2 stycken blir 1!

DeletedUser

Guest
Så, detta Inlägg skulle ha kommit 20:00, men vart lite försenat!:)


Nu när höstmörkret smyger sig in, känner vi att det är dags att gå upp till nästa nivå, i samarbetet mellan YAWN och Träd för en ljusare framtid i V12!.

Mergen Har Absolut inget med Inaktivitet i stammarna. Vill bara poängtera detta, då jag misstänker att det kommer pastas pajjer om att vi är inaktiva eller dylikt.

Mergen har varit planerad ända sen DSA/TFA fanns. dvs ganska länge, längre än vissa stammar funnits.

Att det hittills har gått våran väg, måste jag säga är lite tur, blandat med Skicklighet givetvis!

Att vi väljer denna väg grundar sig i viljan i stammen, samt att vi ville ändra nåt i den tråkiga stam rank listan!.
att vi inte Startar krig emot varandra, som många påpekar att vi borde.... gör vi det inte för vi inte behöver bevisa att vi kan spela spelet...
Att stå Ohotade på rank 1 samt 2 platsen i månader bevisar tillräckligt!



Detta är Vårat val!. Vi står nu enade i en stam istället för 2 stammar, med en massa forum delade.


I o med att stammen är nygrundad MÅSTE ALLA diplomatiska kontakter OMPRÖVAS!

Dessa tar ni med RosaKanin.

Ni som varit någon av Träd eller YAWN fiender Blir inte fredade.;) tyvärr!


Önskar er alla en trevlig helg!

Ledningen för Träd/Yawn.

*Mod får gärna rätta rubriken*
 

DeletedUser

Guest
"Mergen har varit planerad ända sen DSA/TFA fanns. dvs ganska länge, längre än vissa stammar funnits"

Haha, det kan JAG faktiskt bekräfta :p

Var med i TFA samtidigt som DSAs chatt, vart lite problem med vart jag skulle spela någonstans så höll mig lite i mitten, ville det skulle ske en merg redan då men det lades på is, rätta mig om jag har fel ;)?
Var iofs inte så värst aktiv i vad som hände rent styrelsemässigt och gav bort konto osv osv.

Kul att det är ni som tagit över världen nu iaf, hoppas ni stöter på något motstånd nu innan världen stängs.
 

DeletedUser

Guest
Säger bara att det stinker black sparkz och brightside alfredz över detta men men den som tror att sparkz och disturbia med brightside ska vinna en server genom krig har för länge sedan fattat fel om tw. sparkz = merg wars
 

DeletedUser

Guest
samt att vi ville ändra nåt i den tråkiga stam rank listan!

Då jag gärna vill ha svar så frågar jag hur detta ändrade ranking listan utan att en stam blir större, ville ni ha ändring i ranklistan så finns det andra sätt att ordna detta på.
 

DeletedUser

Guest
Detta visste man skulle hända ^_^
Synd bara att ni vinner världen på detta sättet.

Fegt av er helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
nu förstår jag varför Henrik vill ha lägre medlemsantal på v.13 ...
 

DeletedUser

Guest
Nu får jag säkert en reprimand men jag hatar att sitta tyst..

Kasta paj bäst fan ni vill, vad jag kan se på folket som gnäller är det folk som förlorat krig emot oss. Enough said. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nu får jag säkert en reprimand men jag hatar att sitta tyst..

Kasta paj bäst fan ni vill, vad jag kan se på folket som gnäller är det folk som förlorat krig emot oss. Enough said. :rolleyes:

ni mergar för att ni är ni inte kan annat, varken yawn eller träd har krigat från start oj förlåt träd har visst krigat mot alla noobs som börjar på k54 för att slippa k44.
och yawn ja det är ju en merg från start så att ni mergar nu är ju ingen direkt förvåndande över men att ni skall behöva merga för att vinna ett krig mot aak och -s- tycker jag är riktigt patetiskt, och kom inte mer varför merga för att vinna om man leder, om ni nu är så där jätte duktiga som ni påstår att ni är visa upp det för resten av världen och kriga mot varandra, fast som jag tror, spelarna i yawn å träd kan inte annat än att merga eftersom dom inte vet bättre ett par av er är ju från v10 å der mergas det ju så det står härliga till.

patetisk merg visar bara att ni inte kan nått
 

DeletedUser

Guest
Håll er till topicen, gratulera oss eller tyck att vi är värdelösa.. Vi hade vunnit världen utan att merga och fortsätta vara allierade.. Men vi ville komma stammarna närmre och då med stamantals taket som är , rymdes våra stammar i 1 stam, och varför inte gå ihop, få mer bekanta o så, än att sitta i separata forum och hjälpa varandra i krig?

Tycker det är galet att gnälla på hur vi mergar, vi vill vinna världen, o merge eller inte så skulle vi ändå inte kriga emot varandra utan vi vinner världen ihop, en stam eller två stammar.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ett litet uttalande från mig personligen, som är 100% sanning, även om ni inte tror det..

Anledningen till att vi inte ville avsluta världen med krig var att vi helt enkelt inte ville kriga mot varandra, Träd och Yawn. Det hade inte blivit kul, spelare hade lagt ner på grund av att kriget satte igång, det hade i princip aldrig tagit slut heller. Och vem skulle vi annars kriga mot som kunde ge oss motstånd nog, så att någon av Träd/Yawn försvann? Så ledningarna kom tillsammans överens om detta. Sen en liten del om varför vi gjorde det; för att bevisa hur tråkigt det blir om man har så högt medlemsantal på världarna, om ni förstår mitt resonemang.

En annan sak, ni som håller på att kalla oss tråkiga och att vi inte kan spela, fortsätt gärna med det, för det bevisar bara er okunskap. Och egentligen bryr i alla fall jag mig inte om ni kallar oss det, vi är nöjda med att veta själva vad vi kan, många av oss har bevisat tillräckligt på andra världar. Vi vill helt enkelt få detta överstökat, då även denna världen har varit död och avgjord från början, redan när TTT (eller ledaren) började bete sig dumt så visste vi hur det skulle sluta.

Någon säger att vi inte klarar av AAK och -S-, anledningen till att det inte har gått snabbare är helt enkelt att vi har lagt krut på att få färdigt mergen, så att vi kan kriga tillsammans på riktigt. Snart är det slut på vilan ;)

Hoppas detta ger lite mer förståelse i allt, och hoppas att ingen tar illa upp

Mvh Brightside
 

Cliff

New Member
Reaktionspoäng
0
Låt folk säga vad dom vill.
Om ni(resten av v12) hade varit bättre än oss så hade ni alla sett till att vi inte hamnade i top från första början. Och att vi inte ens skulle kunna bli ett hot med en eventuell merg.
 

torshammaren

Member
Reaktionspoäng
0
det är inte första gången toppstammar mergar för att vinna en värld och kommer säkert inte bli den sista heller
 

DeletedUser

Guest
Jag bryter mitt löfte för att gratulera alla trädkramare och sömniga krigare till segern på v12. :)

Ingen som spelar på v12 ska klaga på detta, ni hade chansen flera gånger att starta krig mot Träd/Yawn men valde istället att växa på i frid. Det gjorde att många stammar klarade att komma in på topp 10. Men va spelar det för roll? Ni har ändå ingen chans mot v12´s nu i särklass bästa och överlägset största stam! :p

Träd/Yawn vann. De kanske inte valde "den svåraste vägen" men alla sätt som funkar är jue bra..
 
Topp