EL-MORTE bästa ledaren på v.9 ´s historia
Med tanke på det kaoset som existerade när jäger lämnade över till eggeh så skulle jag vilja påstå att eggeh gjort ett minst lika bra jobb om inte bättre sett på omständigheterna
Lätt att älskade Fidel var det
JASS? Du menar han som fick incs o slutade...?
Jag tycker att jag och Jäger var bäst, så det så. Givetvis bleknar vi i jämförelse med el mårten, men det kändes nästan överflödigt att påpeka.
JASS? Du menar han som fick incs o slutade...?
Jag tycker att jag och Jäger var bäst, så det så. Givetvis bleknar vi i jämförelse med el mårten, men det kändes nästan överflödigt att påpeka.
Kommer inte ihåg honom så väl, men var det inte han som flydde och körde solo när det inte gick så bra?
Det är inte hela sanningen varför han slutade.
Och den verkliga anledningen är "privat" förmodar jag? Han fick av ett rent sammanträffande mycket IRL samtidigt som Sprit drog igång mot honom?
Såklart. Det är inget ovanligt fenomen. Sprit orsakar irl-problem, det vet väl alla? Bakfylla är inget trevligt.
haha lol nej nej nej. att han lämnade för det är inte sant, hans konto blev hackat fast han fick tillbaka det mkt senare men sket i komma tillbaka då.
EDT gick under pga av för många medlemmar oxxå. Vi hade iaf 3-4 spioner typ som inte vågade bli adlade på ett spel...
Bästa ledaren var Eryylwen
Pöss på dig!