V9's bästa ledare?

DeletedUser

Guest
Harregud.. Jag är borta från spelet i ett halvår.. Och när jag kommer tillbaka så är jag inte med som bästa ledare på världen..

Är ni fulla allihopa eller var är de för fel på er? ;)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Elmorte som leder EDT går min röst på. Han gör verkligen allt för stammen och stam medlemmarna.:)

Trevligt skämt iaf, en ledare som inte kan hålla koll på sina medlemmar, vilket leder till en bryten relation.
En ledare som inte kan skriva normalt.

Skulle snarare vilja påstå att han är motsatsen till den bästa ledaren.
 

DeletedUser

Guest
Trevligt skämt iaf, en ledare som inte kan hålla koll på sina medlemmar, vilket leder till en bryten relation.
En ledare som inte kan skriva normalt.

Skulle snarare vilja påstå att han är motsatsen till den bästa ledaren.
trevligt inlägg du har flonky, byter inte sida å stam mitt under krig i alla fall

jag tycker att dom bästa ledarna är dom som kämpar i tysthet å försöker få sina stamar å överleva,
heder åt alla små stamar å deras ledare, en dag är ni kanske med på top 10 :)
 
Reaktionspoäng
0
trevligt inlägg du har flonky, byter inte sida å stam mitt under krig i alla fall

jag tycker att dom bästa ledarna är dom som kämpar i tysthet å försöker få sina stamar å överleva,
heder åt alla små stamar å deras ledare, en dag är ni kanske med på top 10 :)

En bra ledare bör även kunna hantera den mytomspunna gåsfjädern, för att antingen kunna knyta till sig viktiga taktiska diplomatiska förbindelser, samt skrämma motståndaren om så behövs. Det jag ville komma fram till är att eggeh suger! Skämt åsido. No, really, he sucks..
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
trevligt inlägg du har flonky, byter inte sida å stam mitt under krig i alla fall

jag tycker att dom bästa ledarna är dom som kämpar i tysthet å försöker få sina stamar å överleva,
heder åt alla små stamar å deras ledare, en dag är ni kanske med på top 10 :)

Nästan värt att dra på mig en varning här. Måste förtydliga detta.
Ja, jag bytte stam, men så gjorde också samtliga av mina medlemmar. Nej, vi bytte verkligen inte sida, Vi förstärkte bara vår sida genom en gemensam stam. Ta reda på fakta innan du uttalar dig nästa gång.
 

DeletedUser

Guest
Nästan värt att dra på mig en varning här. Måste förtydliga detta.
Ja, jag bytte stam, men så gjorde också samtliga av mina medlemmar. Nej, vi bytte verkligen inte sida, Vi förstärkte bara vår sida genom en gemensam stam. Ta reda på fakta innan du uttalar dig nästa gång.
vet det är fel tråd för att besvara flonky, men dom bytte sida i kriget från att vara i krig med sprit till att gå till sprits ally, så därför anser jag flonky vara sämsta ledaren av dom alla :D
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
vet det är fel tråd för att besvara flonky, men dom bytte sida i kriget från att vara i krig med sprit till att gå till sprits ally, så därför anser jag flonky vara sämsta ledaren av dom alla :D

Har du någongång spelat under floonkys ledning elr tsm i ledningen med floonky.. Nej, så va bara tyst!
 

DeletedUser

Guest
tycker mod ska dela ut ett par varningar här för ord som håll käften mårten mm,
tycker inte det är lämpligt med negativa medvetena felstavningar i kränkande syfte :mad:

Läs vad humble skrev på v10, kommer nog ordna sig då han skrev att sånt straffas :p
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sluta whina sönder å klicka på anmäl knappen istället om du vill banna elr nåt..
 

DeletedUser

Guest
Ingen utav er är moderatorer och då ska ni inte heller leka det, anmäl inlägget om ni tycker att det inte följer reglerna.

Nu återgår vi till ontopic här: Tycker värld nios bästa ledare var Jägermeister dock är han inte kvar och jag har ingen koll på dom nuvarande ledarna så gissar på rank 1 stammens ledare? =P
 
Topp