V9's bästa ledare?

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Skall jag välja någon så väljar jag nog Fon Viken, då Jäger som sagt slutat. Han har verkligen lyckats och bör ha en stor eloge för WoS framgång.
 

king kastman

Member
Reaktionspoäng
0
Jag anser att Floonky är en bra ledare.

Men för att man ska kunna lyckas så kan man ej vara själv.
Det krävs en enorm många bra krigare för att man ska ta sig långt!

Sedan så var vi redan på samma sida i kriget .
Vi krigade mot PBL Och L$WE båda två!
Så det var lättare att höra till samma stam!

Gällande Alians med Sprit! Så får ni tro vad ni vill.

Sprit Har bra ledare och bra krigare. De är en stam man bör frukta om man inte är helt dum i hela .....

Ingen går säker i detta spel!/Krig!
Mvh King
 

DeletedUser

Guest
Kanon

Enl. ditt resonemang borde ju ingen kriga mot Sprit, hur tror du det går då ?????
 

DeletedUser

Guest
"De är en stam man bör frukta om man inte är helt dum i hela .....
", så borde väl ALLA kriga mot dom eller.........
 

king kastman

Member
Reaktionspoäng
0
Gör inte du det?

Det kan tyckas! Men jag gillar ej att ha för många fiender åt gången!
Bättre att välja fält själv!
Mvh King
 

DeletedUser

Guest
som jag ser det finns bara EN fiende, åtminstonde när jag tittar på min skärm, fullt med Spritspelare överallt, men jag har kanske dålig upplösning på skärmen.........
 

king kastman

Member
Reaktionspoäng
0
Ja tydligen det!

Men det finns nya att köpa!

Det du säger är att du inte ser oss som fiende!
Är det menat att du tycker att vi ej kan vara något hot eller är det en vänskaps förklaring?
Mvh King
 

DeletedUser

Guest
vet inte om det var mannel i 3an, men tjekan hade knappast en grym start kärna när dem startade, vad jag har hört i alla fall :)
och dem var jävligt överlägset bäst

det var xray som var ledare vad jag kommer ihåg. åtminstone sista året.
 

DeletedUser

Guest
Tycker definitivt att Fon Viken är den klart bästa.
Fast här tycker jag att hela WoS ska ha en utmärkelse. Alltid lika trevliga, inga sura miner. Hoppas alla i WoS tar åt sig av detta, då jag verkligen tycker ni är trevliga att kriga mot. Hoppas på fler roliga bataljer. Helt klart en stam som vet att detta är ett spel/lek och inget annat.
 

DeletedUser

Guest
Okej

Tycker definitivt att Fon Viken är den klart bästa.
Fast här tycker jag att hela WoS ska ha en utmärkelse. Alltid lika trevliga, inga sura miner. Hoppas alla i WoS tar åt sig av detta, då jag verkligen tycker ni är trevliga att kriga mot. Hoppas på fler roliga bataljer. Helt klart en stam som vet att detta är ett spel/lek och inget annat.

Tycker inte argumenten räcker för att FV ska utmärkas som "bästa ledare" från din sida jimmy33 :rolleyes: Alla har vi olika personliga åsikter det är ju poängen med denna tråd. Jag skulle vilja veta lite mer specifikt varför FV är den "bästa ledaren" i denna värld. Jag har under en lång tid lärt känna ett gäng härliga som lätt är värda att skåla för. Vet du ens vem det är som igentligen styr WoS? FV, i mina ögon så ska du ha cred för ditt diplomatiska spel. Framför allt ska du ha cred för att du spelar med masken på. Jag har en personlig besvikelse ang FV. Så jag står fast vid mitt ord som besvikelse på FV.

Vem jag utmärker som bästa ledare kan jag ännu inte uttala mig om då jag inte är rätt person att tala ut. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ryktas att v9's bästa ledare redan slutat för länge sen och att denna diskussion därför är onödig....:)
Jäger 4 life gubs :awsm:

efter jäger kom antalgigen wallin och head...
fast fon viken gör också ett jävligt bra jobb, i have to admint, men jäger är i en klass för sig hittils:)
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte argumenten räcker för att FV ska utmärkas som "bästa ledare" från din sida jimmy33 :rolleyes: Alla har vi olika personliga åsikter det är ju poängen med denna tråd. Jag skulle vilja veta lite mer specifikt varför FV är den "bästa ledaren" i denna värld. Jag har under en lång tid lärt känna ett gäng härliga som lätt är värda att skåla för. Vet du ens vem det är som igentligen styr WoS? FV, i mina ögon så ska du ha cred för ditt diplomatiska spel. Framför allt ska du ha cred för att du spelar med masken på. Jag har en personlig besvikelse ang FV. Så jag står fast vid mitt ord som besvikelse på FV.

Vem jag utmärker som bästa ledare kan jag ännu inte uttala mig om då jag inte är rätt person att tala ut. :rolleyes:

Kanske inte jag heller då, men Fon Viken är bäst hittills, i mitt tycke. Skulle gärna ha haft en sämre spelare/ledare att möta.
 

DeletedUser

Guest
Tack för de vackra orden :cool:

Vem styr Wos frågas det :D
Vi är som de gamla spartanerna ett dubbel kungadöme vilket gör att vi styrs synnerligen demokratiskt. Vi har en bred ledning som i bland inte är helt överens men då vi är flera som styr i olika faser av livet på denna värld så är det svårt för en fiende att krossa "ledaren". Vi njuter också av att vara lite lagom mystiska med ytterst få kommentarer i öppna forum eller PM. Denna kommentar är således ett undantag som bara bekräftar att vi är ett litet hemligt gäng som gärna krigar och som har tagit oss dit vi är genom svärd och gåspenna :cool:

Älskar er alla vän som fiende ni har gjort denna värld till det nöje som det är....
Vi syns på slagfältet

FV
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som att det blev lite ordning i WoS till slut. Bra jobb grabbar. Skönt att veta att man inte slet i onödan! ;)
 

DeletedUser

Guest
Don't talk shit about Jäger!

Jäger utklassar alla med hästlängder!

Fast Sprits ledning har alltid varit stabil - även i dagsläge skulle jag tro, trots att det var så längesen jag lirade här på V9.

Kärlek till Sprit <3
 
Topp