2 stycken blir 1!

DeletedUser

Guest
Nej, men det är ju inte direkt vårat fel, ändå blir vi pajkastade o hånade.. folk säger att vi inte kan kriga, att vi mergar till vinst o liknande.. Finner det hela skrattretande och orättvist.

alla vet att ni kan kriga alla vet att ni är skickliga men ingen av er vet vem av er är SKICKLIGARE.
 

DeletedUser

Guest
gnäll

Fattar inte allt gnäll. Vi som är utanför behöver bara visa att vi är lite bättre så kommer vi att ge dem en match men om alla skall gnälla och gråta för att vi har en värdig motståndare då blir det lite trist. Vi i Druids kommer att jobba för att vinna och vi slår våra svärd mot våra sköldar och hyllar alla våra motståndare. Tids nog kommer vi säkert att tvingas hantera vännerna i TYT. Fram tills dess skall vi dominera vår del av världen...

Fon Viken :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kan ju tycka att det verkligen är dags för stammarna i k44 börjar hjälpa aak samt att stammarna i k55 börjar hjälpa -s- för att minska framryckningen av yawn och träd. bara att se till att de inte får några byar och sedan plocka allt som plockas kan.

Kan ju även vara dags att plocka fram Taktik alá DeusMachina
 

DeletedUser

Guest
men 75 medlemar vad är .se på väg egentligen har ju varit megade stammar som leder på de allra flesta världarna nu rent sagt fegt

skit*r i om någon tycker att jag är jobbig varför kan ni inte kriga er till en seger

och det där med "vi har planerat det" varför gick ni inte ihop ifrån början och förstörde världen då:confused:
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
men 75 medlemar vad är .se på väg egentligen har ju varit megade stammar som leder på de allra flesta världarna nu rent sagt fegt

skit*r i om någon tycker att jag är jobbig varför kan ni inte kriga er till en seger

och det där med "vi har planerat det" varför gick ni inte ihop ifrån början och förstörde världen då:confused:

Vad jag vet så har Yawn nästan krigat hela tiden under V12 så du kan ju skaffa dig lite mer fakta innan du börjar prata.

Och på tal om det andra det där men ''vi har planerat det'' så måste man planera saker innan man gör det.
 

DeletedUser

Guest
Vad jag vet så har Yawn nästan krigat hela tiden under V12 så du kan ju skaffa dig lite mer fakta innan du börjar prata.

Och på tal om det andra det där men ''vi har planerat det'' så måste man planera saker innan man gör det.

de har ju mergat 2 gånger (tror jag) träd har aldrig mergat innan nu de har däremot krigat ifrån start
 

DeletedUser

Guest
de har ju mergat 2 gånger (tror jag) träd har aldrig mergat innan nu de har däremot krigat ifrån start

TFA + DSA = Yawn

The BH --> In i Yawn

Yawn + Träd = TYT

TYT + Top 5 nästa?:confused:

Jag säger inte att ni är dåliga, men ni tog kål på världen för tidigt.
 
Senast redigerad av en moderator:

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
de har ju mergat 2 gånger (tror jag) träd har aldrig mergat innan nu de har däremot krigat ifrån start

Ja dom kanske har ''mergat'' men dom har endå krigat sedan starten. Träd har också krigat från start och dom har kört ut allt motstånd eller håller på att göra det så jag fattar inte varför alla gnäller hela tiden. Sen har Yawn (TFA) mergat 1 gång, för jag ser inte när dom bjöd in några spelare från The BH som en merg. Men jaja fortsätt ni snacka eftersom ni vet så speciellt mycket om Yawn.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
de har ju mergat 2 gånger (tror jag) träd har aldrig mergat innan nu de har däremot krigat ifrån start

Hurvida Träd mergat och inte är en tolkningsfråga, de tog ju in en viss procent av de forna -DV- spelarna och utökade kärnan sin lite smått :)

Men sen så har både TFA/DSA och Träd krigat sedan starten, att Träd sen fick väldigt lite motstånd i K54 är ett faktum - men vi krigade till oss placeringen vi fick i K54, vi tog kommandot och sen var det ingen som vi kunde lämna över taktpinnen till! Sen kanske ni minns kriget emot **** och kriget emot -DV-, båda dessa hotade vår existens i K54 och vi tog ut hoten genom både diplomati och brukandet av adlar/nukes, så kombinationen av diplomati och krig var det som tog oss till det läge vi i satte oss själva i, att sen ingen ville/kunde radera oss redan då är inte vårt problem då det fortfarande är slitsamt att kriga emot nästan 10-15 gånger så många spelare som man själv är, antar att alla som mött familjestammar som är sammansvetsade vet hur det är i såna lägen.

