OG vs TG/~P~/-=V=-/flyktingar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hmm får väl själv säga att, O-G är verkligen inte fega, bara för du säger så där för du ska själv växa upp. om O-G är fegis så är de, men fast tar de ut de som är hot för sig själv, för TG kan bli hot för O-G i framtiden, när o-g vinner kriget lätt, för har själv vänner därifrån som alderig sviker, som Buddha, i o-g offrar allt för honom. kan själv deffa honom, även om han är mkt större lättare för o-g i krig i framtiden .. de förtjänar att vinna denna värld. för de har kämpat själv med de här. de bara de starka som över lever. de svaga dör ;). Komigen din lilla Vätter, adla på . ;P.. står själv på ditt sida, om du behöver nåt är de bara att fråga på. ;P.. DuraLex, flyttar till k35. ska jag? attackera honom. ;P är nära honom 2 byar, små.. DuraLex, ingen ide att flykta om du vill va min granne så är de inte mitt problem. jag vill inte ha grannar med mig själv, förutom O-G de vill jag ha grannar. Trevliga! ;p Vätter vad tycker du han är i k45 dura, men tagit 2 byar i k35, du kan titta hans 2byar i k35, som har 400p och annan 850p jag själv 1400p, .. blev hackat ;P förut var med i Pant!. är fort stolt medlemm av Pant!.. men aja, har massa trupper., Vätter du bestämmer om jag ska anfalla honom.. ;P.. kan skicka lite rapporter där, du kan själv kontakta mig i skype , om du vill veta mitt skype namn .

asså du gillar att fjäska va ?

utöver att du fjäska fatta jag tamefanmej knappt va du skriver.. "blev hackat ;P förut var med i Pant!. är fort stolt medlemm av Pant!.. " va så du är inte med i pant! längre men är stolt medlem av pant! ? .. okeeej ... nice..


Yoda - Me Crazy Much So Not....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ok, ja ta dom den som vill. :)
Mesut29 du e för rolig, fattade ej så mycket men var intressant läsning på ett sätt.
Var det du som attackerade mig från långt håll o förlorade massa trupper mesut29?
Skulle adlat dig direkt för du är en sån fjäskis.
 

DeletedUser

Guest
Min dator pajjade några dagar o sen hade alla lämnat, vet inte vad som hänt riktigt.

Har ni startat krig så ok, Säg bara inte att det är TG ni krigar mot, säger inte att vi skulle vunnit men vi skulle iaf klarat oss riktigt bra det tror jag.

TG finns inte längre och ni krigar mot flyktingar -=V=- och en nystartad stam för TG skulle inte vikt ner sig lätt, vill ej att folk ska tro det.
Nu är det nog lite virrigt så helt rätt läge att förklara krig av er.

Klart vi planerade krig mot O-G. Då vi har haft våra dispyter både med Family och O-G innan.
Ingen diplomati, ligger nära varann, går ej lita på O-G, båda är hot för varann.
Bara ett spel ju!

Detta kriget hade nog många velat ha då O-G skulle blivit mycket försvagat även vid vinst det lovar jag, iaf med trupper.
Roligt med krig med, händer för lite på världen när småstammarna adlats!

Behövs ej screenshot då citatet som Vätterröding publicerat stämmer.
Vi visste om att vi hade minst 2 spioner och kan ju vara bra med spioner för att ge falsk information. ;)

Slutar nu, orkar ej med detta längre jusst nu, Kanske ska börja på denna världen igen och inte köra så seriöst och så köra mer seriös på nästa värld som kommer.
Först till mina byar får dom men varning för trupper.


Ska en ledare sluta bara så där? Värst vad alla har tappat viljan att köra detta spel, Liksom faller ni, så lär ni av misstaget och hoppar på hästen igen! Det är ju hur simpelt som helst! Men O-G har varit ett hot riktigt länge och jag erkänner att vi har planerat ett krig mot dem. En del provokationer och lite smått dispyt avgjorde vårat val men det är ju synd att Upplösning för TG stammen skedde så tidigt!

Krigstatstiken ser bra ut ;)
 

DeletedUser

Guest
LordDarkstorm, ifall du vill att O-G's truppantal skall minska kan du inte bara lägga dig ner. Men det var ju tur att du är en sådan instabil spelare att du lägger ner vid minsta motstånd.

