Det ryktas att..

DeletedUser

Guest
Dvs Tank och KOMPIS'arna var för dåliga för att kriga ner varandra?

Ryktas vidare att detta var oxy's planerade backstabb på nico, som han lovat sig själv sen världstart.
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
Ryktas att vi kommer bli dagens försvarare, och att vi kommer spela med en gammal top 1 spelare på v28
 
Reaktionspoäng
0
Ryktas att även dagens anfallare är ganska så fet idag. Det är bra att få in deffen från stammen EFTER att murarna redan är nere på noll har jag hört ;)
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Ja då så brast allt, ryktas att så himmla roligt blev det inte efter all tid jag lagt ner på kontot, helt plötsligt blev ALLA fiender...

Hade varit roligt att fullfölja mergen men blir av med rubbet iST:( uch jag som ville bryta för ett bra tag sedan, ca då när mitt stora kluster försvann...

Jafla tråkig sitts att hammna i.... Nä Va Illa mergat, ta de med mest IA och poäng är ren fakta...
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
ryktas att jag släppt skit byar till er, ryktas även att murarna i mina fina byar fortfarande är på 20, kan bekräfta båda, ryktas även att byar utanför kyrkan suger, ;)
 

mvQQ

Member
Reaktionspoäng
3
ryktas även att saker är på gång som du inte vet någonting om gurkan, ryktas det..
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att jag inte får vara med o leka med de andra för att jag var stygg på v21:(


Tycker att det är jätte tråkigt att v21 har med v26 att gjöra, ett kollektivt beslut då påverkar nu?

Le Grand Solo Player In The End....
 
Topp