2 stycken blir 1!

DeletedUser

Guest
Lite mycket gnäll här nu tycker jag. Yawn och Träd har väll lika mycket rätt att merga som vilka stammar som helst. Acceptera att detta är tw eller sluta.

Ser inte så mycket stam krig i mergning, men är det en väg att vinna så antar jag att vi bör byta namn på spelet till mergwars, men nog om det.

Klart dem har rätt att merga som alla andra, vi är smått besvikna på att dem inte krigade mot varandra.
 

DeletedUser

Guest
Ser inte så mycket stam krig i mergning, men är det en väg att vinna så antar jag att vi bör byta namn på spelet till mergwars, men nog om det.

Klart dem har rätt att merga som alla andra, vi är smått besvikna på att dem inte krigade mot varandra.

Det är ingen som har sagt att vi inte kommer att kriga mot varandra i framtiden.
 

DeletedUser

Guest
Ser inte så mycket stam krig i mergning, men är det en väg att vinna så antar jag att vi bör byta namn på spelet till mergwars, men nog om det.

Klart dem har rätt att merga som alla andra, vi är smått besvikna på att dem inte krigade mot varandra.


så, toppen av stam ranken ska kriga ner sig och trötta ut sig, så ni under 2 miljoner kan adla spelare som tröttnat på spelet? .. nej tack!

Vi är friska och krigs sugna!.

Krigsgud: vet inte om du har nåt att säga om saken. vet du vad du gör? ;)
Anfalla från byar som är rensade?. Vi har koll på byar som är rensade och inte. så lätt är det inte ;)
men tackar för att du gör det lätt för än att ta bort lite inks med säkerhet att dem är fejks! :):cool:

min snabba visit på forumet för denna vecka är slut! in in game och kriga istället nu.

Lycka till alla!.


/D
 
Topp