V9's bästa ledare?

DeletedUser

Guest
Med tanke på det kaoset som existerade när jäger lämnade över till eggeh så skulle jag vilja påstå att eggeh gjort ett minst lika bra jobb om inte bättre sett på omständigheterna :confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Måste säga (även om det tar emot :p :p :p xD) att Jäger tillsammans på en delad plats med Eggeh vinner priset som bästa ledare
 

DeletedUser

Guest
JASS? Du menar han som fick incs o slutade...?


Jag tycker att jag och Jäger var bäst, så det så. Givetvis bleknar vi i jämförelse med el mårten, men det kändes nästan överflödigt att påpeka.

Det är inte hela sanningen varför han slutade.
 

DeletedUser

Guest
JASS? Du menar han som fick incs o slutade...?


Jag tycker att jag och Jäger var bäst, så det så. Givetvis bleknar vi i jämförelse med el mårten, men det kändes nästan överflödigt att påpeka.

^Detta

Jag var ruggigt imponerad av hur eggeh kunde hålla ihop allt när jag kom in till Sprit. Dessutom klarade han stammen ur dess värsta kris någonsin. Credz man.
 

DeletedUser

Guest
Kommer inte ihåg honom så väl, men var det inte han som flydde och körde solo när det inte gick så bra?

haha lol nej nej nej. att han lämnade för det är inte sant, hans konto blev hackat fast han fick tillbaka det mkt senare men sket i komma tillbaka då.

EDT gick under pga av för många medlemmar oxxå. Vi hade iaf 3-4 spioner typ som inte vågade bli adlade på ett spel...
 

DeletedUser

Guest
haha lol nej nej nej. att han lämnade för det är inte sant, hans konto blev hackat fast han fick tillbaka det mkt senare men sket i komma tillbaka då.

EDT gick under pga av för många medlemmar oxxå. Vi hade iaf 3-4 spioner typ som inte vågade bli adlade på ett spel...

Ja, att kontot blir hackat.. det är ganska vanligt att det händer. Princess Ayla fick visst också ett hackat konto, åtminstone skrev hon det till medlemmarna i [KoH] (har för mig om att stammen hette det) när hon i själva verket inte gillade att hon blivit rensad och adlad. Antar att du inte är medveten om allt mårten höll på med heller, men det blir nog bra, ska du se.
 

DeletedUser

Guest
men EL-MORTE var aldrig rensad. Inga incs och hade spellust. Han blev hackad då man såg det i bla PM, forum etc etc hur han betede sig... Hur det gick för prinsessan har jag ingen anning
 

DeletedUser

Guest
Creds till elmårten för att han lyckades lura i 300 personer så mycket skit, trots allt.

Men eggeh står ärligt talat överst på min lista. I am truly impressed!
 

DeletedUser

Guest
Lä nog sägga Eggeh. jäger för all del. Men eggeh stod för sprit som ledare nästan hela jävla v9. både i med och hmmm motgång:)
 
Topp