På denna tid spelade jag fortfarande och stod som ledare för Träd, så har ni frågor funderingar kring det så är ni varmt välkomna till min inkorg, men jag kan direkt säga att vi "krigade" emot två av tre top-3 stammar ett tag, rätt tidigt in i världen - nu är det dock ingen som minns dem nästan vilket är lite synd, men det var ju » WiN och -F- som låg i toppen både innan och efter sin merge, båda de krigade vi ner totalt.. Visserligen med lite hjälp av Come on? som var och norpade byar i K54 :awsm: Så vi hade det nästan som DSA uppe i K44 med antalet byar/spelare vi hade emot oss - vi var dock aldrig ute i det publika forumet och whinade eller slog oss för bröstet över vad vi gjorde utan vi krigade det tysta och ville hålla hemlighetmakeriet inom Träd på en hög nivå och detta lyckades vi genomföra med bravur enligt mig då Träd inte innehöll en enda starter egentligen utan bestod av mid-game och late-game spelare som krigat konstant nästan i flera år i olika världar..

Nu blev detta en liten historialektion sedd ut Träds synvinkel, kan inte vara annat än partisk för det som de åstadkommit och vill även tacka de som hjälpte mig under tiden vi spelade ihop i Träd för allt slit som alla medlemmar var villiga att ta på sig för att ta oss till toppen i rankingen!

//TGOW
F.d. ledare, Träd
 

DeletedUser

Guest
jaja spela roll. ni har dödat världen helt för tidigt. ska de bara vara så svårt o hålla med eller ?
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
jaja spela roll. ni har dödat världen helt för tidigt. ska de bara vara så svårt o hålla med eller ?

Dödat världen? De har ju snarare gjort detta mer intressant, nu är det bara för er alla att försöka göra något vettigt emot den nya stormakten som egentligen är densamma som innan bara det att det är 1 istället för 2 stammar :)
 

DeletedUser

Guest
Dödat världen? De har ju snarare gjort detta mer intressant, nu är det bara för er alla att försöka göra något vettigt emot den nya stormakten som egentligen är densamma som innan bara det att det är 1 istället för 2 stammar :)

I det som jag markerade som "fet stil" är exakt de orden jag väntat på att någon ska säga här ute. Är inte förvånad över att det är just du som säger det TGOW. Men man ställer sig frågan själv... vad gör alla andra som whinar här ute? Eftersom de inte verkar ha någon som helst koll på v12 så antar jag de inte lirar världen till fullo.

"Två stammar som varit en från lång tid tillbaka ställer sig nu under samma flagga SYNLIGT för de som inte förstått det än ska förstå det"

Kanske borde varit det som Disturbia skulle skrivit istället, hade nog förenklat det för de flesta här ute.

/Rosakanin
 

DeletedUser

Guest
Jag fattar inte varför alla klagar, Jag vart själv uttadlad av TRÄD DV på fullspel men årka bry sig, dom här stamarna har vart smarta och haft lekstuga på V12, top 10 utan TYT har ca 14 mile och TYT har med 14, gå i hop och gör nåt åt saken + att det fins en hell dell stamar uttanför top10 med lite slagkraft, tycker ni ska skicka truper och era adlar om ni kan,
värkar bara en stam som kan det här på V12!!

MVH:DEMPA
 

DeletedUser

Guest
"Två stammar som varit en från lång tid tillbaka ställer sig nu under samma flagga SYNLIGT för de som inte förstått det än ska förstå det"

Kanske borde varit det som Disturbia skulle skrivit istället, hade nog förenklat det för de flesta här ute.

/Rosakanin

Men sparkz även du vet att en allians har större chans att kriga mot varandra än vad en stam har att drabbas av inbördes krig. så alla har väl hoppats in i det längsta.

Sen så kommer det här inte att bli så enkelt som alla tror. För nu borde alla ha lärt sig att man inte kan hoppas att andra ska göra något åt Träd yawn. Utan alla ska göra något åt det tillsammans. Bara att hoppas att de som leder de lite större stammarna inser detta och förstår att det bara är att merga/allierasig med så många utanför yawn träd som möjligt och börja skicka anfall.

Ingen mening att adla varandra och vara nöjd att men som rank 10 stam tar ut rank 12 om ni förstår min mening det är rank ett som måste falla.

Citerar en som inte alltid har alla hästar hemma
"styrka och ära"

VIVA LA RESISTANCE
 

DeletedUser

Guest
Men sparkz även du vet att en allians har större chans att kriga mot varandra än vad en stam har att drabbas av inbördes krig. så alla har väl hoppats in i det längsta.

Så sant, kan tänka mig att det är en del av faktorerna till allt detta missnöje. :)
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte vad folk gnäller om? Det ska inte ses som något negativt att två muppstammar slås ihop utan snarare som en fördel. Nu vet alla stammar i hela v12 att dom måste gadda ihop sig för att ha en chans. Fula knep och skicklig diplomati så är det lööönch
 

DeletedUser

Guest
Sparkz har visat sina sanna skilz, och det är att merga.

Undrar hur länge det dröjer innan ni mergar med rank 2 och 3 stammarna med?



Ciao kbs!​
 

DeletedUser

Guest
åååå BUHUUUUU

ta modet att ta yxan i hand och hugg av sparkz hand i stället :awsm:

menar så svårt kan det ju inte vara att döda dom O_O
 
Topp