Det brukar ju iaf vara kaptenen för skutan som lämnar den sist!

Sedan för att kommentera kriget i helhet, nödvändigt krig som var väntat, dock inte särskilt imponerad hittills, men inte lätt det kan jag ju ta och säga.

Sedan måste jag säga att jag stör mig på dina fiskliknelser vätter. Vi vet att du heter vätterröding, och vi vet att du vill bli associerad med en fisk, but don't overdo it ffs!
 

DeletedUser

Guest
driver du:confused:
så dom tar med er i planeringen utan att ni vet nåt,
skärpning

Hmm för det förska spelar jag inte i nån av de krigande.

För det andra så säger Vikingarna att dom inte var invigda i planerna, och varför skulle dom ljuga när kriget redan startat?
 

DeletedUser

Guest
Hmm för det förska spelar jag inte i nån av de krigande.

För det andra så säger Vikingarna att dom inte var invigda i planerna, och varför skulle dom ljuga när kriget redan startat?

för att få O-G att inte ska fortsätta anfalla dom ?
.... verkar ju vara en anledning till att ljuga.
 

DeletedUser

Guest
Hmm får väl själv säga att, O-G är verkligen inte fega, bara för du säger så där för du ska själv växa upp. om O-G är fegis så är de, men fast tar de ut de som är hot för sig själv, för TG kan bli hot för O-G i framtiden, när o-g vinner kriget lätt, för har själv vänner därifrån som alderig sviker, som Buddha, i o-g offrar allt för honom. kan själv deffa honom, även om han är mkt större lättare för o-g i krig i framtiden .. de förtjänar att vinna denna värld. för de har kämpat själv med de här. de bara de starka som över lever. de svaga dör ;). Komigen din lilla Vätter, adla på . ;P.. står själv på ditt sida, om du behöver nåt är de bara att fråga på. ;P.. DuraLex, flyttar till k35. ska jag? attackera honom. ;P är nära honom 2 byar, små.. DuraLex, ingen ide att flykta om du vill va min granne så är de inte mitt problem. jag vill inte ha grannar med mig själv, förutom O-G de vill jag ha grannar. Trevliga! ;p Vätter vad tycker du han är i k45 dura, men tagit 2 byar i k35, du kan titta hans 2byar i k35, som har 400p och annan 850p jag själv 1400p, .. blev hackat ;P förut var med i Pant!. är fort stolt medlemm av Pant!.. men aja, har massa trupper., Vätter du bestämmer om jag ska anfalla honom.. ;P.. kan skicka lite rapporter där, du kan själv kontakta mig i skype , om du vill veta mitt skype namn .

wow tror detta var det drygaste inlägget någonsin....... förstår inte vad du vill säga är det att du "älskar O-G" och vill ha dem som grannar, sen bli adlad av dem va?

PS
dra inte in vänner i ens stams politilk :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Min dator pajjade några dagar o sen hade alla lämnat, vet inte vad som hänt riktigt.

Ingen hade lämnat stammen, 2 medlemmar som var med i DIN ledning kickade oss pga dispyten, Det var Dåligt stil och gjorde att Stammen gav upp för lätt. Det är ju helt förståeligt... Men men Krigen är igång så let' Roll!!!
 

DeletedUser

Guest
Hihi du kan göra rätt mycket skada =)

Jag hoppas att ni inte exkluderar mig för att jag är med i detta krig så väl också mycket, I dont freaking care om ni är stora eller inte, Så länge Jag andas så kommer ni inte bryta min kropp xD
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas att ni inte exkluderar mig för att jag är med i detta krig så väl också mycket, I dont freaking care om ni är stora eller inte, Så länge Jag andas så kommer ni inte bryta min kropp xD

FYI - Så blir det svårt för Tits att bryta din kropp med tanke på att det här är ett spel... puss på dig din upprörde fan :)
 

DeletedUser

Guest
FYI - Så blir det svårt för Tits att bryta din kropp med tanke på att det här är ett spel... puss på dig din upprörde fan :)

Kropp=By xD men men det är ju sant, det är bara ett spel men det gäller att inte ge upp heller, det hade jag inte gjort och inte heller de personerna jag känner. Liksom vad är ett spel om man inte försöker stanna kvar så länge man kan? Hade du liksom slutat köra ett spel bara för att du körde fast på ett visst nivå? Nee, Du hade gjort allt för att köra klart det, Så känner jag för TW, Det är absolut inget fel med dig men finns det folk som säger det är det så Tycker jag synd om de människorna

