2 stycken blir 1!

DeletedUser

Guest
Personligen trodde jag att TTT/C'mon skulle vinna världen, men Träd och Yawn bevisade mig fel - duktiga i krig, duktiga på diplomati och som tillsammans är ett härligt gäng vann denna världen rättvisst. Om nu inte någon oväntad vändning skulle ske.

Jag vill ta och gratta spelarna i Träd och Yawn till denna vinst och önska er lycka till på andra världar!
 

DeletedUser

Guest
Knubb knubb jag är på dom med mina tändstickor ^^ 1 träd borta!
 

DeletedUser

Guest
Men ditt ufo, vem fan säger att världen är avgjord för att dom ligger etta nu? Internbråk, nya pakter, backstabbning... allt kan hända.
 

DeletedUser

Guest
världen har knappt startat som sagt ;) everything can happend
 

DeletedUser

Guest
Men ditt ufo, vem fan säger att världen är avgjord för att dom ligger etta nu? Internbråk, nya pakter, backstabbning... allt kan hända.

Risken finns men oddsen för det är kanske 1 på miljonen eftersom dessa spelare känner varandra sjukt bra och merparten har lirat med varandra även i andra världar.
 

DeletedUser

Guest
Som någon ovanstående skrev.

Vi känner varandra för väl (spelar tillsammans på andra världar) för att börja bråka och splittras.

Världen är inte avgjord. 2 stammar blev 1 bara.


för övrigt är stämningen god i TYT vad jag hört!.
 

DeletedUser

Guest
även om man känner varandra väl kan det gå åt helvete, det vet man av erfarenhet
 

DeletedUser

Guest
Jag tror det är störst chans att TYT kommer splittras pga folk blir less på skypen, typ 2000 nya meddelanden om man varit borta en timma.. tokigt.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
starta om datorn före du startar skype då CPNJ så den inte hänger sig ^_^
 

MotoX

Member
Reaktionspoäng
0
ups

hahaha, "been there done that" V10 all over again.....

Sparks mergar igen till toppen....men såpass tidigt var mig en överaskning :/

Dags att dra vidare till en annan värld då.......
 

DeletedUser

Guest
Men ditt ufo, vem fan säger att världen är avgjord för att dom ligger etta nu? Internbråk, nya pakter, backstabbning... allt kan hända.

Personligen trodde jag att TTT/C'mon skulle vinna världen, men Träd och Yawn bevisade mig fel - duktiga i krig, duktiga på diplomati och som tillsammans är ett härligt gäng vann denna världen rättvisst. Om nu inte någon oväntad vändning skulle ske.

Jag vill ta och gratta spelarna i Träd och Yawn till denna vinst och önska er lycka till på andra världar!

Läs innan du skriver förhastade saker.
 

DeletedUser

Guest
Vinne

Hva må til for å vinne en verden:
End-Game Ordning
1. Rank 1 stammen når 60-70% dominans av världen. (Aktiva byar)
-
2. Omstartsmöjlighet tas bort.
3. Registrering för världen stängs.
4. Adelsmän -> priser/paket halveras.
-
5. 3 månaders slutdatum annonseras.
6. Om stora förändringar sker, förlängs slutdatumet med 1 månad.
-
7. Världen stängs helt och vinnarna skrivs in i Hall of Fame!
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=21015&highlight=endgame


% byar til TYT:
Hvor mange byer har TYT: ca 2150
Hvor mange byer er det på V12: ca 19 000 (11000-12000 aktive byar)



Til alle dere som gratulerer oss med seieren, hva har dere i enkel matematikk kunnskap?




TYT leder, och vi leder som en hvis Jørgen Brink gjorde under en stafett for Herrer 4x10 km ....Frågan er jo om vi klarer å utnytte den store ledelsen på ett betre sett enn Jørgen Brink....

Fakta er at vi er suverent den største stammen, men vi har inte nådd % andelen som Innogames har satt som ett krav for å utrope noen til vinnere.

Hejar
 

Adamkruger

Member
Reaktionspoäng
0
Öööh, du pratar ju om olika saker här faktiskt.. Du talar om gangbang, detta är inte gangbang utan en merge om du inte märkt det.. Det är två helt olika saker :)

Aa, det är två olika saker :) Men är det inte lite fegare att vara den bästa stammen på världen, och gå ihop med den näst bästa ? Jag anser att det var helt rätt av Nato att försöka gå ihop med flera för att kriga bort Yawn. Det är enligt mig inte fegt! Att dom bästa går ihop är fegare än att dom svaga bildar allians i syfte att göra motstånd mot v.12 bästa stam. Och att Yawn då gnällde på Nato är ju skamligt..
 

DeletedUser

Guest
Aa, det är två olika saker :) Men är det inte lite fegare att vara den bästa stammen på världen, och gå ihop med den näst bästa ? Jag anser att det var helt rätt av Nato att försöka gå ihop med flera för att kriga bort Yawn. Det är enligt mig inte fegt! Att dom bästa går ihop är fegare än att dom svaga bildar allians i syfte att göra motstånd mot v.12 bästa stam. Och att Yawn då gnällde på Nato är ju skamligt..

Vet du ens vad du pratar om? DSA var det, inte Yawn. Gosse lilla, tror du enbart är lite långsynt här och försöker komma på något att klaga över ;) Sen om du vill ha lite mer koll på hur det senare såg ut eftersom du inte har all koll:

http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=20407 <-- det var efter att vi gått ihop med TFA. DSA + TFA = Yawn.

Men vill du diskutera vidare det här kan du och jag ta det via pm, så kan jag upplysa dig om hur det egentligen var. För den här tråden handlar inte om krig som varit.
 

DeletedUser

Guest
Aa, det är två olika saker :) Men är det inte lite fegare att vara den bästa stammen på världen, och gå ihop med den näst bästa ? Jag anser att det var helt rätt av Nato att försöka gå ihop med flera för att kriga bort Yawn. Det är enligt mig inte fegt! Att dom bästa går ihop är fegare än att dom svaga bildar allians i syfte att göra motstånd mot v.12 bästa stam. Och att Yawn då gnällde på Nato är ju skamligt..

Det blir adling på dig för det inlägget.
 

DeletedUser

Guest
Lite mycket gnäll här nu tycker jag. Yawn och Träd har väll lika mycket rätt att merga som vilka stammar som helst. Acceptera att detta är tw eller sluta.
 
Topp