Det ryktas att..

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Helt korrekt , allt är inte snipat som vi ser i TW statS:)


du är rätt kass.


Ryktas om att det kommer smälla ganska hårt i diverse byar imorgon bitti runt 08? Är det något planerat börjar man ju undra :crybaby:

Man vill ju inte att offtrupper skall slösas på detta vis, eller vill man:confused: :rolleyes:
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
du är rätt kass.


Ryktas om att det kommer smälla ganska hårt i diverse byar imorgon bitti runt 08? Är det något planerat börjar man ju undra :crybaby:

Man vill ju inte att offtrupper skall slösas på detta vis, eller vill man:confused: :rolleyes:



Ja det har det gjort i över en vecka så är inte förvånad men du som är så jävla duktig kan ju hoppa in som co på mitt konto för det ryktas att jag söker det så vi kan sitta dygnet runt oxå och skryta och klanka skit på alla kassa spelare som spelar på världen, det låter väl bra:), det är ju omöjligt att sitta dygnet runt solo, det vet väl du oxå eller har jag missat något? duet kasst vaäl?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Helt korrekt, Tobaco! Just därför är det viktigt att man spenderar tiden som man lägger på TW väl och även sprider ut tiden så man inte får massa kryphål för fienden att plocka byar ifrån. Som solospelare alltså ;).
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Ja det har det gjort i över en vecka så är inte förvånad men du som är så jävla duktig kan ju hoppa in som co på mitt konto för det ryktas att jag söker det så vi kan sitta dygnet runt oxå och skryta och klanka skit på alla kassa spelare som spelar på världen, det låter väl bra:), det är ju omöjligt att sitta dygnet runt solo, det vet väl du oxå eller har jag missat något? duet kasst vaäl?


Det är lugnt, lirar på trixfix ingame.


10 min kvar ryktas det D: D: D: D:
 

mårten bjerg

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att läckan i kompis äntligen är borta. Tycker dock det är synd med spelare som hittar på skit och sätter kniven i ryggen på sin stam så fort man får chansen... Nämner inga namn
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att den läckan endast varade i ca 20 minuter.

Ryktas även att Kompis ledare (nämner inga namn) är bra på att hota sina egna spelare.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att tanterna och tussarna på världen är borta?


Kanske eller kanske inte:confused: Det brukar alltid behövas dagisfröknar som tar hand om barnen:p ryktas det.

Ryktas även att tank gladeligen tog emot info ifrån läckan i kompis.

Ryktas att det gladeligen görs så på även på andra hålletO_O
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Kanske eller kanske inte:confused: Det brukar alltid behövas dagisfröknar som tar hand om barnen:p ryktas det.

Ryktas även att tank gladeligen tog emot info ifrån läckan i kompis.

Ryktas att det gladeligen görs så på även på andra hålletO_O

Ryktas att vill man ta hand om skiten så anställer man dagisfröknar, helst klimakteriekärringar.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att jag tydligen är mongokongo enligt Fjutur! Trevliga stamkamrater man har :awsm:
För att komma med ett seriöst rykte, så har jag hört på omvägar att en stam i sydost snart kommer ha ett krig på halsen.
 

DeletedUser

Guest
Besegra flest enheter som försvarare i den här världen.

Bästa resultat: den 02.06.2014 (265.741 enheter)

bra jobbat dennis även fint att du tog tillbaks byarna du tappade :)
 

hallonsoda

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja det har det gjort i över en vecka så är inte förvånad men du som är så jävla duktig kan ju hoppa in som co på mitt konto för det ryktas att jag söker det så vi kan sitta dygnet runt oxå och skryta och klanka skit på alla kassa spelare som spelar på världen, det låter väl bra:), det är ju omöjligt att sitta dygnet runt solo, det vet väl du oxå eller har jag missat något? duet kasst vaäl?

Sitter också själv (ingen av mina co's har loggat in på flera veckor) men jag lever än.. Ryktas det dårå
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Sitter också själv (ingen av mina co's har loggat in på flera veckor) men jag lever än.. Ryktas det dårå

jepp och jag med ryktas det, idag har varit en rolig intensiv match med en mycket trevlig och respekterad spelare i fiende stammen, mycke nöje på båda sidor iaf mellan den och jag idag:)

Have a nice evening TribeS..........
 
Topp