Hail Patrioterna! xD
 

DeletedUser

Guest
Kropp=By xD men men det är ju sant, det är bara ett spel men det gäller att inte ge upp heller, det hade jag inte gjort och inte heller de personerna jag känner. Liksom vad är ett spel om man inte försöker stanna kvar så länge man kan? Hade du liksom slutat köra ett spel bara för att du körde fast på ett visst nivå? Nee, Du hade gjort allt för att köra klart det, Så känner jag för TW, Det är absolut inget fel med dig men finns det folk som säger det är det så Tycker jag synd om de människorna

Hail Patrioterna! xD

Sarrruu att tw va ett spel... DET ÄR TAMMEFAN EN LIVSSTIL!
 

DeletedUser

Guest
Hmm får väl själv säga att, O-G är verkligen inte fega, bara för du säger så där för du ska själv växa upp. om O-G är fegis så är de, men fast tar de ut de som är hot för sig själv, för TG kan bli hot för O-G i framtiden, när o-g vinner kriget lätt, för har själv vänner därifrån som alderig sviker, som Buddha, i o-g offrar allt för honom. kan själv deffa honom, även om han är mkt större lättare för o-g i krig i framtiden .. de förtjänar att vinna denna värld. för de har kämpat själv med de här. de bara de starka som över lever. de svaga dör ;). Komigen din lilla Vätter, adla på . ;P.. står själv på ditt sida, om du behöver nåt är de bara att fråga på. ;P.. DuraLex, flyttar till k35. ska jag? attackera honom. ;P är nära honom 2 byar, små.. DuraLex, ingen ide att flykta om du vill va min granne så är de inte mitt problem. jag vill inte ha grannar med mig själv, förutom O-G de vill jag ha grannar. Trevliga! ;p Vätter vad tycker du han är i k45 dura, men tagit 2 byar i k35, du kan titta hans 2byar i k35, som har 400p och annan 850p jag själv 1400p, .. blev hackat ;P förut var med i Pant!. är fort stolt medlemm av Pant!.. men aja, har massa trupper., Vätter du bestämmer om jag ska anfalla honom.. ;P.. kan skicka lite rapporter där, du kan själv kontakta mig i skype , om du vill veta mitt skype namn .

hah? O-G förtjänar att vinna världen? den är fan låååångt
ifrån vunnen. Vi kan räkna med CbC o Pant! fortfarande va?
Fattar knappt vad jag själv skriver hehe. Men iaf, O-G är bra, men inte tillräckligt för att redan säga att de vunnit för det är korkat / fel. Och varför fjäskar du som fan för O-G?
Tror du de ska låta dig leva för det? Varför inte hjälpa mig med lite trupper så kan jag få lite byten med då jag bara har 72 deff byar ;(
Och det där med Pant! du sa fattade jag ingenting om verkligen hehe, så du är inte med i Pant! längre men är stolt
medlemm fortfarande elr va? Förklara om gärna! ;)
 

DeletedUser

Guest
Hittills har jag bara sett snack (som var jobbigt att läsa igenom), vart e statsen??????
 

DeletedUser

Guest
LordDarkstorm, ifall du vill att O-G's truppantal skall minska kan du inte bara lägga dig ner. Men det var ju tur att du är en sådan instabil spelare att du lägger ner vid minsta motstånd.

Det brukar ju iaf vara kaptenen för skutan som lämnar den sist!

Sedan för att kommentera kriget i helhet, nödvändigt krig som var väntat, dock inte särskilt imponerad hittills, men inte lätt det kan jag ju ta och säga.

Sedan måste jag säga att jag stör mig på dina fiskliknelser vätter. Vi vet att du heter vätterröding, och vi vet att du vill bli associerad med en fisk, but don't overdo it ffs!

Datorn sönder några dagar o jag kommer in så är bara jag kvar i stammen och en i ledningen har kickat alla och ville sabotera.
Tvärtom feghet, Jag ville ha krig och talade för det länge så det skulle hända lite men folk ville ej.
Ensam kvar i stammen nu så skiter i det.
Det var för många spioner i TG med, tröttnade.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp