Allt om V23

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Cribba55, det låter lite avskräckande det du beskriver om hur spelandet har förvandlats från tidigare år. Börjar redan ångra mig...:)
 

DeletedUser

Guest
Massor av allianser och iap´s, det är ljuvlig musik i mina öron, och det är ju kanske tur att man inte kan skapa alli/iap med barbsen, för annars hade vi redan gjort det , också:)

Nja de hade ni väl inte ;)

Är ju inte snällt att adla av sin allians/iap ;)
 

DeletedUser

Guest
Cribba när du säger att Henke inte kan något om diplomati, så har du fel... Kolla v19, där vann dom pga diplomati och smarta drag.

Du kan tyvärr inte diplomati längre cribba kolla hur de gick på v21, höll er utanför krig länge och när de väl blev krig så hoppa du o gömde dig bakom soffan
 

Algofobi

Member
Reaktionspoäng
0
Cribba när du säger att Henke inte kan något om diplomati, så har du fel... Kolla v19, där vann dom pga diplomati och smarta drag.

Du kan tyvärr inte diplomati längre cribba kolla hur de gick på v21, höll er utanför krig länge och när de väl blev krig så hoppa du o gömde dig bakom soffan

Man kan inte lyckas på varje värld sanden :) sen är Cribba väldigt bra på diplomati vare sig du tror på eller inte.. något du kanske borde lära dig. Det finns få riktigt bra diplomater men cribba är en av dem.
 

DeletedUser

Guest
Man kan inte lyckas på varje värld sanden :) sen är Cribba väldigt bra på diplomati vare sig du tror på eller inte.. något du kanske borde lära dig. Det finns få riktigt bra diplomater men cribba är en av dem.

Nja, inget som imponera på mig, det jag sett på v21 dvs ;)
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Sanden

Du har rätt att tycka vad du vill om mig, och jag om dig:)

Det är inte jag som säger att jag är diplomat eller särskilt bra, det får andra tjata om, och vad som hände/händer på V21 är en annan värld och annat spel, det borde väl du lära dig? Sen om jag anser något om någon annan , så är det mina problem, inte dina och du kommer aldrig att kunna påverka dem.

Sen om du läser vad som sagts tidigare, så sa jag "att Henrik inte är en bra ledare eller diplomat, utan en av de bättre krigarna", jag sa aldrig att han är värdelös, det är inte ens du:)

Sen för din info, jag är fullt aktiv på V21, även om jag inte snackar med dig.
 

DeletedUser

Guest
Hittills på v23 är Henrik över förväntan, klart godkänd insats såhär långt. Både gällande "stamfronten" och """""krigardelen"""""""
 

DeletedUser

Guest
Så återgår vi att diskutera värld 23
Vill ni gulla med varandra så kan ni ta det över pm
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tack gullet. Värmer mitt hjärta <3

Vem är de som tar alla dessa plundrare? Ja vet ju *Tihi* vem som tar alla rövare :awsm: Men alltid nån som skickar brutalt mkt fler anfall.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det du nämner Wadman, ingår också i diplomati och rävspelet, om man vill ligga kvar på toppen av rankingen, även om det är ovanligt. Samma sak med spioner och angivare, de behövs, tyvärr.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det du nämner Wadman, ingår också i diplomati och rävspelet, om man vill ligga kvar på toppen av rankingen, även om det är ovanligt. Samma sak med spioner och angivare, de behövs, tyvärr.

De behövs? Haha

De är väl upp till var och en hur man vill spela, vill du gå hela vägen och fulspela så 'behövs' de säkerligen. Men de går mycket väl att spela utan dem. Valet är ju på stammen, hur de vill bli sedda och hur de vill vinna.
 

DeletedUser

Guest
Om du menar att ljuga för sina IAP:s, merga med sina fiender och slacka och låta sina IAP:s göra jobbet då jävlar är du en bra Diplomat. :)

hahaha, wadman sluta va så bitter

1. Vi löjg aldrig för någon utav våra IAPs

2. Vi mergade med våra fiender pga en anledning, snälla gissa

3. Jag var aldrig diplomat, bara en av ledarna som inte ville göra en gemensam offensiv med någon som du vid rodret ;)
 

DeletedUser

Guest
Yes, han har slagit Sheen, numera är henke IA-kungen, den rangen verkar vara eftertraktad här på v23 ;)
 
Topp