Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag har trippelkollat nu, och det är faktiskt tribalwars jag är inne på och inte tribalhugs :O
Inte för att jag ändå bryr mig :awsm:
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Ryktas att den enklaste vägen till en ev seger är merge när man inte klarar av att ta segern med sina skills:awsm:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Tank gjorde sitt val med merge. Lite tråkigt bara, men samtidigt förstår jag dem då kriget emot Kompis gick väldigt trögt. Vad som är mest komiskt dock är att en viss iwantrevenge skrev mycket intressant pm ang. att de ville merga med Tank. Om jag inte minns fel så var väl oxy för att kriga? Men men. Grattis till en stabil första plats Tank.
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, om båda sidor gillar det så finns det ju ingen nackdel..

Ryktas att många ställer sig två enkla frågor som mergbössarna borde kunna svara på:

"Varför spelar ni Tribal Wars?

"Spelar ni för att grovhångla med varandra till en vinst eller kriga sig till en vinst?"

Ryktas att detta ska inte tas som kritik utan som en allmän undran.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att många ställer sig två enkla frågor som mergbössarna borde kunna svara på:

"Varför spelar ni Tribal Wars?

"Spelar ni för att grovhångla med varandra till en vinst eller kriga sig till en vinst?"

Ryktas att detta ska inte tas som kritik utan som en allmän undran.

Borde du uttala dig angående merger mr. DH? ;)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Var faktiskt inte med i DH när BFH o 18d mergade då om du nu minns rätt. Var i Odens då. ;)
DH o knight mergade aldrig heller då båda stammarna fanns kvar som enskilda stammar OCH aktiva.
Till sist, så ställde jag enbart frågor, mes!
 

Rbin

Member
Reaktionspoäng
4
Var faktiskt inte med i DH när BFH o 18d mergade då om du nu minns rätt. Var i Odens då. ;)
DH o knight mergade aldrig heller då båda stammarna fanns kvar som enskilda stammar OCH aktiva.
Till sist, så ställde jag enbart frågor, mes!



Ingen bad ens om din åsikt snälla, spelar du ens världen?

V1 hade fan ett kasst slut precis som den här världen kommer få. :D :D :D
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att lipton dt måste vara bästa kontot i v26 att prata med om man vill ha rolig läsning...

Lipton dt idag kl 17:54

Nej, men grejen är ju att vi har lärt känna spelarna i Kompis jevligt bra och blivit ''goda'' vänner ;) Så vi bestämde oss för merga så vi slipper lira under sommaren <3

Just love it! :D När får jag min invite till Tank som du lova mig lipton? Jag vill också merga ju :/
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
"Varför spelar ni Tribal Wars?

Roligt spel :) Tror nog vi alla gillar detta spelet fast på olika sätt. Vissa gillar att kriga, vissa gillar att snacka, vissa gillar att bara förstöra.. Jag menar, att namnet är TribalWars betyder ju nödvändigtvis inte att man måste kriga sig genom alla typer av konflikter. Det finns andra sätt att lösa problem på.


"Spelar ni för att grovhångla med varandra till en vinst eller kriga sig till en vinst?"

Beror väl på läget. Känns dumt att hålla på att prema murar 200ggr och slösa massor med pengar på ett krig som står helt still (tank VS kompis), istället för att bara lösa det på ett diplomatiskt sätt.

Så visst, merge är något jag själv tycker är ganska smart i brist på andra lösningar.

Bör även tilläggas att jag själv inte suttit och bestämt något om just denna mergen (tank/kompis), men man har ju sett på twstats att kriget gått långsamt fram.
 
Topp