta om dina skills någon mer gång.. Gör det utan att öppet säga var du spelar ;)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Okey guys, även om jag inte gillar Tobaco, som spelare (notera, inte person utan spelare), så är personliga påhopp inte något jag uppmuntrar, speciellt inte över en sådan banal sak som dålig skrift. Sen är Tobaco typ sämst i Sverige på att snipa och hålla sina byar, men ändå återkommer han värld efter värld och tar sig in i toppstam efter toppstam. Jag har försökt lista ut väldigt länge vad den glade Tobaco gör rätt för att gå vidare mellan toppstammarna. De har ju uppenbarligen inte honom för förmågan att hålla byar. Kanske han sitter mycket kö och farmar åt andra? Bidrar med offbyar till stamkompisar etc. Ryktas om att spelet är mer än att snipa och hålla byar, något lilla Rbin inte förstått ännu.

Som sagt, även om jag inte är bästa kompis med Tobaco. Så är inte personliga påhopp emot han som person något jag står bakom eller gillar att läsa.


"Ryktas om att spelet är mer än att snipa och hålla byar, något lilla Rbin inte förstått ännu."
Varför skulle jag inte förstått det? lol

Ja det hela låter ju jäkligt logiskt att han inte hinner ta hand om sitt egna konto och sedan sitter och farmar åt andra som kö, kan ju inte göra annat än att hålla med om att det vore det rätta :)
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Det ryktas om att den "store" Oxy (Iwantrevenge) är så pass dålig att han måste internadla upp konton för att växa sig stor.. lol säger jag bara. Hur kan en internadlare vara ansedd som en bra starter/mid-gamer/spelare? Det är för mig helt fascinerande. Nej Oxy, innan du börjar skryta om dina skills någon mer gång.. Gör det utan att öppet säga var du spelar ;)

Apropå personliga påhopp :)
 
Topp