Bästa moderatorn/administratören?

DeletedUser

Guest
Åh vilken rolig. Här kan man säga vad man tycker

Twilight, en torrboll ;-) men jag älskar honom ändå
Stehp, feg sak som enligt ryktet gjort bort sig mer än 1 gång.
keyser, tja vad säger man keyser är keyser. har mitt fulla förtroende.
gaffel? finns inget vettigt å säga där

tja de var väll dom jag har haft kontakt med under min tid.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Åh vilken rolig. Här kan man säga vad man tycker

Twilight, en torrboll ;-) men jag älskar honom ändå
Stehp, feg sak som enligt ryktet gjort bort sig mer än 1 gång.
keyser, tja vad säger man keyser är keyser. har mitt fulla förtroende.
gaffel? finns inget vettigt å säga där

tja de var väll dom jag har haft kontakt med under min tid.

Wait wat?

Hur kan man gilla Twille efter detta?

Danney, du ska dö... Speciellt eftersom du ninja-bytte åt mig...
 

DeletedUser

Guest
den admin som för så att jag får står bokstav på detta namn får min röst, och den rösten äger alla andras
 

DeletedUser

Guest
Stehp, feg sak som enligt ryktet gjort bort sig mer än 1 gång.

:O
Feg kan jag väl gå med på, är mörkrädd, höjdrädd och djuprädd så pga dessa kan jag bli rätt feg om jag måste gå i en mörk skog :(
Men jag brukar inte göra bort mej vad jag vet iaf, du får gärna skicka info om jag gjort det för de va mer än vad jag visste om :eek:

Jag måste dock säga att jag är sjukt imponerad av Keyser när han går genom admintool, de är inte ofta man ser någon svara på ärenden och ta hand om dem så snabbt.
 

DeletedUser

Guest
Stehp, feg sak som enligt ryktet gjort bort sig mer än 1 gång.
keyser, tja vad säger man keyser är keyser. har mitt fulla förtroende.
gaffel? finns inget vettigt å säga där

Vi älskar dig också <3

den admin som för så att jag får står bokstav på detta namn får min röst, och den rösten äger alla andras

Fixat. Nu kan folk äntligen få börja lägga till "fjäskare" på min beskrivning. :awsm:

:O
Feg kan jag väl gå med på, är mörkrädd, höjdrädd och djuprädd så pga dessa kan jag bli rätt feg om jag måste gå i en mörk skog :(
Men jag brukar inte göra bort mej vad jag vet iaf, du får gärna skicka info om jag gjort det för de va mer än vad jag visste om :eek:

Jag måste dock säga att jag är sjukt imponerad av Keyser när han går genom admintool, de är inte ofta man ser någon svara på ärenden och ta hand om dem så snabbt.

Feg? Skulle snarare säga; Het, Sexig, Vacker, Söt, Smart(?). Grrrr ;)
_____________________________

Att jag inte får några honnörer, det mina vänner tycker jag är riktigt dåligt av er medlemmar. ;) "Gief lixom".
 

DeletedUser

Guest
Att jag inte får några honnörer, det mina vänner tycker jag är riktigt dåligt av er medlemmar. ;) "Gief lixom".

Du kan få en av mig, inte bara för du tigger, men för du skötte vissa "saker" snyggt när du var ny i kläderna som CM... Inte helt lätt att trilla rakt in i den smeten ;)

Utöver det har jag haft nästan noll och ingen kontakt med nån i teamet, mer än Keyser. Och han är ju lite som han är (pervers, galen och heeelt omöjlig), men bortsett från det är han grymt noga med att det ska gå rätt och rättvist till, oavsett vem det handlar om. Vore det inte för han blir så sjukt uppkäftig, skulle jag säga att han är min idol och ledstjärna <3
 

DeletedUser

Guest
Att jag inte får några honnörer, det mina vänner tycker jag är riktigt dåligt av er medlemmar. ;) "Gief lixom".

Alla älskar Gaffel, iaf när man skall äta, jobbigt att bara ha kniv och sked ^^ :D

Och trodde du visste att vi älskar dig även om vi inte skriver de? Kan du inte konsten att läsa mellan raderna?
 

DeletedUser

Guest
Wait, wat? Räknas inte jag? :(

Åååh, men jag trodde du redan visste att du är världens bästa forumsmod, du har aldrig gett mig nån varning :awsm:

Det har iofs ingen av de andra heller gjort men jag älskar allihop då.. men givetvis älskar jag Danney mest <3
 

DeletedUser

Guest
Vänta lite nu, hur ofta ser ni att det är en massa offtopic i mina två forum. Jag har alltid rent där.
Tror att jag är den klart bästa moderatorn :cool:
 

DeletedUser

Guest
Fixat. Nu kan folk äntligen få börja lägga till "fjäskare" på min beskrivning. :awsm:

Vi har en vinnare tråden kan låsas :p
Ni kan kanske komma på vem som får andra platsen, men första platsen är redan vunnen av av GAFFEL (lägg märke till de stora bokstäverna) :awsm:
Osäkra? kolla hur många inlägg han har postat :D
 

DeletedUser

Guest
Så länge det är kärlek och positiv stämning på forumet, är jag fylld av glädje. :awsm:

Peace, love and understanding right? Spamtråd, men äsh, lite roligt ska vi ändå ha!
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Att jag inte får några honnörer, det mina vänner tycker jag är riktigt dåligt av er medlemmar. ;) "Gief lixom".

Vilka höga krav du ställer på oss simpla klåpare, som du hävdar vara medlemmar :eek: Ska vi ge bort honnörer hur som helst :( Sen verkar du missat andra inlägget i tråden!

Just det, Gaffel räknas inte heller - han är någon form av überadmin så det blir automatiskt fusk då han antagligen tror sig stå högre upp i näringskedjan :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Så länge det är kärlek och positiv stämning på forumet, är jag fylld av glädje. :awsm:

Peace, love and understanding right? Spamtråd, men äsh, lite roligt ska vi ändå ha!


Du kanske inte är en torris iallafall å kan tänja lite på reglerna.
 
Senast redigerad av en moderator:

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vi har en vinnare tråden kan låsas :p
Ni kan kanske komma på vem som får andra platsen, men första platsen är redan vunnen av av GAFFEL (lägg märke till de stora bokstäverna) :awsm:
Osäkra? kolla hur många inlägg han har postat :D

Hur många han har postat eller hur många han har fuskat sig till?
 

DeletedUser

Guest
Hur många han har postat eller hur många han har fuskat sig till?

DU e dum haha jag van för jag en vinnare och de är gaffel också så vi får göra vad vi vill och de är alltid rätt
...ownd :cool:
(förstår att du är avundsjuk men livet är hårt )
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp