2 stycken blir 1!

DeletedUser

Guest
Sparkz har visat sina sanna skilz, och det är att merga.

Undrar hur länge det dröjer innan ni mergar med rank 2 och 3 stammarna med?

Vad är det egentligen för skillnad mellan vår merge och de gångerna ditt kära banzai tagit in ett flertal spelare från TR och Hades? Träd och Yawn har samarbetat sedan innan Yawn skapades och det är tack vare detta samarbetet som just Träd och Yawn har blivit större än de andra stammarna. Hade de inte samarbetat så kanske det hade varit två andra stammar, tex Cmon! och MuM som hade varit i samma position. Det enda som egentligen hände genom mergen är att vi bär samma fana. Vi har alltid slagits på samma sida ändå, så där är det ingen skillnad.
 

DeletedUser

Guest
Vad är det egentligen för skillnad mellan vår merge och de gångerna ditt kära banzai tagit in ett flertal spelare från TR och Hades? Träd och Yawn har samarbetat sedan innan Yawn skapades och det är tack vare detta samarbetet som just Träd och Yawn har blivit större än de andra stammarna. Hade de inte samarbetat så kanske det hade varit två andra stammar, tex Cmon! och MuM som hade varit i samma position. Det enda som egentligen hände genom mergen är att vi bär samma fana. Vi har alltid slagits på samma sida ändå, så där är det ingen skillnad.

kära lemonlime g0zi´s forumskonto har inget med banzai att göra gör om gör rätt.

banzai har tagit in ett par spelare från TR och hades stämmer dock bra. vill dock inte kalla det någon merge så som ni gjorde här på v12 samt som aaod gjort på v10. kommer dock ihåg när cmon piskade er i yawn hade det inte varit för träd´s eller skall vi kanske säga yawns fegspel som inte vågade köra 1v1 så hade yawn varit utrotade idag. men som flera olika världar har visat gång på gång så vågar inte rank1 stammen köra mot ett gäng som är bättre än dom, finns exempel på det redan från v2.

kan det beror på att ni lägger er på noob kontoneterna men är det väl kommer till kritan så är ni helt enkelt kass?
 
Senast redigerad av en moderator:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
poker har man spelat tw under en längre tid så vet man om att k44 är den kontinent där det krigas mest

Och då anser du man är feg om man inte väljer nordväst? Snälla Odin, håll dig till ämnet istället för att sitta och gnälla som en liten småflicka, jisses alltså.. Ibland undrar man vad det är för nivå på spelare här inne..
 

DeletedUser

Guest
Och då anser du man är feg om man inte väljer nordväst? Snälla Odin, håll dig till ämnet istället för att sitta och gnälla som en liten småflicka, jisses alltså.. Ibland undrar man vad det är för nivå på spelare här inne..

jag anser personligen att väljer man nån annan kontinent än k44 och slår sig på bröstet för att man adlat noobs så är man inte ett dugg bra
 

microblade

Member
Reaktionspoäng
0
kära lemonlime g0zi´s forumskonto har inget med banzai att göra gör om gör rätt.

banzai har tagit in ett par spelare från TR och hades stämmer dock bra. vill dock inte kalla det någon merge så som ni gjorde här på v12 samt som aaod gjort på v10. kommer dock ihåg när cmon piskade er i yawn hade det inte varit för träd´s eller skall vi kanske säga yawns fegspel som inte vågade köra 1v1 så hade yawn varit utrotade idag. men som flera olika världar har visat gång på gång så vågar inte rank1 stammen köra mot ett gäng som är bättre än dom, finns exempel på det redan från v2.

kan det beror på att ni lägger er på noob kontoneterna men är det väl kommer till kritan så är ni helt enkelt kass?

I just laughed real hard, ty SZ <3
 

DeletedUser

Guest
I just laughed real hard, ty SZ <3

skrattar bäst som skrattar sist ;)

dock måste jag säga att denna mergen är exakt så som aaod gjorde på v10, först mergade ni med Thebh sen nu mergade ni med träd av nån anledning så luktar det väldigt mkt black sparkz och merg wars över det
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
kära lemonlime g0zi´s forumskonto har inget med banzai att göra gör om gör rätt.

banzai har tagit in ett par spelare från TR och hades stämmer dock bra. vill dock inte kalla det någon merge så som ni gjorde här på v12 samt som aaod gjort på v10. kommer dock ihåg när cmon piskade er i yawn hade det inte varit för träd´s eller skall vi kanske säga yawns fegspel som inte vågade köra 1v1 så hade yawn varit utrotade idag. men som flera olika världar har visat gång på gång så vågar inte rank1 stammen köra mot ett gäng som är bättre än dom, finns exempel på det redan från v2.

kan det beror på att ni lägger er på noob kontoneterna men är det väl kommer till kritan så är ni helt enkelt kass?

Hyfsat bitter? hahahah... Yawn har väl antagligen en skicklig diplomat som styrde stammen till framgång. Vem fan bryr sig om man kör en mot en eller gangar en stam? Så länge man vinner krig och lyckas så är väl alla knep tillåtna inklusive att merga? Ryck upp dig för fan.
 

Adamkruger

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar att det är helt okej när Yawn och Träd kör dessa fega saker. Men när "noob"stammarna såsom NATO försöker slå ut Yawn i tidigt skede genom att gangbanga, då fick Nato stämpeln som fegaste stammen i v.12.. Och Fangblade vart hatad av alla på v.12. Och detta är min favorit: "Vem fan bryr sig om man kör en mot en eller gangar en stam? Så länge man vinner krig och lyckas så är väl alla knep tillåtna inklusive att merga? Ryck upp dig för fan."

Haha, som sagt, det var inte så populärt när Yawn utsattes för det :p
 

DeletedUser

Guest
Stämmer inte det som jag skrev? Det är skitsamma om det är småstammar, massinvite eller premade - merga för att slå ut en stam som anses vara ett hot är väl ett smart drag?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
det han såg som intressant var att så länge det inte är yawn som gangas så är det ok
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jag gillar att det är helt okej när Yawn och Träd kör dessa fega saker. Men när "noob"stammarna såsom NATO försöker slå ut Yawn i tidigt skede genom att gangbanga, då fick Nato stämpeln som fegaste stammen i v.12.. Och Fangblade vart hatad av alla på v.12. Och detta är min favorit: "Vem fan bryr sig om man kör en mot en eller gangar en stam? Så länge man vinner krig och lyckas så är väl alla knep tillåtna inklusive att merga? Ryck upp dig för fan."

Haha, som sagt, det var inte så populärt när Yawn utsattes för det :p

Öööh, du pratar ju om olika saker här faktiskt.. Du talar om gangbang, detta är inte gangbang utan en merge om du inte märkt det.. Det är två helt olika saker :)
 

DeletedUser

Guest
www.whine.nu

Orkade inte läsa allt men det jag kan säga är att detta e awesome för min del sen bryr jag mig inte så värst mycket hur det står till för andra men jag slöspelar lite i denna världen och en sån här grej stör mig inte alls :)
 

DeletedUser

Guest
Att denna merge skedde är ju helt enkelt bara en epic win, gratz guys and gals :cool:

Me like ;)
 

DeletedUser

Guest
ta modet att ta yxan i hand och hugg av sparkz hand i stället :awsm:

Haha, fint vits där ^_^

Tycker det är skoj att allt är mitt "fel"..

"det luktar sparkz" <- tur jag har parfym.
"Sparkz kan enbart merga" <- Jo jag vet, har mergat ihop mitt egna konto flera gånger om!

O,s,v :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp