Förslag på skript

DeletedUser

Guest
hallå där har förslag på två script som jag behöver :)


ett script som används i samlingsplatsen

där den markerar anfall som går mot samma mål, kan vara väldigt användbart när man ska skicka fejks
(det här scriptet behövs verkligen för mig då jag har en ovana att "hoppa över" en rad eller 2

skrmklippcopyl.png



Sen ett script som räknar hur många anfall man har skickat från den byn som används passande nog i samlingplatsen
 

DeletedUser

Guest
Samma som ovan (med markeringar) fast beroende på vilken by attacker kommer ifrån.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle vilja ha ett skript för världar med enkel smedja där det automatiskt forskar fram de enheter man har möjlighet till, ifall man inte kan forska fler enheter eller att man är klar så byter det automatiskt by, inte allt för olikt Luxaxix's Byggskript, samma princip bara det att detta forskar enheter istället.
 

DeletedUser

Guest
då skript endast för göra en sak per klick, tex byta by, forska eller bygga så kommer du vel inte tjäna något klickande? endast byta ställe där du klickar..? om jag fattat allt rätt..
 

DeletedUser

Guest
Och det i sig kommer man ju tjäna in någon sekund/ by * antal byar som man går igenom = en massa tid.

men som han nu vill ha skriptet till, enkel smedja..
så forskar man ju endast en gång och helt plöstligt så är de inte så jobbigt eftersom du oftast tar byar som har nästan alla utforskade :)

dock vill han ha ett sånt skript så ska jag inte stå i vägen..ville bara höra varför man ville :)

tabbar är kung..
 

DeletedUser

Guest
men som han nu vill ha skriptet till, enkel smedja..
så forskar man ju endast en gång och helt plöstligt så är de inte så jobbigt eftersom du oftast tar byar som har nästan alla utforskade :)

dock vill han ha ett sånt skript så ska jag inte stå i vägen..ville bara höra varför man ville :)

tabbar är kung..

Finns världar där du har upp till 3 nivåer på varje trupp, på såna världar kan det vara värt att ha ett skript som uppgraderar/nedgraderar beroende på vad man vill ha då man inte kan utforska nivå 3 på alla
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ha ett skript som kryssar i alla rapporter som visar att det är slut på resurser i byarna man farma så man snabbt kan plocka bort dem. Antar att det redan finns men jag kan inte hitta på det
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ha ett skript som kryssar i alla rapporter som visar att det är slut på resurser i byarna man farma så man snabbt kan plocka bort dem. Antar att det redan finns men jag kan inte hitta på det

Finns som en premium-funktion där man ser en liten bild med resurser om det finns resurser kvar i byn/man plundrade maximalt. Om det inte finns resurser kvar/man inte nådde max plundring så är den halvt genomskinlig/grå.

Dessutom så vore ett skript som skapade förslaget ovan vara olaglig då den imiterar mer än ett klick (kolla alla rapporter, avgöra om det finns kvar eller inte och radera).

Mvh, Twilight
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Tror du missuppfattat honom. Först och främst så är skriptet du tänker på Twilight troligen omöjligt att skapa. Sen så uppfattade jag det som att den krysar i de som kom tebax så han lätt kan rensa ut dem.

För att manuelt uggla igenom säg 100 rapporter där hälften inte vart något att ha.

Men personligen så hade jag inte velat ha ett sådant skript. För kan tänka mig att de byar som en gång tömts lätt försvinner ifrån farmingsrundorna ;)
 

DeletedUser

Guest
Tror du missuppfattat honom. Först och främst så är skriptet du tänker på Twilight troligen omöjligt att skapa. Sen så uppfattade jag det som att den krysar i de som kom tebax så han lätt kan rensa ut dem.

För att manuelt uggla igenom säg 100 rapporter där hälften inte vart något att ha.

Men personligen så hade jag inte velat ha ett sådant skript. För kan tänka mig att de byar som en gång tömts lätt försvinner ifrån farmingsrundorna ;)

Inga script är omöjliga, vissa är bara lite krångligare att scripta ;)
 

DeletedUser

Guest
Menar exakt som Exoclyps säger vill bara att rapportrarna som är tomma på resurser ska bokas i så jag snabbt kan radera dom eller flytta dem till arkiv eller något liknande. Nu är jag bara lite halvdant insatt i programmeringens underbara värd men jag tycker inte att de borde vara så komplicerat att göra ett sånt skript. Det bord inte heller vara mot reglerna att bara markera vissa rapporterar och sen manuellt flytta dem.
 

DeletedUser

Guest
har du Premium konto så ser du ju om du fått fullt på farmningen lr ej som Twilight beskrev tidigare:
Finns som en premium-funktion där man ser en liten bild med resurser om det finns resurser kvar i byn/man plundrade maximalt. Om det inte finns resurser kvar/man inte nådde max plundring så är den halvt genomskinlig/grå.
Mvh, Twilight

då kan du snabbt själv markera i dom rapporterna som inte är fulla, har du inte premium så tror jag inte att ett sådant här script skulle vara lagligt att använda ändå, så jag ser ingen mening med att fixa ett sådant här script.
 
Topp